1. adventní týden ( 28.11. - 4.12. )

Ahoj, tak a je tu za námi první adventní týden. Stejně jako loni i letos jsem se pustila do celotýdenních článků z mých adventních dní. Od předvánočních příprav, balení dárků či ozdobování stromečku či dekorace v mém pokoji.
Trochu jsem si udělala zatím vánoční atmosféru na madle u postele.
Krásné probuzení na první adventní neděle, dodalo to tu pravou vánoční atmosféru.
Také jsme měli rodinnou oslavičku jelikož tenhle malej pidižvík měl 2 roky. Je neskutečný jak ten čas letí, pamatuji si když se narodil a teď už mu jsou dva.
Také jsem udělala menší nákup u nás v Pepcu abych se namotivovala na Vánoce nebo abych nějaké vánoční věci s motivem Vánoc doma měla, když už to u mě v pokoji vypadá ( teda v jedné části ), že Ježíšek jsem spíš já jak se tu kupí.
Dorazili mi dvě knížky ze Slovenska, kterými jsem si sama udělala radost. Chtěla jsem je už dost dlouho a až teď k tomu byla příležitost. Také mi přišel i druhý adventní kalendář spolu s balíčkem překvapení samolepek, jelikož jsem úchyl trochu na samolepky a ty co mám doma mi nestačí :D
Také jsem začala pomalu od prvního otevírat a rozbalovat krabičky a sáčky v mých adventních kalendáři. V tom samolepkovým jsou každý den nějaké samolepky což je pro mě ráj a zde můžete vidět jaké jsem zde měla samolepky. V tom Yves Rocher byla zklidňující maska s heřmánkem, malinový ocet ( jásala jsem protože ten jsem si i loni v kalendáři oblíbila ), tělové mléko s arganem a růží ( pěkně vonící ) a jako poslední pro tento týden je odličovací micelární voda 2v1 pro normální a smíšenou pleť.

Říkáte to vše si snědla za jeden týden ani ne a já říkám ano, blíží se ženské dny a to mám jak říkáme s kamarádkou "žravku". Za druhé mám přátelé, který mi k Mikuláši posílají velký balík sladkostí. Za to je občas nenávidím, ale i v těch horších dnech mám co na nervy. Ještě jednou kamarádi děkuji, v těchto časech jsem nečekala, že mi to opět pošlete. Za Vás jsem dost vděčná, stejně jako za svoji nejlepší kámošku.

A jaký byl Váš 1. adventní týden?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Měla jsi pěkný adventní týden, ta zasněžená krajina je prostě nádherná! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé já miluji Bueno a ten kokos jsem ještě nepostřehla a neměla, to musím mít! :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Minulý rok (2020) som tiež mala tento adventný samolepkový kalendár, ale na tento rok (2021) som si ho nekupovala, ale výber nálepiek je krásny, doteraz ešte nejaké mám. Som totiž nalepkomaniak.
    Ešte ak môžem dodať, tak mi pri článkoch chýba dátum, pretože nejde poznať, kedy bol článok vydaný, ale inak sa mi veľmi páči.

    OdpovědětVymazat