2. adventní týden ( 5.12. - 11.12. )

Ahoj, tak další adventní týden máme pryč. Je neskutečné jak ten čas letí. Tím jak člověk chodí do práce utíká to ještě mnohem rychleji. Snažím se stejně pořád trávím více času s rodinou protože od loňského roku je pro mě rodina ještě víc důležitá. 

Další týden přinesl spoustu hezkého z adventních kalendářů. Regenerační šampon pro poškozené vlasy, červenou rtěnku, sprchový gel pomeranč v čokoládě, malý parfém s vůní Sel D´Azur, svěží čistící gel, rostlinný tělový peeling s meruňkami a denní krém regenerační péče.
Myslela jsem, že mě švihne když jsem tuhle velkou nálož uviděla aneb rodiče darují menší část, velká část je od mé party, kterou jsem více jak 2 roky neviděla ( pár z nich žije v zahraničí ) a naprosto mě znají a vědí co mám ráda.
Každá písnička pro mě má nějaký význam, stejně tak tyhle 3.
Jediné co jsem tento týden vypotřebovala byl tento šampon od Inecto. Je to značka kosmetiky, kterou mám ráda. Nestojí zase tak moc a u mých vlasů dělá službu fakt skvělou.
A co jsem si tento týden zajímavého koupila? Přesnídávky v kapsičce ( to je moje snídaně ráno když chodím na ranní a vstávám v 4:35, nejsem schopná nic jiného jíst. Pak oční krém tentokrát proti vráskám od Ziaji a v neposlední řadě tento ženský čaj od Lerosu i díky němuž mám i menstruaci klidnou a nemusím si brát při bolestech Ibalgin. Pak co jsem si předplatila opět a nemám to u sebe jelikož mi to přijde v lednu je měsíční kit od Fleppi. Měla jsem ho i letos a jsou to pro mě nejlépe investované peníze, především protože můj diář je za to moc vděčný.

Jinak se nic extra nedělo moc, protože jsem chodila do práce a z práce. Pustila jsem se trochu více do cvičení a co jsem cvičila se dozvíte až ve článku na začátku roku 2022. 

A jaký byl Váš 2. adventní týden?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

5 comments

  1. Mňa adventny kalendár od yves rocher vôbec nezaujal z minulého roka ale samozrejme každému vyhovuje vyhovuje niečo iné....inak super článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, mě vyhovuje hlavně z toho důvodu, že můžu vyzkoušet nějaké produkty od nich :)

      Vymazat
  2. Ty samolepky vypadají tak krásně, hned bych si s nimi ozdobila diář! :)) A ty dobroty, mňam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou a jak já sama říkám jako blázen do samolepek samolepek nikdy není málo :D

      Vymazat
  3. Skvělý článek, máš super partu a rodiče, je fajn, když tě někdo zná a dá ti, to co máš ráda :) To potěší. Jinak na Eda jsem úplně zapomněla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat