3. adventní týden ( 12.12. - 18.12. )

 Ahoj, tak 3. adventní týden je za námi a pomalu a jistě se advent blíží do finále.
I můj kosmetický a samolepkový kalendář se blíží pomalu, ale jistě do svého finále. Pro tento týden v kosmetickém byl sprchový gel s vůní sladká ostružina, lak na nehty, víceúčelový rostlinný balzám na vlasy, sprchový gel s arganem a růží, černá tužka na oči, balzám na rty s vůní sladká ostružina a regenerační maska s měsíčkem lékařským.
Také jsem se dokopala k zabalení dárků, jelikož už je mám všechny. Upřímně letos se mi to líbí i mě sobě než jiné roky.
Abych trochu oživila tenhle článek stejně jako ten minulý přidám jsem nějaké nové písničky, které jsem objevila díky Spotify.

A jaký byl Váš 3. adventní týden?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Máš krásně zabalené dárečky, už se také nemůžu dočkat Vánoc! :) A hezké písničky. :)

    OdpovědětVymazat