4. adventní týden ( 19.12. - 24.12. )

 Ahoj, máme po Vánocích. Advent letos utekl ještě rychleji než loňský rok. Přijde mi každý rok, že to utíká rychleji a rychleji. Stejně jako loňský rok jsem doufala, že ten letošní bude lepší doufám v to i letos, že rok 2022 bude lepší.
Oba dva adventní kalendáře byli moc prima. Ten od Yves Rocher si rozhodně příští rok pořídím zase jelikož i letos se mi dost líbil. V tomto týdnu jsem tam našla intenzivní noční péči, další parfémová voda tentokrát s vůní Plein Soleil, regenerační tělové mléko s karité pro velmi suchou pokožku, regenerační maska na vlasy 2v1, krém na ruce s vůní pomeranče v čokoládě a řasenka Intense Metamorphose. 

V práci jsem to pro tento rok zapíchla až den před Vánocemi.
Můj štědrovečerní outfit. Ačkoliv letos pro mě ten Štědrý den byl jiný jelikož jsem fakt celý den proležela v posteli, jelikož mi bylo od rána špatně prostě to nechceš. Já si vždycky umím vybrat den. No nic teď mi je už lépe, ale s jídlem to moc nepřeháním právě.
Letos naše úroda pod stromečkem vypadala asi nějak takto. Byli prostě štědré jako každý rok hlavně od maminčiny ségry.
A tohle jsem dostala já. O spoustě těch dárcích jsem věděla jelikož jsem si je vybírala sama. Takže jsem měla akorát pár překvapení.
Tento týden mi ještě přišli nové kity od Fleppi, které mám zase na rok předplacený. Jsou to vždy nejlépe investovaný peníze pro někoho kdo miluje samolepky a dělá si vlastní diář.

A jak jste Vy prožili poslední adventní týden?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

5 comments

  1. Prajem pekné sviatky a šťastný nový rok 2022

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu knihu Opravdové zločiny bych brala také hned, přesně taková četba mě baví. :)) Přeji ti vše nejkrásnější do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jejich podcast naprosto žeru, poslouchám každý díl :) Děkuji :)

      Vymazat
  3. Docela mě mrzí, že jsem kalendář od YR neměla i já, ráda bych vyzkoušela více produktů od této značky :) Dostala jsi krásné dárky :)
    Všechno nejlepší do nového roku ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat