Poslední dny roku 2021 ( 25.12. - 31.12. )

 Ahoj, zbytek vánočních svátků proběhl v rámci možnosti docela v klidu. Byli o něco lehčí než ty loňské i když já měla své dny kdy jsem brečela, protože babička tu prostě chybí. Říká se čas to spraví, ale u každého člověka je to si myslím jiné jak dlouho to bude. Pořád to bolí prostě. Myslím, že loni jsem si uvědomila jak jsou pro mě někteří lidé důležití. Poslední týdny byli pro mě těžké ačkoliv mě z toho nějakým způsobem trochu dostal člověk od kterého bych to v životě nečekala a poznala jsem, že některé životy můžou vypadat růžově, ale růžové nejsou.
Udělala jsem nějakou tu zrcadlovku z Vánoc abych také nějakou fotku měla, když ta tradiční u stromečku nebyla. Ten den jsem jela na nákupy ačkoliv jsem moc nic nesehnala.

Také jsme měli rodinnou oslavu, protože měl "švára" svátek a dooslavovali jsme i tak nějak ségřiných kluků svátek, který měli ještě před Vánocemi. Bylo to fajn odpoledne, teď mi to bodlo aspoň na chvilku vypnout hlavu.
Také něco málo ze spotřebovanců. Něco málo z jídla i jeden produkt z kosmetiky. Toto sérum naprosto zbožňuji, teď už mám nové a i plánuji si pořídit to od The Ordinary, prostě je porovnat.
Něco málo z fotek za rok 2021. Rok 2021 byl pro mě zase trochu jinačí a možná i něčem ojedinělý. Nejen, že loni se na podzim stalo to co se stalo. I přesto všechno jsem si rok 2021 snažila užít maximálně co to šlo. Byli dny, kdy jsem si říkala, že to stojí zaprd, ale všechny zážitky, které jsem zažila mi nikdo už nevezme.
Také jsem sem přidala 3 moje nové oblíbené písničky, který teď jedu nonstop.

A jaké byli Vaše poslední dny roku 2021?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Já jsem o babičku přišla před 5 lety, bolí to méně, ale pořád mi chybí. Bolest opadne, ale pocit prázdnoty a vzpomínky nikdy a myslím si, že je to správně, protože pokud máme člověka rádi, vždy s radostí na něj budeme vzpomínat a to je moc fajn. :) Každopádně je mi tvé ztráty líto, ale jsem ráda, že jsi měla lepší chvilky než vloni. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo loni byli i lepší chvilky, i když jsem si říkala co komu naše rodina udělala, že jsem měla tolik věcí, které nejsou a nebyli radostné :)

      Vymazat
  2. Nebyl to nejveselejší rok asi pro nikoho z nás, ale musíme doufat, že ten letošní bude o dost lepší! :) Hodně sil a štěstí ti přeji! :))

    OdpovědětVymazat