Můj měsíc listopad 2021

 Pěkné středeční odpoledne!
Měsíc zase utekl jako voda a je tu i mé měsíční shrnutí.

Jako každý měsíc mám i tento nějaké písničky, které jsem si oblíbila nebo spíše se mi líbí a ráda předám inspiraci dalším lidem na nějaké dobré nebo fajn písničky. Také tu mám svoji srdcovou kapelu a její písničky, které mám ráda už roky ♥
Přišli mi i nějaké balíčky, které jsem si objednala. Jako první  přišel balíček věcí mňaminek, které jsem chtěla vyzkoušet. Jsou to věci od Kristýnky, kterou sleduji dlouho a dělala mi jídelníček a doteď se podle tak nějak stravuji a rozdíly vidím a spíš mi dala jedinou radu za kterou ji moc děkuji. Pak mi přišly balíčky sladkostí, které plánuji podarovat i jak k Vánocům tak ale i k Mikuláši a hlavně jsem to chtěla vyzkoušet. Jako poslední je tu balíček sušeného masa a zatím co jsem chutnala tak jsem asi přišla mu na chuť. Také mi přišel balík ze světa plodů, kde objednáváme z mamkou pravidelně tentokrát jsem i zkusila objednat i tyhle sušenky a také nějaké dobroty, které jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. Také mi už přišel v listopadu můj první adventní kalendář od Yves Rocher, ten loňský mi naprosto vyhovoval. Také jsou tu dárky pro synovce k svátku a narozeninám a pak vánoční dárky pro rodinu.
A mám tu nějaké ty spotřebované produkty. To jídlo a pití bylo všechno naprosto boží a co se týče kosmetiky sprej na vlasy mám ráda kupuji si ho už pár let a ta růžová voda no tu si už nikdy nekoupím. Když vezmu jako růžovou vodu mám teď a jak krásně voní tak tahle neskutečně smrděla bylo to šílené. Nerdíci jsou jedním z mých oblíbených sladkostí. Trochu malá závislost oujéé. Co bylo vážně dobré a dost mě to překvapilo tak byli tyto kešukaramelky, které jsem měla ze světa plodů. Stejně dobře chutnaly i kešu pražené v BBQ. Já prostě miluji kešu na jakýkoliv způsob. Tyto proteinky také ze světa plodů jsem měla a mám hlavně z důvodů, že je nosím jako svačinku do práce. Jsou výborné a nevím která byla nejlepší jelikož mi chutnali všechny. Také jsem obohatila svůj pitný režim těmito velice známými především co se týče sociálními sítěmi waterdrop mikrodrinky. Jsou fajn nic extra, rozhodně jednou za čas je to fajn si obohatit si vodu něčím. Co jsem si zamilovala toho sušené maso, které si rozhodně objednám zase, protože mi dost chutnalo. Mám tu také nějaké ty sladké věci, které mi chutnali. Také jsem spotřebovala i péči od Kerastase po babičce ( loni zemřela ) a tenhle peeling, který máme doma delší čas a mamka na tyhle věci extra nijak není a tak zbylo na mě to spotřebovat. Ta vůně byla boží a i ten produkt byl super.

Pro měsíc listopad je to všechno, protože jako loni i letos budou články ze 4 adventních týdnů a pak z týdnu po Vánocích až Silvestra 

Jaký byl Váš měsíc listopad?

Vaše Epilepsyylife



You Might Also Like

2 comments

  1. Super tipy na zajímavé produkty, některé z nich moc ráda vyzkouším. :) I některé z písniček mám v oblibě. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proto i tyhle články píšu, protože ráda předám někomu jinému inspiraci :)

      Vymazat