Cvičení za říjen, listopad, prosinec 2021

 Ahoj!
Po skoro 3 měsících tu mám zase článek o cvičení! A ano vidíte správně, začala jsem zase cvičit. Neříkám, že jsem neměla v plánu začít už dříve, ale prostě měla jsem v posledních měsících ke cvičení odpor a nechtěla jsem se k němu úplně nutit. Hlavně když jsem chodila do práce neměla jsem náladu a také moje tělo říkalo úplně něco jiného. Momentálně teď jsem doma nechodím do práce a tak si myslím, že je správný čas na to začít cvičit. Inspirace tu nebude tolik, jelikož jsem začala cvičit až od půlky měsíce. Také tu bude dost videí, které už jste v minulosti viděli. Nejprve jsem to chtěla napsat do článku za daný měsíc, ale už i tak ten článek bude dlouhý tak jsem se rozhodla, že zase napíšu samostatný článek a obnovím tuhle sérii a spojím 3 měsíce dohromady.


Říjen
18.10.
17 min walking indoor weightloss workout, 10 min walking weightloss workout calorie killer od Sharona's Hill
Na tyhle videa a celou tuhle walkings challenge jsem přišla úplnou náhodou když jsem se koukala po nějakých videích na cvičeních a vyskočilo na mě tohle a tak jsem si řekla proč to nezkusit. Mám za sebou první den a ten mě neskutečně bavil ačkoliv u druhého videa jsem nějaké cviky si musela trochu upravit abych si tím neodpravila svá kolena. Dlouho a vlastně nikdy se mi nestalo, že jsem v uších neměla sluchátka a jela cvičící video bez sluchátek. Uvidíme jak to půjde dál a jaké výsledky to bude mít.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Tak a na protažení jsem zkusila nějaké nové video a určitě ho zařadím do protahování abych ho mohla prostřídávat s těmi od Péti Elblové, které mám fakt ráda. Pro mě tohle bylo jak dělané vzhledem k tomu jaké problémy s koleny a patami mám. Rozhodně doporučuji.

20.10
22 min musical medley indoor walking weightloss workout, 18 min walk and tone + abs, 13 min daily stretch od Sharona's Hill
Jsou to workouty, které mě fakt baví a jsem u nich fakt dobře zpocená. Ačkoliv se mě původně tenhle den cvičit nechtělo, protože jsem se byla ten den projít jen tak jsem si to pustila a nakonec jsem to odcvičila celé a jsem na sebe fakt pyšná. Rozhodně to doporučuji těm, kteří moc nemohou skákat a nebo si nechtějí úplně zničit kolena. Vím akorát, že příště na protažení zvolím nějaké jiné video, jelikož tohle mě úplně nebavilo moc.

22.10.
7 km procházka 
Jelikož jsem měla spoustu zařizování mimo domov a všude jsem prakticky chodila pěšky bylo pro mě takové malé cvičení a zase to s ním nechci úplně přehánět aby mi neodešli kolena už takhle mě ty kolena boleli.

24.10
3 min warm - up, 21 min Disney indoor walking weightloss workout od Sharona's Hill
Bylo to dobré cvičení ačkoliv to první si příště už nezacvičím jelikož mě zase tolik extra nebavilo. Za to to druhé s Disney hudbou bylo super a rozhodně ho zařadím do těch oblíbenějších videí na cvičení.

10 min na zadek a nohy od Kačky Kladivový
Tak tohle mě dost bavilo. Nebylo to zase nijak extra náročný a těch 10 minut uteklo jako voda, rozhodně si to zacvičím znova. Také to doporučuji všem těm, kteří nechtějí nějaké moc dlouhé složité cvičení. 

10 min cvičení na břicho od Valči
Její videa ať už ty klasické, vlogy či těch několik málo cvičících sleduji dlouho a tenhle na břicho mám už v záložkách dost dlouho a upřímně v životě mě ze žádného cvičení neboli tak svaly na břiše jako teď. I když jsem si u spousty cviků musela vymýšlet lehčí variantu abych to na začátek nepřepískla právě. Určitě to ale není naposledy co jsem tohle videa cvičila rozhodně ho párkrát ještě zkusím.

10 min na ruce od Pamely Reif
Tenhle workout na ruce už jsem párkrát cvičila, ale teď to dostalo jiný rozměr když jsem to cvičila z činkami. Šíleně mě boleli ruce. Rozhodně ale chci pomalu cvičit s činkami abych trochu své svaly posílila. Nechci to zase úplně přehánět.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Tenhle strečinkový workout jsem už cvičila a tak video máte víše. Chci tyhle strečinkový či protahovací videa cvičit po týdnu. Každý týden jiné právě, ale tohle mi vyhovuje stejně jako ty od Péti Elblové.

28.10.
15 km výlet
Místo cvičení jsem byla s rodiči na výletě a 15 km mi dal zabrat jako cvičit nejdříve dost do kopce a pak zase dost z kopce, ale i tak to bylo fajn, že jsem dost vypnula hlavu.

30.10.
Marvel indoor walking weightloss workout, 23 min walk and tone full body od Sharona's Hill
Její videa mě neskutečně baví a zatím jedu jak podle jejího plánu ale i podle svého plánu. Hlavně jsou plná energie a i skvělé hudby právě. Je to po dlouhé něco nebo i u něčeho u čeho fakt neskutečně vypnu mozek. Co mi u jejich videí vyhovuje a moc jsem to u cvičících videí neviděla, že u videí kde se skáče má i verzi ten kdo skákat nemůže.

Nejúčinnější cviky na ploché bříško a sexy ruce od Fit Viki
Bylo to fajn což jsem ani nečekala, ačkoliv jsem si některé cviky upravovala rozhodně to nebylo naposledy co jsem tohle cvičení dělala. 

15 min protahování od Péti Elblové
Její videa mám ráda a je vlastně jediná podle které cvičím dosti pravidelně.

Listopad
7.11.
20 min rock hits indoor walking weightloss workout, 22 min indoor walking weightloss workout + weights od Sharona's Hill
Teď jsem pár dní necvičila jelikož jsem začala chodit do práce a zní jsem chodila utahaná a tam jsem toho za ten den nachodila dost, že už doma jsem na cvičení neměla náladu. Dala jsem si za úkol, že se nechci do cvičení nutit jinak mě to přestane bavit jako vždycky. Tentokrát jsem opět cvičila moji oblíbenou Sharon a její chodící challenge. Baví mě ty videa od ní hodně jelikož má u toho fakt skvělou hudbu. Rozhodně doporučuji pro ty co nemůžou extrémně skákat jako já. Dají se cvičit i když pár dní necvičíš jako já.

15 min protahování od Péti Elblové
Její protahování mám ráda a cvičím ho dosti časti ačkoliv se snažím doma protahovací videa, ale vždycky se stejně k ní vrátím.

8.11. - 9.11.
11 min stretching na horní část těla od Olya TV
Původně jsem neměla v plánu se protahovat oba dva dny, ale moje horní část těla si to žádala a tak jsem prostě musela a dost se mi ulevilo po tomhle cvičení. Bylo to dosti fajn protahovací video.

17.11.
15 min stretching full body od Mady Morrison
Teď co chodím do práce a jsem každý týden na jiné lince je to se cvičením trochu složitější, jelikož chodím domů šíleně utahaná a tak se snažím aspoň si dávat nějaké to protahování a z práce chodím pěšky domů a abych se dostala k hodnocení také tohoto videa bylo fajn a dobře jsem se protáhla i když jsem dneska ve státní svátek žádnou extrémní aktivitu nedělala.

Jóga v kanceláři, uvolnění ramen a krční páteře od StillOnTheWay
Tyhle její videa mám ráda a když potřebuji si trochu uvolnit horní část těla, přijde mi to fajn jak se protáhnout i na židli u počítače. 

20.11.
18 min walk and tone leg killer indoor walking weightloss workout, 80s party hits indoor walking weightloss workout od Sharona's Hill
Její videa fakt zbožňuji nejen, že ta hudba je boží, že nemusím mít svoje airpody. Je to dobrý oživení cvičení a i při nich se zapotíte i když se to na první pohled nemusí zdát. Já teď se cvičením jsem na tom dost špatně, ale snažím se aspoň jednou týdně si nějaké cvičení dát. 

15 min stretching full body od Mady Morrison
Toto strečinkové video už jsem ho cvičila v týdnu jednou a tak jsem ho zkusila i dnes je fajn i když některé protahovací cviky mi tam chyběli co znám a tak jsem si je pak nakonec udělala taky. 

25.11.
10 min kickboxing hiit walking workout, old school disco fever indoor walking weightloss workout od Sharona's Hill 
Oba workouty byli moc prima a hudba to je to co mám u jejich workoutů fakt ráda. Rozhodně to necvičím naposledy.

12 min stretch full body od OlyaTv
Za mě hodně velké ne minimálně pro mě. U spoustu věcí jsem si dělala vlastní cviky, které znám z jiných protahovacích videí.

27.11.
Walk a tone - no jumping cardio killer indoor walking weightloss workout od Sharona's Hill
Další její workout, který mě mega bavil a ruce mě pak boleli jako prase. Rozhodně za mě doporučuji.

15 min vrchní část těla, 10 min workout na břicho od Péti Elblové
Další moje oblíbenkyně podle které ráda cvičím, její workouty jsou občas masakr, ale svůj účinek a účel za to stojí. Cítila jsem se potom naprosto skvěle.

15 min stretch full body od Jenny Tailor
Patřilo k těm lepším protahovacím cvičením. I když abych byla upřímná znovu si ho asi nezacvičím.

Prosinec
1.12.
90S POWER indoor walking weightloss workout od Sharona's Hill
Bylo to zase dobrý cvičení sestavený na písničky, které jsem poslouchala v dětství. Rozhodně ne naposledy zacvičený.

10 min stretch full body od Pamely Reif
Další protahovací cvičení, který bylo naprosto strašný a nebavilo mě, říkám si, že se asi vrátím ke svým klasicky oblíbeným protahovacím videím, které mám odzkoušené.

4.12.
My subscibers favorite songs indoor walking workout part 1, my subscibers favorite songs indoor walking workout part 2, 23 min upper body + dumbells indoor walking weightloss workout  od Sharona's Hill
Její workouty mám ráda, ty písničky k tomu naprosto sedí a nemusím používat sluchátka, což se mi zatím u žádných workoutů nestalo a hlavně mě to baví. Ten 3. workout s činkami byl neskutečný záhul. Rozhodně doporučuji. Já osobně jsem u toho dost vypnula hlavu.

10 min abs home workout od Péti Elblové
To byl totální masakr alespoň pro mě. Ačkoliv některé cviky jsem si zjednodušila abych se neodrovnala úplně, rozhodně je to workout, který budu cvičit vícekrát abych se zlepšovala. 

7 min stretching full body od Daniela Suarez, 10 min stretching full body od Chloe Ting
Bylo to fajn protažení, ale nic extra co bych chtěla cvičit znova. Stejné to bylo i protažení od Chloe, nic co by mě extra nadchlo.

5.12.
20 min těhu cvičení na zadek a nohy od Péti Elblové
Tohle cvičení bylo dosti fajn ačkoliv těhotná nejsem. Rozhodně ho necvičím naposledy. Zapotila jsem se u toho dost a to jsem nevěděla co přijde potom ještě.

10 min beginner ab workout od Pamely Reif
Tenhle workout už jsem kdysi cvičila je docela prima ačkoliv vždy si u něj upravuji nějaké cviky abych se úplně nezničila. 

10 min na ruce od Kathie Kk
Tenhle workout byl pro mě naprosto masakr cejtila jsem ruce jak bolí i na chvilku jsem musela si fakt odpočinout abych to celé dala. Ačkoliv je to její starší video účinné je i tak.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Jako protahovací cvičení jsem vzala tohle osvědčené video, které už jsem párkrát jak vidíte o pár řádků výše cvičila a naprosto mi vyhovuje.

10.12.
7 min power walking workout, Michael Jackson indoor walking weightloss workout  od Sharona's Hill
Dnes jsem si dala nějaké i její novější workout a jako rozehřívačka ten 7 minutový workout byl dobrý. Nechtěla jsem to dnes se cvičením přehánět. A prostě workout na písničky Michaela Jacksona byl naprosto boží. Tyhle její workouty mám hodně ráda.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Čím více toto protahovací videa cvičím tím více mi vyhovuje.

11.12.
17 min back to basic indoor walking weightloss workout  od Sharona's Hill
Tento workout jsem cvičila hned na začátku, ale vůbec mi to nevadilo zapotila jsem se i tak, cvičení podle Sharon mě neskutečně baví a dodalo to mému cvičení jiný nádech.

10 min boost a back od Pamely Reif
Pro mě tohle bylo taky docela masakr, boleli mě dost ruce po tom, ale za mě to bylo fajn workout, který si zase někdy zacvičím.

10 min na břicho od Péti Elblové
Byl jinačí než minule co jsem cvičila a tenhle mě mnohem více vyhovoval, jelikož jsem si žádné cviky nemusela upravovat vzhledem ke svým kolenům právě. Rozhodně se k němu vrátím zase.


15 min stretching od The Fashion Jogger
Nakonec byla moje klasické protahovací cvičení, které mám ráda.

17.12.
10 min good morning walk for beginners,10 min Mamma Mia P1  walking  workout, 12 min Spice girls walking workout a 16 min walk and tone cardio  od Sharona's Hill
Dneska jsem měla cvičení ve znamení Sharon. Cvičila jsem 4 workouty a teď něco málo k nim. Ten první byl sice fajn, ale upřímně mě moc nebavil než na co jsem zvyklá právě. Co mě naopak velmi bavilo byli další dva workouty a to na písničky z Mamma Mia a od Spice girls. Rozhodně stojí za to a rozpohybuje vás to ani nevíte jak. Poslední workout byl extrémně prima i pro člověka jako jsem já který nemůže skákat, protože všechny skákací cviky se dají si ulehčit a hlavně pokud už nějakou dobu cvičíte. Rozhodně si to zacvičím někdy zase.

15 min protahování od Péti Elblové
Tentokrát jsem zvolila od milované Péti podle níž jsem toto protahování cvičila a mám ho osvědčení, že fakt vás protáhne i mimo dny kdy cvičíte.

18.12.
10 min beach/summer vibes walking workout, 23 min walking kixbox edition od Sharona's Hill
Tyto workouty byli docela fajn, ale upřímně mě moc nenadchli i když hudba tam byla dobrá, ale spíš se ty cviky za mě moc táhli.

10 min na břicho, 15 min protahování od Péti Elblové
Tento workout na břicho cvičím už poněkolikáté a pořád mě baví a vidím, že cvičení má smysl i když ho cvičím poněkolikáté zvládla jsem pár cviků odcvičit tak jak je cvičí Péťa, ale chce to čas. Její strečinky mám ze všech nejraději.

22.12.
20 min těhu cvičení na zadek a nohy od Péti Elblové
Tento workout mám ráda, protože Vám dá dost do těla.

10 min na ruce a záda, 10 min na břicho od Kathie Kk
Její workouty mám ráda a ruce mi umírali další dny, ale když srovnám cvičení na břicho třeba s workoutem od Péti tak od Péti mě baví mnohem více. Za mě jsou oba workouty dost v pohodě.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Původně jako protahovací video bylo v plánu protahovací video od Pamely Reif, ale to mě hned nebavilo a tak jsem si dala tohle oblíbené, které mám odzkoušené.

26.12.
10 min beach/summer vibes walking workout, 23 min walking workout + weights od Sharona's Hill
Stejně tak jak mě nebavilo první část, kterou cvičila nedávno nebavila mě i tahle. Za mě prostě nuda. Naopak ten workout s činakami mě bavil moc a rozhodně si ho někdy zacvičím znovu.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Tolik skvělých tipů na cvičení! Budu se muset také dokopat k tomu začít opět něco dělat, hned mám motivaci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a právě proto dělám a píšu tyhle články, protože v nich někteří najdou inspiraci jako já našla inspirace od jiných. Je fakt, že s mým cvičením to taky není žádná sláva, občas se musím dokopávat a proto jsem teď od ledna začala s novým režimem a zacvičit si aspoň 1x týdně, protože jak chodím do práce jsem odpoledne tak vyřízená, že na cvičení fakt náladu nemám.

      Vymazat