Čtenářská výzva: Lone Theilsová - Žena po které se slehla zem

Ahoj, dnes tu pro Vás mám další knížku do mé čtenářské výzvy. Jelikož mám ráda detektivky a tahle u nás doma ležela už dlouhé měsíce možná i roky. Když jsem si vybírala knihy do čtenářské výzvy skládala jsem je i z těch co máme doma ve skříni. 

Upřímně si myslím, že právě tyto knížky jsou můj šálek kávy. Děj je napínavý, má docela rychlý spád, ale občas i celkem předvídatelnou zápletku. Což sice nevadí, protože se tam dopodrobna rozebírají životy jednotlivých postav, které se ve finále většinou prolínají. Já sem až do konce vlastně nevěděla kdo to udělal. Když jsem zjistila po dočtení knihy, kterou jsem přečetla za ani ne 2 dny, že je podle skutečné události měla jsem mráz po zádech, že můžou existovat lidé co tohle dělali. Co se mi třeba v knize líbilo je to, hlavní hrdinka Nora mě nepřestávala překvapovat její sílou a vírou, se kterou se pouští do řešení složitých případů. Také se zde ukazuje, že obrovské korporátní firmy mají obrovský vliv a nikdo s tím bohužel nic neudělal ačkoliv konec mě trochu naštval, ale ne všechno musí končit tak jak si čtenář přeje.


Četl jste někdo tuto knihu?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. I haven't read it yet. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem nečetla,ale obsahově se mi líbí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat