Můj měsíc leden 2022

 Ahoj, tak a máme tu opět mé měsíční shrnutí. Silvestr a část Nového roku jsem strávila s přáteli, které mám ráda. V mém životě se možná toho hodně změní, protože teď záleží hlavně na mém dosti vážném rozhodnutí. Sama si myslím, že si i díky tomu uvědomím mé priority v životě, které bych chtěla nebo chci. 
Také jsem zhlédla Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic.Tento film nebo spíš dokument z nostalgického setkání jak herců, ale i štábu. Střídají se zde scény jak z filmu, které dobře známe, ale i ze zákulisí. Také zde byli rozhovory jak z herci, ale i režiséry jednotlivých dílů. Vidíme zde postavy na kterých z spousta z nás vyrostli a také jsme tím nakazili nejen rodiče, ale i přátele. Vidíme zde známou hudbu, ale i prostory. Chronologicky sledujeme scény ze všech osmi film, na střídačku s rozhovory s režiséry a herci co pro ně vlastně svět Harryho Pottera představoval. Jsou i nějaké zákulisní záběry, stejně tak, že si herci povídají historky, které já třeba ani neznám a to Harry Pottery filmy mám ráda a můžu je vidět několikrát. Sama jsem se v jednu chvíli dosti a hodně rozbrečela. Vlastně i spoustu věcí, které se tam převážně na konci říká, je pravda minimálně aspoň v mém životě to tak bylo a je. 
Na tento pořad Harry Potter: Bradavický turnaj čtyř kolejí jsem narazila čirou náhodou na HBO GO. Sama jsem nevěděla co od toho čekat, protože třeba na čsfd to nemělo moc kladné recenze, ale vždycky si na to chci názor udělat sama.
Toto nealkoholické víno, které jsem si vybrala díky jedné spolupráci bylo moc dobré. Bylo to šumivé víno a na Silvestra všem třem, který jsme ho ochutnali chutnalo. Je to prostě něco jiného než na co jsem zvyklá.
Také jsem opožděně na Silvestra dostala ještě dárky od nejlepší kamarádky, kde jsem jako každoročně trávila Silvestra. Rozhodně ty dárky nejvíce potěšili. Další samolepky, knížka a svíčka, prostě za ty roky mě dokonale zná co mě nejvíce potěší.
Tento měsíc jsem si udělala dost velký krok a udělala si i radost. I když je to dost drahá radost. O novém telefonu už přemýšlím někdy od léta, kdy se mi tak nějak přestali líbit fotky z mého telefonu a chtěla jsem aby byli kvalitnější. Začala jsem proto z každé výplaty si dávat nějaké peníze stranou. Už v létě jsem věděla, že půjdu do Iphonu, jen jsem pořád nevěděla který, nakonec jsem si vybrala Iphone 11. Jsem neskutečně spokojená ♥
Dalším mým nákupem byl tento nákup z Notina. Hřebeny od Tangle Teezer mám ráda a také jsem potřebovala obměnit svůj vlasový park :D, protože ten můj starý už vypadá strašně. K tomu klasického jsem si pořídila ještě ten na mokré vlasy právě. Dalšími produkty jsou věci od Welly, které chci zkusit, jelikož o nich přemýšlím už delší dobu a je tím šampon a kondicionér Invigo, olej na vlasy a sprej pro tepelnou úpravu vlasů, který už jsem jednou měla a dost mi vyhovoval. Dalším produktem je moje oblíbená parfémová voda od Guess. Vždy mi vydrží extrémně dlouho a pro mě je to vůně číslo jedna.
Jelikož jsem chytla nějakou virózu byla jsem na neschopence začala jsem znovu číst. Určitě čekejte na tuhle knížku recenzi. Stejně tak i na audioknihu Farma zvířat, kterou jsem konečně doposlouchala. Také jsem i začala poslouchat audioknihu od Steibecka. Dále jsem ještě přečetla Zpěvy páteční, Krysaře a Hrdého Budžese

Také jsem v měsíci lednu začala poslouchat nový podcast Unfiltered: Holčičí kecy. Neskutečně mě baví a dost se u toho nasměji a je to spíš určeno pro holky, rozebírají se tam různá holčičí témata. V mnoha věcech jsem se Sofčou a Verčou naprosto shodla. 

Tenhle měsíc jsem také zhlédla i dost divadelních představení ( pokud to bude možné dám Vám sem odkazy ), některé i opakovaně. Rozhodně co můžu doporučit je Pánský klub, protože se při tom dost pobavíte, stejně tak se pobavíte když se kouknete na Hrdého Budžese, protože toho třeba já osobně můžu vidět hodněkrát a pořád mě to baví. Dále co jsem viděla byl muzikál Němcová, který na mě vykoukl a vím, že před x lety na něm byla mamka a vím, že byl divný což po shlédnutí musím dát za pravdu a nedivím se, že se tenkrát moc nehrál, protože na mě působil hodně depresivně. Poslední co jsem viděla byl film z Netflixu Mnichov: Na prahu války. Nic moc jsem od toho filmu vlastně nečekala. Líbil se mi trailer už a tak jsem jen čekala až bude na Netflixu online. Za mě ten film byl průměrný, viděla jsem i lepší filmy, ale špatný není,
Tyhle čaje jsem měla v časopise, který jsem si koupila tak uvidíme jaké budou.
Také mi přišel balíčky z Aliexpressu, kde jsem zase po dlouhé době objednávala nějaké věci jak kryty na nový telefon, tvrzená skla, tak i pásky na moje hodinky, které tam objednávám už poněkolikáté a mají si myslím stejnou výdrž i kvalitu jako ty co jsem měla u hodinek, když jsem si je pořizovala.
Také jsem po delší době dělala objednávku na Aktinu. Některé věci objednávám opakovaně, ale jsou tu věci, které jsem neměla určitě u některých věcí Vám dám vědět jak chutnali.

Pro mě leden byl spíše dost proležený doma jelikož jsem byla nastydlá, pak jsem skoro 14 dní chodila do práce, pak 5 dní v karanténě a teď jsem opět nemocná, nějaký muribundus na mě skočil a covid to nebyl.

A jaký byl Váš leden?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Mala si zaujimavý mesiac a tie proteinové tyčinky i ja chcem skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Iphone 11 je skvělý, také jsem si ho pořídila ke konci minulého roku a nemůžu si ho vynachválit - dobře jsi zvolila! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si ho taky nemůžu vynachválit, hlavně mě dostal ten foťák :)

      Vymazat
  3. Ty knihy, to je ráj. Je dobře, že sis udělala radost, tak to má být! :-) O iphone taky uvažuji, třeba se jednou k tomu dokopu. Přítel to neskutečně hejtí, ten by mě asi hnal :-D Parfém taky super! A koukám na objednávku z Aktinu, ta mi zrovna přišla včera, hihi. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super měsíc. Já v poslední době na knihy nemám čas, ale konečně jsem jednu rozečetla. Tak trochu ti tu chuť a čas na ně závidím :) Potraviny bych měla také nakoupit, už jsem dlouho po žádných nesáhla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat