Ketofit: Stojí či nestojí za vyzkoušení?

 Ahoj, nad přijetím spolupráce s firmou Ketofit, jsem trochu váhala a vzhledem k tomu, že když jsem nabídku spolupráce dostala byla jsem v karanténě a pak i nemocná, nechala jsem si to projít hlavou. Nikdy jsem nebyla člověk, který věřil tomu, že po nějakých zázračných produktech zhubnete, ale říkala jsem, že jako ozvláštnění jídelníčku by se to mohlo hodit i do práce. Sama jsem byla zvědavá jak mi produkty budou chutná a jestli bych takovéto produkty neměla mít doma, když třeba nestíhám či jsem líná.
Já osobně jsem si vybrala produkty, buď které mám ráda nebo které jsem chtěla ochutnat a zaujali mě. Upřímně jsem nechtěla moc experimentovat a proto jsem zvolila jednoduší cestu. Vybrala jsem si mix proteinových sušenek, keto croissant a keto semínkový chleba, ale také 2 druhy sušeného masa, které mám ráda.
Jako první jsem si vybrala krabici proteinových tyčinek na kterou jsem se z celého balíčku těšila nejvíc. Vybrala jsem si tento mix 14 ks proteinových tyčinek. Našla jsem zde jahoda, citron, vanilka, čokoláda - kokos a cappuccino. Nejvíc jsem se těšila na tu čokoláda - kokos, protože v čem je kokos to musím ochutnat. Ačkoliv měla jsem už docela dost proteinových sušenek, takže vidím rozdíly a musím říci, že jsou fakt dobré i ty ovocné od kterých jsem očekávala, že mi moc chutnat nebudou právě. Rozhodně jsou to skvělé svačinky do práce a nebo i doma.

Jako další jsem si vybrala nějaké věci z řady pečivo a to semínkový chleba a croissant. Semínkové chleby mám všeobecně ráda a tak jsem chtěla zkusit i tento od Ketofitu. Ten croissant byl strašně moc dobrý. No co se týče toho chleba ten jsem samotný zapomněla vyfotit, ale chutnal jak mě tak i mamce a dokonce i pár kousků snědl taťka, který tyhle chleby příliš nemusí.
Dalšími produkty, které jsem si vybrala byli tyto dva druhy sušených mas, které mám všeobecně ráda jako chuťovky k televizi abych nejedla pořád dokola brambůrky jen. Od Fino Gusto jsem měla nějaká sušená masa a byla moc dobrá i když je fakt, že znám, ale i lepší. Klasické hovězí maso bylo neuvěřitelné moc dobré.
Také jsem v balíčku měla tyto dva dárečky a to shaker a 4 plata ochucených doplňků stravy vitamínu B. Vitamíny se vždycky hodí. Za mě mi přišly docela fajn. Ten shaker používám na dennodenní bázi na vodu ať už ke cvičení nebo, že mi to stojí na stole abych trochu více zlepšila pitný režim. 

A jak bych to celkově shrnula? 
Jako nejedla bych to upřímně každý den, ale jednou za čas je něco takového fajn, hlavně pro člověka, který chodí do práce a občas nestíhá si dělat třeba i svačiny. I tím jaké produkty jsem si vybrala jsem byla hodně spokojená právě.

Znáte tuhle značku? Zkoušeli jste od ní něco?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Já jsem nic nezkoušela, ale přemýšlím nad tím a jedla bych to asi jako ty, každý den a pořád ne, ale spíše zařadila do jídelníčku místo některých méně zdravých, více cukernatych produktů.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat