Můj měsíc březen 2022

 Ahoj, tak a máme tu opět mé měsíční shrnutí. Neřekla bych, že byl tento měsíc ničím zvláštní, možná je to i tím, že prakticky jsem neměla moc čas přemýšlet jaký byl. V některých dnech byl doslova šílený, hlavně co se týče pracovní stránky. Upřímně jsem tenhle měsíc doslova nestíhala a ještě více jsem nestíhala když oba rodiče onemocněli covidem a o celý chod domova jsem se v prvních dnech starala jen já.
Mám tu i pár písniček, které jsem si oblíbila a poslouchám je v jednom kuse.

Také jsem udělala nějaké ty nákupy. Poprvé jsem byla i u nás v Praze v Primarku, kde jsem si koupila nějaké věci. Sehnala jsem i nějaký ten městský baťůžek, který jsem dlouho sháněla právě. Také jsem koupila už nějaké dárky už synovcovi na 5. narozeniny, které má v květnu. Přišel mi i další Food, který mám předplacený. Také nějakou tu kosmetiku jsem koupila, protože před pár týdny jsem si rozbila pudr a tak jsem koupila rovnou 2 ( 1 do zásoby ). Nějakou voňavku, deodorant, pár věcí na nehty ( "začali totiž nějak moc rychle růst a na to nejsem moc zvyklá " :D ) a průhledný gel na obočí a řasy, který kupuji opakovaně. 

Když jsem jela na nákupy do Prahy přivezla jsem si dortík z Ovocného Světozoru, kde se vždy stavím když jsem v Praze, protože tam mají nejlepší dorty ♥ Také jsem zkoušela placičky jak na sladko tak na slano podle kuchařky, kterou jsem dostala k Vánocům. Kačí sleduji dlouho a to jak na blogu, ale i na instagramu a už mnohokrát jsem podle ní jak já, mamka a i ségra něco dělala. A rozhodně jsou to neskutečně dobré placičky, které doporučují 3/3 lidí u nás doma. Kdo by chtěl recept, ať mi napíše na instagram do directu a já mu pošlu na tyto skvělé placičky recept. 

Tak už mi ta taška, kterou mám na vypotřebované produkty skoro přetýkala a bylo na čase sepsat menší recenze na všechny věci. Tyčinky ze světa plodů jsou neskutečné dobré a tahle nebyla vyjímkou. Také jsem vypálila tyto dvě nádherné svíčky a ta první neskutečně pěkně voněla a tu druhou ode mě znáte, tu si kupuji opakovaně. Když zhodnotím tyto věci od SixFitness, za mě jedno velký a ohromný plus všechno chutnalo skvěle a hlavně co jsem nečekala, že ta bezlepková kaše bude tak skvělá. Předčila i kaše od Semixu, které mi hodně chutnají. Jelikož v posledních 2 letech asi trpím na atopický ekzém musela jsem s tím trochu začít něco dělat a minimálně co dělám teď, že se mažu tělovým krémem od Biodermy a CBD bioaktivní sérum, které to tak nějak minimalizují a hlavně mě to tolik nesvědí. Takže za mě tyhle dva produkty jsou rutina. Tenhle olejový odličovač je za mě skvělý produkt na to kolik stojí. Tyhle růžové vody jsou bezva, ale když je porovnám tak za mě vede ta od Purity Vision. Sérum s vitamínem C je pro mě rutina v péči o pleť a to hlavně ráno. Zkouším různé. Měla jsem už od Nivey, tahle od Astrid byla taky fajn, ale to co mám teď je trochu vyšší level v dalším spotřebováno za pár měsíců uvidíte. Další produkty Cerave hydratační krém na tělo, oční krém Ryor, noční krém od Yves Rocher. První zmínění byl fajn, ale na mě málo hydratační právě, stejně tak i u oční krému, který mi vadil svojí vůní, ale jinak nebyl špatný a noční krém byl za mě průměrný. Deodoranty od Garnieru používám pravidelně, střídám je když už nemám ten od Vichy. Tenhle šampon byl jako každý jiný. Střídám je aby si moje vlasy nezvykly na jeden. No a odličovací to asi netřeba nic k tomu psát. Teď přejdeme opět k mým dobrůtkám. Tyhle tyčinky jsem měla nově a prostě jsem se přesvědčila, že prostě aktin dělá super věci. Nejen Vilgain proteinové tyčinky, ale i Flapjacky nebo cookies mě neskutečně chutnají. Ochutnala jsem z aktinu i nějaké nové tyčinky a všechny mě chutnali, ale značku která mě uchvátila je Phd smart bar. Samosebou i ostatní spotřebované dobrůtky jsem si snědla levou zadní. 

Nemáte tipy na nějaké nové dobré věci z Aktinu ?
Tyto 3 seriály jsem zhlédla. Bridgertonovi mě neskutečně bavily ačkoliv mě 1. řada bavila více než ta druhá. Chesapeake Shores jsem kdysi viděla a teď jsem se na něj kouknula zase a také mě to dost chytnulo, že za dva dny jsem ho měla dokoukaný. Poslední seriál nebo spíš minisérie Služka jsem měla na wishlistu už dlouho a líbil se mi moc a škoda, že to tak brzo skončilo jsem si řekla hned po posledním díle.

A jaký byl Váš březen ?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Och to jedlo. Ten koláč vyzerá nesmierne dobre. Urobila si mi riadnu chuť na sladké, asi si idem aj ja urobiť lievance. Môj mesiac bol podobne veľmi hektický. Verím, že rodičia sú už okej a taktiež, že s príchodom jari sa čas trochu spomalí, pretože ide to nesmierne rýchlo.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat