Můj měsíc únor 2022

Ahoj, tak a máme tu opět mé měsíční shrnutí. Tentokrát nevím jestli byl něčím zajímavý jelikož jsem začátek měsíce února byla ještě nemocná a zbytek byl hodně pracovní. Chodila jsem domů tak utahaná, že to není možné.

Tak a mám tu pro Vás i nějaké písničky, které jsem si oblíbila. 
Přišel mi také balíček ze spolupráce z Ketofit a na jejich produkty bude co nevidět recenze v samostatném článku, ale už teď můžu říci, že z proteinových tyčinek a croissantů jsem byla nadšená.
První část nákupů, které jsem si pořídila. Ponožky v Tescu, pak šampon a oční krém v Tetě a tuto krásnou svíčku jsem pořídila v Pepcu za 120 Kč a mám ji jako dárek pro ségru, která má za pár dní narozeniny a je to stejný svíčkomil jako já :D. Vyčkávala jsem kdy konečně má oblíbená kapela spustí předprodej na jejich menší turné a toho dne jsem se dočkala konečně. Těším se, protože právě tahle kapela mi v časech kdy mi nebylo úplně nejlépe zvedli náladu. V den kdy jsem byla na posilující dávce očkování jsem si udělala menší zastávku v Dmku a Lidlu, jelikož oba obchody u nás nemáme. Nakoupila věci, které jsem potřebovala jelikož už mi dochází a nebo je chci vyzkoušet.

Pak tu mám pro Vás nějaké i tipy co se týče jak filmů a dokumentů ať už co jsem zhlédla na Netflixu či Youtube. První série tipů jsou tipy na filmy či dokumenty na tématiku holokaustu. Děti v Terezíně a nestvůra s knírkem, Místa ticha, Terezínští hrobaři, Pekla na zemi a Příběhy 20. století. Většinou se jedná o dokumenty, které jsou zajímavé a ráda se o téhle kapitole našich dějin dozvídám nové a nové informace. Také mě neminul na Netflixu ani film Moje nejlepší kamarádka Anna Franková. Upřímně se mi film líbil, i když jsem možná čekala trochu více od toho filmu. Také jsem zhlédla dokument Britští princové, který byl taky docela zajímavý musím říci. Samo sebou jsem zhlédla oba české filmy, které jsem chtěla vidět a to byli Bábovky a Prvok, Šampon, Tečka a Karel. Líbili se mi, ale upřímně prostě knížky za mě byli lepší, některé věci jsem si zvlášť třeba u Bábovek představovala jinak právě. Také jsem se podívala na dokument o Martě Kubišové, Magický hlas rebelky. Ačkoliv tento dokument běžel na České televizi já ho celý vlastně neviděla, byl zajímavý a dozvěděla jsem se spousty nových informací, které jsem nevěděla ani. Pak ještě za připomínku stojí filmy Gejša a Láska vlny přenáší. Super filmy na které stojí za to se podívat. I seriály jsem nějaké shlédla a to další řadu Sladkých magnólií a konečně jsem se i já dokopala k tomu se podívat na Emily in Paris. Měla jsem už rozkoukaný 1. díl, na který jsem začala koukat už tak půl roku dozadu a nějak mě to nebralo, ale jak jsem byla nemocná zhlédla jsem všechny řady za 1,5 dne. Ke konci měsíce února jsem ještě zhlédla seriál Letní tajemství, který byl dost fajn a také dokument Červená, který je o operní zpěvačce Soně Červené.
Tak první knížku jsem zase po x letech dočetla nebo spíše doposlouchala, protože mi prostě audioknihy teď vyhovují více než knihy prostě. Recenze bude brzy. Hned po tom jsem si poslechla podcast Neplecha ukončena, který je bezva jako doplněk knížkách. Momentálně poslouchám audioknihu Šikmý kostel, který mám ve čtenářské výzvě taky už pekelně dlouho. Jsem momentálně zatím v půlce. 


A jaký byl Váš únor 2022?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Super produkty od Ketofit, pár jsem jich od nich také zkoušela a moc mi chutnaly. :) Mixitky také nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tyhle moc! Ano mixitky jsou s tímhle obalem, ale i chuťově moc dobré :)

      Vymazat
  2. Užij si Sebastiana. Jeho starší písničky mám moc ráda. :) Tyčinky z DM jsou moc dobré. Kupuji je třeba na výlety.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat