Čtenářská výzva: Julie Caplin - Pláž v Chorvatsku


Ahoj, tak dneska tu opět pro Vás mám další recenzi na knihu do mé čtenářské výzvu. Tentokrát je tu je další ze série knížek romantických útěků. Tentokrát nás to zavede do Chorvatska, kde se odehrává celý příběh a stejně jako mě Vás to přenese do slunečného počasí u moře. 

Hned jakmile jsem ji začala číst, vzpomněla jsem si jak skvěle autorka umí tyhle knihy psát. Vždy si u jejích knih odpočinu, vypnu a nemusím nad ničím přemýšlet. Přemýšlím hlavně o místě kde se to odehrává a kde se hlavní hrdinka právě nachází. Je to hodně oddechové čtení, které se parádně čte a proto jsem ji měla během asi 3 dní přečtenou. Je fakt, že i mě se některé části knihy nelíbily, jelikož se to až moc vleklo a přitom bylo jasný jak to bude. Ze série romantických útěků které jsem doposud četla se mi tahle líbila nejméně zatím.

Občas mi chování některých postav nepřišlo moc dobré, které měl Nick a i hlavní hrdinka Maddie mi někdy přišla jak malá holčička, která se bojí co by si o ní mohli myslet druzí a jindy si zase nenechala nic líbit. Myslím si třeba osobně že v těchto věcech jsem viděla samu sebe třeba ačkoliv se to některým čtenářům nemuselo líbit a mohlo jim to přijít, že to není moc reálné. Sama jsem kdysi taková občas byla. 

Doporučuji ji všem těm čtenářům, kteří mají rádi Chorvatsku a byli na ostrovech o kterých se tam mluví. Také i těm, kteří chtějí alespoň trochu si odpočinout a přijít na trochu jiné myšlenky.

Určitě si nějakou knížku z této série přečtěte, nebudete litovat!
Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Tuhle knížku si chci co nejdříve pořídit, abych si jí mohla vzít na dovolenou. Věřím, že to je pravé oddychové čtení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to oddychové čtení, já pomalu ale jistě čtu postupně všechny díly právě :)

      Vymazat