Čtenářská výzva: Lilly Lucas - Nové začátky



Ahoj, tak a je tu další kniha do mé čtenářské výzvy. Musím říci, že jsem teď se čtením docela dost pohnula a jsem na sebe fakt pyšná. Hlavně co se té výzvy právě týče, která je už z roku 2020, ale podaří se mi ji splnit až letos v roce 2022, protože už mě zbývají jen 2 knihy.

Vlastně upřímně jsem nečekala třeba jak extrémně mě tahle kniha bude bavit. Vybrala jsem si ji jednou v knihkupectví aniž bych věděla vlastně do čeho jdu. Tuhle knihu jsem slupla jako malinu za den a půl což za mě značí velice dobrou knihu. 

Hlavní postavy Lena a i Ryan ( i když na začátku bylo mé počáteční remcání ) mi přirostli k srdci, občas jsem cítila jako bych se právě v některých věcech právě u Leny podobala a proto na konci mi bylo líto, že už je konec. Také se mi od autorky líbilo jak vykreslila právě vedlejší postavy, protože ve spoustě knížkách to tak není. Stejně tak se mi líbilo vykreslení místa, kde se příběh odehrává, protože tak jsem se trochu více cítila být tam s Lenou nejen při procházce v horách, ale i sezení s kamarády. Jsou zde zvraty, ale nic komplikovaného, čeho by se čtenář musel bát. 

Pokud hledáte hezký a uvěřitelný příběh, který Vás zahřeje u srdce, bude čtivý a jehož postavy si zamilujete tak je to ta pravá kniha pro Vás.

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments