Můj měsíc červen 2022

 Ahoj, tak a je to tu opět tu máme mé měsíční shrnutí. Tento měsíc jsem byla docela dost aktivní tady, jelikož jsem v podstatě celý měsíc byla doma ( jelikož není práce ) a tak jsem měla čas právě na čtení knih ze čtenářské výzvy.

Nějaké písničky, které se mi záliby ale i souhrn největších hitů od nějakých ať už zpěváků či skupin.
Nákupy tento měsíc byli docela velký i když jsem to vlastně neplánovala si koupit nové chytré hodinky vlastně a zvláště tyhle od Applu. S těmi od Amazfitu jsem byla vlastně docela spokojená, ale byli tam věci, které se mi po více jak roce používání přestali líbit a vlastně jsem začala o Apple Watch přemýšlet čím dál více vlastně. A prostě jednou jsem si je koupila neplánovaně vlastně. Co se týče těch bot, po nějakých pohorkách koukám už přes rok takže tyhle byli za přijatelnou cenu a sedí mi. 

Jelikož už mám plnou tašku spotřebovaných věcí, tak už bylo na čase to přidat jsem do měsíčního shrnutí. Tyhle věci od značky N.A mám hodně ráda ačkoliv jsem převážně pro děti a zrovna levné nejsou a proto si je kupuji jednou za čas. WellMix tyčinky z Rossmanu, ty jsem poprvé ochutnala na doporučení Mari Prachařové a musím říci že jsou moc dobré a to už jsem měla kolikery tyčinky s proteinem. Perníkový hrneček od Semix byl taky fajn stejně tak tahle emco granola. Jelikož mám doma hodně velkou zásobu drinků ( kapslí ) od Waterdropu tak čas od času si je dám, abych nepila jen čistou vodu právě. Z těchto 4 příchutí mě nejvíce chutnalo právě Nero, ty ostatní nejsou pro mě nic extra. Poslední tu máme dobrůtky ze světa plodů, kde nakupuji větší zásoby tak 2x za rok právě a upřímně všechno co jsem kdy měla je neskutečné dobré. Za ně bych dala fakt ruku do ohně.
Teď tu máme kosmetické produkty, které jsem za poslední měsíce spotřebovala. Poprvé jsem zkoušela věci od Welly na vlasy a rozhodně si je objednám znovu a ve větším balení právě. Upřímně hezčí vlasy jsem po umytí nikdy neměla. Konečně i tuhle micelární vodu z Dr. Max jsem spotřebovala, byla fajn a právě já jsem se rozhodla přestat se úplně odličovat micelární vodou právě. Nově jsem taky pár měsíců zkoušela odličovací sérum od Planthé laboratories, bylo sice fajn ale čekala jsem od toho vlastně trochu něco jiného a proto jsem se zpět vrátila odličovacímu oleji od Nivey. Bioaktivní cbd sérum mám už několikáté balení jelikož mi pomáhá s mým ekzémem právě. Nově jsem také měla levandulovou vodu a tu už fakt nikdy alespoň ne od Saloos, protože hroznější smrad jsem fakt nezažila. Séra od Revolution a La Roche Posay byli hrozně fajn a rozhodně jsem je naposledy neměla, hrozně moc mi vyhovovali. Oční krémy od Ziaji mám ráda jelikož za tu cenu kolik stojí jsou moc fajn. Essence gel na řasy, ale i obočí mám už několikáté balení a hrozně moc mi vyhovuje. Vzorek vůně od Yver Rocher, který jsem měla v adventním kalendář tak ten mi hrozně moc voněl a rozhodně plánuji si koupil větší balení právě. Pak tu máme 4 masky na obličej a jedna pod oči a byli hrozně fajn. Nedávám si je často tak 1x za 14 dní záleží jak se mi chce.
Udělala jsem si také menší výlet na kole Zooparku Štít, který je kousek od nás a tip mi na něj dal můj kamarád. Jela jsem tam na kole právě. Rozhodně to stojí za ukázku, protože mě se tam líbilo.
Tyto knihy jsem přečetla a 4 z nich už jsou na blogu recenze, i když si vlastně uvědomuji, že jednu už jsem měla vlastně přečtenou za květen.
Po více jak půl roce jsme se viděli s nejlepší kamarádkou a tak jsem od ní opožděně dostala i narozeninový dárek.
Jelikož mamka 30. června měla narozeniny koupila jsem ji tuto nádhernou kytici.
Tohle všechno jsem za tento měsíc zvládla shlédnout. Něco se mi líbilo více něco méně ale rozhodně všechno můžu doporučit.

A jaký byl Váš červen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments