Čtenářská výzva: Alena Mornštajnová - Hotýlek


Ahoj, tak a je tu předposlední kniha do mé čtenářské knihy. Příští knihou nejspíš čtenářská výzva skončí, ale neskončí články s knihami jelikož jsem vymyslela na recenzi knih jiný koncept, který jsem viděla už na pár jiných blozích a líbilo se mi to. 

Jediná kniha od této autorky kterou jsem do té doby nečetla. Čtenáře svým skvělým vyprávěním vtáhne do života čtyř generací. Její předností je její promyšlený děj, který plyne ani čtenář vlastně neví jak a každá kapitola mění zásadním způsobem směr příběhu. 

Stejně jako většina knih této autorky byl i Hotýlek velmi poutavým čtivem, jelikož autorka má obrovský talent pro vyprávění. Na jejich knížkách miluji ten neuvěřitelný spád a díky tomu čtenář, tu knihu nechce odložit ( minimálně alespoň u mě to tak bylo ). Každá událost v knize má své místo, své příčiny a také i své následky. Ačkoliv je v knize docela dost postav, čtenář se mezi nimi neztratí.

Autorce se v této knize podařilo popsat obraz obyčejné české rodiny na kterou mají dějiny zničující vliv strhujícím způsobem. O to víc je zajímavější jak hlavní postavu představuje autorka. Člověka, jehož cílem je udržet podnik pohromadě i za cenu vstupu do komunistické strany či křivého svědectví si myslím musí každý udělat sám. Na každého zkrátka každá doba působí jinak. 

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Taky jsem tuto knížku četla, ale úplně nadšená jsem z ní nebyla, přišlo, že autorka dost recykluje svoje náměty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Od Aleny jsem nečetla ještě vůbec nic! Kamarádka mi dokonce i dala jednu knihu, ale ještě jsem se k ní ani za pár měsíců nedostala... Tak snad brzy.

    MOJE PRVNÍ KOREJSKÁ KOSMETIKA 🎁 (FIRST IMPRESSION&JAK OBJEDNAT&NEPLATIT CLO) | STYLEVANA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My doma měli knihy od Mornštajnové několik měsíců než já jsem se dokopala si od ní přečíst něco.

      Vymazat
  3. Tuto autorku neznám. Ale třeba někdy na nějakou její knihu narazím v knihovně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si myslím, jelikož momentálně když už není tolik vyhajpovaná je pořád hodně známá česká autorka :)

      Vymazat