Můj měsíc červenec 2022

  Ahoj, tak a je to tu opět tu máme mé měsíční shrnutí. Ten měsíc vždycky tak neuvěřitelně uteče, že ani nevím jak a hlavně když chodí člověk ještě do práce. Snažím se teď přes léto nejen trávit čas s rodinou, ale i s přáteli.
Zase nějaké ty písničky, které jsem si zamilovala. Některé poslouchám fakt nonstop a jsou mojí náplastí, když mi není dobře.
Tak a teď moje nákupy v měsíci červenci. Konečně jsem se dokopala a udělala zase nákup na aktinu na 2 měsíce tyčinky jak do práce, ale a především na srpnovou dovolenou na Slovinsko. Určitě pak dám na nějaké recenzi, jaké byli. Také jsem udělala nebo spíše doplnila zásoby do mé kosmetiky, ale i nějaké novinky jako třeba sérum s vitamínem C a retinolové sérum.
Jeden z mých největších zážitků tento měsíc byl festival hrady Kunětická hora. Ačkoliv bydlím kousek, nikdy jsem na něm nebyla a vlastně ani nevím proč. S partou přátel jsme vyrazili a upřímně za mě to bylo naprosto boží, jelikož na festivalu jsem nebyla x let a rozhodně za rok určitě znova. Naprosto jsem tam vypnula.


A jaký byl Váš červenec?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Děkuji za dávku HUDBY, už nevím, co poslouchat a tohle jsou pro mě relativně NOVINKY, děkuji tedy! Jinak tyčinky VILGAIN vypadají moc dobře, zatím jsem je sama nezkoušela, ale už jsem je viděla u více lidí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já občas taky ne a proto mám sleduji playlist na Spotify s novinkami a pak je přidávám sem jako inspiraci pro ostatní právě :) Já tyčinky Vilgain ( dříve aktin ) naprosto zbožňuji, objednávám je opakovaně právě.

      Vymazat
  2. Jinak krásný blog, dávám ODBĚR a budu ráda, pokud zavítáš i ke mně! :)

    OdpovědětVymazat