Cvičení za duben, květen, červen

 Ahoj a je to tu zase, po 3 měsících článek s mými tipy na cvičení aneb co jsem v posledních 3 měsících cvičila.


Duben
3.4.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Moje rozehřívací video, kterým začínám každé cvičení.

90s power hits walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mi fakt padl do noty. Skvělá sestava cviků a ty písničky boží. Rozhodně doporučuji všem kdo si tyhle devadesátkový hity pamatují.

Aladdin dance workout od Sharona's Hill
Za to tenhle taneční workout nebyl nic moc extra. Moc mě nebavil právě. Nelíbila se mi moc ta taneční sestava cviků.

Legs Light od FitFab Light
Tenhle workout na stehna byl naprosto skvělý a rozhodně ho budu cvičit častěji a zařadím ho mezi mé oblíbenější workouty, protože i když stehna pálili jak čert stálo to za to.

15 min protahování od Péti Elblové
Jako strečinkové video jsem si dala tohle od Péti, které mám ráda a také ho cvičím pravidelně jelikož mi dost vyhovuje.

10.4.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Paramore - Still into you od Sharona's Hill
Bože tuhle písničku už roky miluji a taky jsem ji roky neslyšela. Byla jsem zpocená až kdo ví kde, dala jsem to jako další část rozehřívačky na začátek.

Pitch Perfect walking workout od Sharona's Hill
Filmy mám strašně ráda a tak jsem byla zvědavá jaké bude cvičení podle písniček z těch filmů a bylo to šíleně v pohodě neskutečně jsem si to užila a i jsem si zazpívala. Tohle miluji prostě ♥

BE Stronger od FitFab Stronger
Tenhle workout byl naprostý masakr, ale zvládla jsem to a rozhodně to zvládnou i začátečníci, jelikož zde jedna dělá lehčí variantu, ale i tak je to masakr. Je fakt ale, že mě tohle cvičení fakt bavilo právě pač je v tom zapojené zábavné kardio, posilování na břicho, box, planky, ale i tanec. Za mě jednoznačně ano.


15 min stretching od The Fashion Jogger
Na protažení jsem si dala tento strečink, který mám hodně ráda a cvičím ho pravidelně právě. 


Květen
16.5.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Pitch Perfect walking workout od Sharona's Hill
Dneska jsem po více jak měsíci zase cvičila. Měla jsem prostě chuť si trochu zacvičit. Sice tento workout jsem cvičila a líbil se mi a proto jsem ho zkusila zase aspoň na rozcvičení práv.


20.5.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Walking into 22 walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout byl sice fajn, ale mě osobně moc nebavil. Složení cviků zase tak špatné nebylo spíš mě vadila zvolená hudba právě.

Descicable Me 1 a 2 dance workout od Sharona's Hill
V dosti podobném duchu jsem měla pocit z tohohle workoutu právě, ale ten mě nebavil jak co se týče hudby, ale i složení cviků. Vlastně jsem ho ani celý nedocvičila ačkoliv jsem se snažila.

Well Back od FitFab Well
Naopak tenhle workout s Andrejkou mě bavil a hlavně si myslím že kdo sedí celý týden ať už u počítače či na lince tak si dosti uleví nebo aspoň já jsem si dosti ulevila a za mě je to jedno z workoutů, které budu cvičit pravidelně právě.

15 min protahování od Péti Elblové

30.5.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Rock walking workout od Sharona's Hill
Další z jejich workoutů, který mě bavil. Nejen díky hudbě, ale i díky složení cviků u kterých se dost vyblbla by se dalo říci. Za mě jedno velké ano.

Bon Jovi dance workout od Sharona's Hill
Ačkoliv hudba byla naprosto parádní, složení cviků mi moc nesedlo. Některé cviky byli super, ale některé mi příliš do hudby neseděli právě. Za mě to bylo fajn, ale podruhé už to cvičit nemusím. 

15 min stretching od The Fashion Jogger

Červen
1.6.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
The Prom! dance workout od Sharona's Hill
Tento workout nebyl špatný, hudba byla pěkná, ale některé cviky za mě prostě ne a vím, že ho znova už cvičit nebudu, protože právě sestavení cviků mi v podstatě vadilo a většinu z nich jsem si musela nahrazovat nějakými svými právě.

90s hits walking workout od 
Sharona's Hill
Tenhle mě naopak velmi bavil. Písničky z mých pubertálních let byli boží a také sestavení cviků mi právě sedlo právě hodně. Rozhodně za mě doporučuji.

Taichi Yoga od FitFab Twenty
Upřímně jógu jsem cvičila asi 2x a moc mě to nebralo a tak jsem byla zvědavá na spojení taichi a jógy a překvapivě mě to bavilo. Ne že bych to cvičila na dennodenní bázi, ale jednou za čas si myslím si toto cvičení dám. Rozhodně to bylo fakt fajn i pro lidi, kteří takovéhle cvičení moc necvičí.

15 min protahování od Péti Elblové

6.6.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Taylor Swift - All too well walk/dance workout od Sharona's Hill
Ze začátku když začala hudba jsem si v duchu říkala to nebylo nic moc, ale naopak mě to překvapilo jak na pohodu a pěkné to bylo právě. Nic těžkého a upřímně jsem ráda, protože jsem nevěděla jaký masakr přijde.

Zootopia dance workout od od Sharona's Hill
Tohle byl taky na pohodičku workout. Hudba i cviky za mě super právě, hlavně když nechce člověk nic extra náročného. 

Explode Stronger od FitFab Stronger
Ten největší masakr přišel až s tímhle workoutem právě. Ačkoliv jsem cvičila lehčí verzi byla jsem zpocená až kdo ví kde, ale jsem na sebe pyšná, že jsem to dala. Rozhodně až budu chtít si více zamakat dám si tohle. U FitFab mi hlavně vyhovuje to že tam mají i lehčí verze, ale také na začátku zahřátí a na konci strečink což je za mě super. 

9.6.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Vengaboys - We're Going To Ibiza/dance workout od Sharona's Hill
Tuhle písničku jsem extrémně milovala v pubertě a tak jsem si tento workout fakt užila. Hudba, složení cviků naprosto super za mě.

Grease Medley walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout za mě 100% jo. Pomádu mám ráda stejně jako písničky z něj právě. Člověk si při tom tančí i mimo cviky, které se mi moc líbily právě. Vypla jsem u toho fakt neskutečně. 

Hiit od FitFab Twenty
Další workout od Fitfab, kde jsem myslela, že vypustím vážně duši. Díky těmto workoutům zjišťuji co všechno fakt odcvičit. Tyhle intervalové workouty mě na jednu stranu baví a na druhou stranu si říkám a duchu se mi honí něco co říká že už nikdy. Za mě je to cvičení docela fajn.

15 min protahování od Péti Elblové

26.6.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Country hits walking workout od Sharona's Hill
Tento workout mě taky neskutečně bavil ačkoliv country není styl hudby který bych poslouchala každý den, ale písničky i složení cviků byli za mě super.

Kungfu kickbox dance workout od Sharona's Hill
Jako rozehřívačka to nebylo úplně špatné ale nějak mě to moc nenadchlo vůbec.

Robotic Stronger od FitFab Stronger
Tento workout byl dost super ačkoliv jsem to úplně nečekala vlastně a určitě si ho někdy zacvičím znovu, jelikož jsem byla spocená jak blázen po tom.

15 min stretching od The Fashion Jogger


Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Skvělé tipy na cvičení, také budu muset zase začít - po dovolené mám 2 kg nahoře. :D

    OdpovědětVymazat