Můj měsíc srpen 2022

Ahoj, tak tu máme opět měsíční shrnutí. Opět ten měsíc neuvěřitelně utekl, hlavně když chodím do práce a také když jsem měla týden dovolenou.
Nějaké písničky, které se mi líbí a zamilovala jsem si je, ale i videa z The voice kids, které mě neskutečně dostali.
Nákupů moc nebylo musím říci, spíše musím říci, že teď dost šetřím.
Na začátku měsíce jsem si udělala výlet do Prahy. Prošla jsem se letenskými sady až k Metronomu, pak k letohrádku královny Anny a parkem až k Pražskému hradu. Byl to pěkný den a byla jsem překvapená, že tam až tolik lidí nebylo. 
Dovolená s koly byla super. Nádherné výhledy a i přesto hodně velký teplo jsem ujela dohromady 115 km asi a také jsem přijela na můj vkus dost opálená. Také jsem byla na koncertě na jednom z posledních venkovních teď v létě. 
Tak trochu nečekaný výdaj tohoto měsíce jelikož po skoro 6 letech mi odešla moje milovaná čtečka. A tak jsem znovu a opět sáhla o PocketBook čtečce, jelikož s jejich čtečkami jsem nesmírně spokojená právě a ta minulá byla taky právě od nich.

A jaký byl Váš srpen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Panejo, ta druhá písnička je top ♥ Jinak moc hezké fotky a ráda bych taky vyrazila na kolo, ale asi už to nestíhám. A je dobře, že sis koupila novou čtečku, je třeba si dělat radost ♥ Měla si krásný měsíc, já taky musím sepsat článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se mi taky líbí ♥ Děkuji, maličko no, ale třeba bude ještě hezké babí léto :) To máš pravdu, já si teď občas dělám radosti jak sama sobě, ale i ostatním z mého blízkého okolí :)

      Vymazat
  2. Měla jsi moc hezký srpen, letní měsíc jak má být! :) Krásné fotky a čtečku ti moc přeji, ať ti slouží! :))

    OdpovědětVymazat