Čtenářská výzva: Robert Bryndza - Propast smrti



Ahoj, tak a je to tu výzvu, kterou jsem plnila už od roku 2020 mám teď uzavřenou a nevím jestli to budu ještě někdy plnit. Jelikož jsem se rozhodla pro jiný koncept recenzí knížek zde na blogu. Jelikož mi to přijde i praktičtější právě. 

Moje už třetí od tohohle autora a opět mě nezklamala. Stejně jako u předešlých dvou dílu je případ zapeklitý, málo stop, hodně otázek. Hlavní hrdinové se však nevzdávají a postupem děje začnou vyplouvat na povrch dosti zajímavé informace. Tentokrát tam není hodně krve a tam se některých čtenářům na ně může působit kniha trochu oldschool. 

Autor to ale pěkně zašmodrchal tak, že se nedržel jednoho případu a tak nebude lehké přijít na to kdo má vše tohle na svědomí. Je tu spousta překážek, které nás zavedou do slepých uliček a tak se dozvíme až v posledních pár stránkách kdo to vlastně udělal, což dodává knize velké napětí.

Kniha se dá číst aniž byste předchozí dva díly četli, ale doporučovala bych si je přečíst postupně, jelikož uvnitř se ukrývají menší vysvětlení předchozích událostí, kdy je to potřeba. Jinak by byl čtenář ztracený a zmatený. Co mi trochu v téhle knize vadilo to neuvěřitelné množství postav a občas jsem se v nich trochu ztrácela právě. Jinak jsem s knihou byla spokojená a rozhodně bych ji doporučila těm co mají rádi detektivky. Skvěle se četla a stránky lítaly aniž bych věděla vlastně jak.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Od autora jsem četla Dívku v ledu, která se mi moc líbila, mám v plánu si přečíst i další knížky od něj :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Na Bryndzu se chystám už dlouho, zatím jsem od něj četla jen Dívku v ledu, ale stálo to za to! :)

    OdpovědětVymazat