Můj měsíc září 2022

 Ahoj, tak tu opět máme jako klasicky mé měsíční shrnutí. Ten měsíc utekl jako voda, že to ani není možné.
Opět nové písničky, které jsem objevila za tento měsíc.
První předčasné dárky říjnovému svátku. Baťoh do práce jsem chtěla a 2 nové knihy, které jsem chtěla taky ( jako bych neměla knížek doma dost ) :D. Zbytek jsou mé nákupy. Na eshopu knihy Dobrovský byla akce 5 knih za cenu 1 a já si tam vybrala tyto knížky právě. Ještě jsem udělala menší nálet do tety, jelikož Curaprox kartáčky byli v akci a já jiné už nepoužívám a tak jsem si koupila do zásoby, pak micelárku a šampon s kondicionérem a náplň do šamponu a to bylo překvapení že to dělají vlastně i drogerková značka, jelikož předtím jsem to viděla jen u Lobey právě.
Po 4 měsících jsem byla u kadeřnice a obarvili jsme to a trochu více střihli. K tomu více stříhání jsem se vlastně rozhodla až ve čtvrtek nebo v pátek. Ke kadeřnici jsem jela v sobotu a při té příležitosti mě upravili obočí také za což jsem byla i ráda.
V září jsem dočetla druhý díl Harryho Pottera a také knihu z nové čtečky Porodní sestru z Osvětimi. Recenze najdete později na mém blogu.

Tak tohle vše jsem viděla za měsíc září. Co rozhodně sama za seriál doporučuji je Manifest, neskutečně se mi líbil a shlédla jsem ho ani ne za 2 dny a těším se  na další řadu právě.

Ke konci září jsem onemocněla nějakou virózou a proto jsem měla čas na sledování seriálu, ale i čtení. Také teď dosti pravidelně cvičím ( článek s inspirací na cvičení vyjde brzy ). Své výsledky to má a proto jsem nadšená.

A jaký bylo vaše září?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Koukám, že jsi se pustila do knihy Opravdové zločiny. Také mám v plánu si jí pořídit, holky jsou moc super a umí vše podat! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám doma už jedničku, kterou momentálně čte mamka já ji nečetla jelikož teď mám rozečtenou knihu ve čtečce na knihy, ale rozhodně mám v plánu si je přečíst. Jo holky jsou super nikdy jsem nevynechala ani jeden díl jejich podcastu.

      Vymazat