Cvičení za červenec, srpen, září

  Ahoj a je to tu zase, po 3 měsících článek s mými tipy na cvičení aneb co jsem v posledních 3 měsících cvičila.

Červenec
2.7.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Moje rozehřívací video, kterým začínám každé cvičení.

50s hits indoor walking workout od Sharona's Hill
No tento workout mi úplně moc nesednul, hlavně co se týče složení cviků, jinak výběr hudby se mi líbil.

Best of X Factor cardio dance workout od Sharona's Hill
Naopak tento workout mě bavil nejen co se týče hudby, ale co týče složení cviků. Byli cviky, které nebyli nic moc, ale zase pomalejší části mi po týdnu v práci vyhovovali právě. 

Work Stronger od FitFab Stronger
Jejich workouty mám hrozně ráda, nejen že tam mají lehčí verzi pro ty co mají problémy s koleny jako já a i tak se zapotí jak svině s prominutím. Vyhovuje mi i to že tam na konci mají strečink a tak je to 2v1. Rozhodně za mě jednoznačně ano.

16.7.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Ariana Grande - Positions dance workout od Sharona's Hill
Špatné to nebylo, ale není to úplně můj styl.

One direction indoor walking workout od Sharona's Hill
Naopak tohle mě neskutečně bavilo. Vzpomněla jsem si na jejich písničky, které jsem taky poslouchala kdysi a i složení cviků mě bavilo právě. Za mě jednoznačně pro všechny kdo mají éru kdy je poslouchali za sebou opět vás to tam vrátí.

Břicho a stehna s Katy od Cvičte doma s FitFab Strong
Tenhle workout nebyl špatný, ale ne nic úplně pro mě právě. 

15 min stretching od The Fashion Jogger 
Tento strečink mám ráda nejen ve dnech kdy cvičím, ale občas ho dávám ve dnech kdy necvičím ale potřebuji se alespoň trochu protáhnout. 


21.7.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Encanto dance workout od Sharona's Hill
Moc mě tento workout příliš neoslovil, poslední dobou to mám s dosti jejich tanečními workouty, že mi sestavy cviků příliš nesedí právě.

Walk a tone| no jumping cardio killer od Sharona's Hill
Tento workout mě zase opět bavil a vydržela jsem ty ruce nahoře což je posun od minule, když jsem to naposledy cvičila. Rozhodně doporučuji.

10 min stretching podle mě

Srpen
V srpnu jsem skoro vůbec necvičila jelikož bylo šílený vedro a hlavně jsem se do cvičení nenutila. Měla jsem ho spíše odpočinkový a také jsem jela na dovolenou, kde jsme jezdili na kole a dohromady jsem já najezdila 115 km. Také jsem tam plavala v bazénu takže více aktivit než kdy jindy jsem tam měla.

27.8.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Party stronger od FitFab Stronger
Bylo to zajímavý workout, zapotila jsem se u toho, ale znovu si ho už nezacvičím, jelikož na mě byl moc rychlý právě.

Walking into 2021 od Sharona's Hill
Naopak tenhle workout mě neskutečně bavil, jak sestavením cviků, ale i vybráním hudby právě.

Edd Sheeran dance workout od Sharona's Hill
Ačkoliv většinu jejích tanečních workoutů moc nemusím nebo mi skladbou cviků nevyhovují a neodcvičím je celé tak tenhle naopak. Moc mě bavil, jelikož Eda Sheerana mám ráda.

15 min stretching od The Fashion Jogger 

Září
1.9.
Usher - Yeah dance workout od Sharona's Hill
Špatný workout to nebyl, ale znovu ho cvičit jako warm-up nebudu.

Upper body od Sharona's Hill
Tento workout zaměřený na horní část těla je super, párkrát už jsem ho cvičila a vždy mě neskutečně moc bavil právě.

Disney walking workout part 1 + 2 od Sharona's Hill
Tyhle workouty mě bavily cvičila jsem je předtím jen jednou a to mě zase tak neuchvátili a najednou teď jsem zvládla naprosto všechno odcvičit a tak jsem na sebe fakt pyšná.

15 min stretching od The Fashion Jogger 

3.9.
Bruno Mars - Leave the door open dance workout od Sharona's Hill
Tento workout mě nebavil, ale vůbec právě.

Těhu cvičení na nohy a zadek od Péti Elblové
Tento workout mám ráda už jsem ho několikrát cvičila a je hodně a velice efektivní právě.

Abs workout od Fitfab Light
Tenhle workout byl naprostý masakr alespoň za mě. Můžu být na sebe pyšná, že jsem ho dala celý v klasické verzi a ne v lehčí verzi. Za mě jednoznačně doporučuji.

Stretch od Fitfab Twenty
Tenhle protahovací workout nebyl úplně můj šálek kávy právě i když třeba pro někoho to bude, ale já to nejsem.

5.9.
Destiny's child - Survivor dance workout od Sharona's Hill
Tento taneční workout na rozehřátí byl fajn, ale za mě nic moc extra.

Empowerment low impact indoor walking workout od Sharona's Hill
Tento workout byl super a rozhodně ho zařadím do oblíbených videí na cvičení, jelikož byl jak hudbou, ale i sestavami cviků hodně vyhovoval.

Gentle low impact walking workout od Sharona's Hill
Další super workout, který už jsem jednou cvičila a teď podruhé snad byl ještě lepší.

Beauty and the beast low impact dance workout Sharona's Hill
Úplně špatný to nebylo, ale zase ne nic co bych si zase znovu někdy zacvičila právě.

5 min protažení podle sebe
Původně jsem chtěla cvičit protažení podle Pamely Reif, ale nakonec jsem si zacvičila podle sebe právě.

7.9.
30 min full body hiit od MadFit
Odcvičila jsem jelikož mě to úplně nechytlo, hlavně co mi vadilo, že tam mluvila před každým cvičením, ale třeba někomu to vyhovovat bude.

Beach/Summer vibes indoor walking workout part 1 + 2 od Sharona's Hill
Před pár měsíci jsem ho cvičila a pokud si pamatuji moc mě nenadchnul jelikož jsem nestíhala cviky a teď najednou mě oba díly bavily a zvládala jsem to bravurně.

8 min sitting too much od Pamely Reif
Tenhle stretching jsem extrémně dlouho necvičila a pořád je stejně dobrý. Protáhla jsem se s ním jak po cvičení, ale i to bodlo vzhledem jak zničená chodím z práce.

9.9.
30 min procházka

11.9.
10 min jógy od Yoga with bird
Nebylo to špatné, na protažení je to fajn i v ty dny kdy necvičím, ale zase mě to neuchvátilo tak, že bych to cvičila znovu.

15.9.
10 min strong yoga od Pamely Reif
Nejprve se mi úplně cvičit nechtělo, ale řekla jsem jo půjdu si zacvičit něco alespoň malého a zvolila jsem tuhle jógu. Ačkoliv jógu mockrát necvičím, tak tohle zase tak špatné nebylo, i když u pár cvičení jsem si zvolila jiné cviky. Vím, ale že mě to zase tak neuchvátilo abych to cvičila znovu.

17.9.
Harry Styles - Golden dance workout od Sharona's Hill
Bylo to fajn, ale nic extra abych pravdu řekla právě. Znova už to určitě jako warm - up cvičit nebudu.

12 min upper body workout with weights od Blogilates
Tento workout se mi líbil akorát mi vadilo to mluvení právě. Osobně mám radši když člověk co cvičí jen ukazuje co cvičí právě.

Day 5 challenge || Walk & Tone Upper Body, No Equipment || od Sharona's Hill
Jeden z workoutů její srpnové výzvy. Bylo to naprosto skvělý, rozhodně si to dám někdy znovu. Hudba byla jiná než původní, jelikož jinak by autorce na Youtube videa zablokovala. I tak mě to neskutečně bavilo.

10 min ( jumping ) hiit cardio with breaks od A point of me
Nejen, že Týnu sleduji hodně dlouho, ale teď je moje výživová poradkyně. Její workouty jsem chtěla rozhodně zkusit a mile mě překvapily. Fakt mě bavili. Hudba se mi líbila. Spoustu skákacích cvik jsem si nahradili neskákacími verzemi právě.

10 min dance workout best of Spotify od A point of me
Další Týnky workout a teď trochu taneční workout, který byl taky super a fakt mě neskutečně bavil. Hudba i sestava cviků mi fakt vyhovovala ačkoliv jsem si některé cviky nahrazovala svými cviky, hlavně když tam byl nějaký kde se skáče.

8 min stretch for splits od Pamely Reif 
Tento protahovací workout nebyl špatný ale nebyl to zase takový zázrak jak jsem čekala upřímně. 

20.9.
Justin Bieber - Holy dance workout od Sharona's Hill
Tenhle workout na rozehřátí byl hrozně fajn, rozhodně patří k těm lepším. 

15 min pro zeštíhlení nohou od Péti Elblové 
Tohle bylo pro mě naprostý masakr, v životě mě snad neboleli více nohy. Musím říci ale že to cvičení za tu bolest fakt stojí.

28 min pevný zadek a ploché bříško od Péti Elblové
Další super workout od Péti. Její workouty mám ráda a vždycky je to dost makačka a stojí to za to, rozhodně tenhle za mě super taky. Máknete si, já si teda mákla dost.

5 min daily stretch od Pamely Reif
Tohle protahování bylo jedno z těch lepších od Pamely. Člověk se po cvičení potřebuje protáhnout ačkoliv já si potom dala ještě pár dalších svých cviků na protahování, které ve videu nebyli.

22.9.
10 min yoga flow od Pamely Reif
Pořád zkouším nějak přijít na chuť józe. Tahle jóga byla ze začátku fajn, ale když přišli 2 fáze flow, přestala se mi líbit, ale docvičila jsem ji ale není to nic pro mě tahle flow jóga. 

23.9.
Little mix - Sweet Melody dance workout od Sharona's Hill
Tenhle warm-up zařadím k těm lepším a taky si ho určitě zacvičím znovu někdy.

Love actually walking dance workout od Sharona's Hill
Tak tenhle workout mě příliš nebavil hlavně sestavou cviků právě. Film mám děsně ráda a tak hudba byla skvělá, ale jednou by to stačilo. 

Bruno Mars dance workout od Sharona's Hill
Nebylo to sice špatné, ale jednou mě to fakt stačilo.

5 minut yoga full body od Yoga with bird
Tohle se mi líbilo oproti té minulé józe od ní a určitě jako strečink po cvičení ji někdy zkusím znovu. 

25.9.
5 min arms dance workout od Sharona's Hill
Bylo to fajn a ruce mě boleli fakt hodně na začátek cvičení to bodlo vážně.

20 min full body od Péti Elblové 
Ačkoliv mám Péti cvičení ráda, tohle mě nějak extra nezaujalo ačkoliv bylo fajn ale jednou stačilo.

10 min full body od Pamely Reif
Tohle bylo prima a určitě ho někdy zopakuji, bavilo mě. Nejen jak kvůli hudbě, ale i kvůli sestavě cviků.

10 silent cardio od Pamely Reif
Tohle sice bylo fajn co se týče hudby, sestava cviků taky nebyla za mě úplně blbá, ale řekla bych že jednou stačilo.

12 min daily stretch full body od Sharona's Hill
Tohle strečinkové video bylo fakt super neskutečně jsem se protáhla a rozhodně ho zařadím i občas ve dnech kdy se budu chtít jen protáhnout právě.

27.9.
8 min head to toe stretch od Pamely Reif
Ačkoliv jsem od pondělka nemocná i tak jsem si dala trochu protahování právě a vážně mě to bodlo teď když mám nějakou virózu. Rozhodně si to zacvičím znovu.


29.9.
10 min pilates for full body od MonikaFit
Toto cvičení bylo fajn, jelikož jsem chtěla něco lehčího právě a tohle mi bodlo právě. Ale podruhé už si ho nespíše nedám.

4 min stretchig z programu Priority od SarahLuciPro
Je to vlastně poprvé co jsem zaplatila si nějaký fitness program. Jelikož Lucku sleduji už na Youtube strašně dlouho rozhodla jsem si pernamentku na cca 8 měsíců a uvidíme. Tento strečink se mi líbil byl strašně fajn. 

30.9. 
3 min dance warm-up, 15 min na nohy a zadek z programu Priority od SarahLuciPro
Oba workouty mě bavily akorát u workoutu na nohy a zadek mi vadilo nebo spíše jsem zvyklá, že se cviky neopakují, ale myslím že to je jen o zvyku. Jinak hudba a sestavení cviků se mi moc líbí právě.

6 min cviky na perfektně vypracované nohy od GymBeam
Nebylo to úplně špatné ale nijak mě to extra nezaujalo asi tak.

12 min na břicho od Ftness007
Ačkoliv jsem neměla žádné očekávání od tohohle workout předčil všechny má očekávání kromě jednoho cviku, který jsem úplně vynechala jsem vlastně odcvičila celé a někdy si to dám rozhodně opět.¨

8 min full body stretching od Daniela Suarez
Tohle protahovací nebyl zrovna můj šálek kávy. Ze začátku to vypadalo fajn, ale po půlce jsem to stopla a protáhla se podle sebe.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Wow, takových tipů na cvičení! Právě jsem se začala více hýbat a inspirace není nikdy dost. :) Ráda něco z toho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat