Spotřebováno | červen - září

 Ahoj, přináším další typ nových článků, který bude vycházet každé 3 měsíce. Akorát tento článek bude za víc měsíců. Rozhodla jsem se takhle i proto abych to nepsala právě do svých měsíčních článků právě.

Potraviny
Velmi dobré, nic lepšího jsem snad nikdy nejedla a proto objednám znova a více balení právě.
Do tohohle másla jsem se naprosto zamilovala a rozhodně objednávám znova, chutná jak kinder bueno, který naprosto miluji.
Obě nebyli vůbec špatné, ale kdybych je obě měla srovnat tak ta modrá mi chutnala prostě o něco více.
Byli dobré, jedny z těch lepších proteinových tyčinek.
Nebyli úplně špatné ale nejvíce mi chutnali ta od Nicks a F**cking delicious, kterou si rozhodně objednám znovu.
Tyto vilgain flapjacky naprosto miluji ♥ Objednávám si je už poněkolikáté a neskutečně mě chutnají a už jsem snad měla všechny příchutě a tak strašně moc doporučuji.
Stejný případ je to i z těmahle proteinovými tyčinkami od Vilgainu, které zbožňuji a jsou to jedny z mých nejoblíbenějších proteinových tyčinek vůbec. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. Já nejvíce miluji kokosovou a skořicovou rolku.
Všechny byli dobré, ale nejvíce mi chutnala Bounty, jelikož tu klasickou mám hodně ráda.
Všechny byli moc dobré až na tu od značky Cerea, která mi moc nejela. Jinak ostatní určitě si objednám či koupím znovu.
Moje milovaný Barebells který jsem měla snad už všechny a patří taky k mým hodně oblíbeným proteinovým tyčinkám, který už se teď prodávají i v supermarketech a to především v Tescu. Ty rozhodně doporučuji vyzkoušet, jelikož nejsou tvrdé jak některé proteinové tyčinky a taky chuťově jsou dobré.
Tyhle jsou všechny neskutečně dobrý což jsem ani nečekala právě. Rozhodně si je objednám znovu právě.
Zato tyhle nebyli nic moc a když už tak více chutnala právě ta bílá než ta tmavá právě.
Tyhle tyčinky mám ráda jak v klasické podobě, ale i tyhle proteinové. Rozhodně je doporučuji, patří k těm lepším a co doporučuji vyzkoušet od této značky ořechová másla. Ty jsou prostě boží.
Jejich cookies mám hodně ráda a tak když jsem viděla, že mají tyčinky chtěla jsem je 100% vyzkoušet. Bože a ty jsou stejně tak dobrý jako ty cookies. Rozhodně také doporučuji.
Stejně jako miluji jejich proteinové tyčinky, tak mám ráda i jejich cookies. Měla jsem snad ve všech příchutích. Rozhodně doporučuji vyzkoušet.
Tyhle jsem koupila v Lidlu a všechny mi moc chutnali a rozhodně jsem si je nekoupila naposledy právě.
Tyto mikrodrinky nepoužívám na denní bázi, ale když už mě klasická voda leze na nervy právě. Z těchto příchutí mě nejvíce chutnali drinky ze série Microtea právě.
Různé ať už proteinové tyčinky nebo ty klasické a všechny mě neskutečně moc chutnali.

Kosmetika
Všechny tyto masky byli fajn, ale upřímně od Baley a Garnieru mi vyhovovali mnohem více než ty od Nivey, ačkoliv práci kterou měli dělat dělali všechny.
Za mě byla tahle maska fakt super.
Teď používám na odličování hlavně velké odličovací tampony, protože jich člověk spotřebuje daleko méně než u těch menších právě. Používám hlavně ze 100% bavlny už jen stejně jako vatové tyčinky do uší, které jsou u nás v rodině prostě klasika. Odličovací ubrousky používám ve dnech kdy se mi nechce odličovat nebo i na šmouhy od líčení na stole a oboje byli moc fajn.
Pomalu a jistě spotřebovávám produkty z loňského a předloňského adventního kalendáře z Yver Rocher. Tyto sprchové gely s vůní zimních jablek a magnolie bílý čaj byli naprosto boží. Stačila kapka a voněla jsem po sprše neskutečně moc. Rozhodně doporučuji vyzkoušet.
Toto tělové mléko s arganovým olejem a růží taky neskutečně vonělo a rychle se vstřebávalo a to na můj ekzém bylo přímo skvělé.
Tělové mléko karité bylo také super a hrozně krásně vonělo. Body scrub s práškem z meruňkových jader to byla slast na moje tělo, když jsem mu chtěla dopřát něco víc.
Tento univerzální balzám byl hrozně fajn.
Maska na obličej s bio heřmánkem byla sice fajn, ale není to nic pro mě jelikož mám radši ty jednorázové masky, které jsou sice na jedno použití, ale pořád jsou pro mě praktičtější. Denní krém z řady elixír botanique ačkoliv to byl vzoreček vydrželo mi to poměrně dlouho a byl strašně fajn.
Tyhle dva produkty od Biodermy používám je opakovaně nejen, že gel mi vyhovuje a vydrží a zklidňující péče na můj ekzém mi vyhovuje že také vydrží a pomáhá minimálně aspoň mě právě.
Produkty od Ziaji mám ráda a tento oční krém s chrpou byl hodně fajn, mám už několikáté balení a rozhodně je doporučuji. Za tu cenu udělají skvělou službu. Nivea Q10 Energy s SPF 15 byl fajn krém, ale upřímně znám i lepší krém právě. Sérum s vitamínem C od Baley bylo fajn, ale upřímně znám také o dost lepší.
Průhledné řasenky na obočí a řasy mám ráda především od Essence, jelikož už mám několikáté balení a je to u mě moje stálice, ale když ji v drogerii u nás nemají většinou použiji od Miss Sporty, která taky není špatná. Tento set na obočí od Essence mám ráda a používala jsem ho dlouho ale bylo na čase ho vyměnit za mě a pro mě praktičtějšího právě. Rozhodně ale ho můžu doporučit. Řasenku od Kiko jsem dostala k Vánocům od tety, byla sice fajn ale já mám radši jiné kartáčky právě.
Balzám od Welly jsem měla poprvé stejně jako šampon a hezčí vlasy jsem doma snad nikdy neměla a rozhodně cokoliv od Welly doporučuji vyzkoušet. Já z toho byla nadšená právě. Růžová voda od Purity Vision je také moje stálice u mě jelikož jsem ji několik týdnů a měsíců věrná. Zkoušela jsem i jiné ale jediná tahle mě nesmrdí právě. Deodoranty od Garnier mám ráda a vyhovují mi právě dost.
Tento odličovací olej od Nivey mám ráda a mám už několikáté balení a za tu cenu mi neskutečně vyhovuje na moje dvoufázové odličování. A neskutečně krásně voní.
Šampon od Loreal na dlouhé vlasy byl fajn a hlavně nějaký ve větším balení, což je fajn. Produkty na vlasy hodně střídám aby si na ně moje vlasy příliš nezvyklo právě. Maska 2v1 od Yver Rocher byla taky příjemná právě. Rozhodně oboje doporučuji.

Co jste naposledy spotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. To máslo vypadá báječně, já jsem si zamilovala klasické arašídové a doma mi už nesmí chybět! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dost mám ráda věci a másla i od Mamadomishy právě a taky musím nějaké oříškové máslo doma mít :D :D

      Vymazat
  2. Velmi mě zaujali věci od značky Vilgain, mám jí moc ráda. :) Ale ty pizza base mi moc tedy nechutnaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyčinky a oříšková másla jsou nejlepší prostě ♥

      Vymazat
  3. Super článek. Ty ořechy bez cukru miluji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat