Můj měsíc říjen 2022

 Ahoj, tak tu opět máme klasicky mé měsíční shrnutí. Zase ten měsíc neskutečně utekl.
Opět nové písničky, i když jich tento měsíc je o trochu méně.
Zbytek dárků k svátku. Kosmetiku jsem si vybrala sama nebo spíš jsem si řekla a za peníze od dědy jsem si koupila zimní boty, který jsem už potřebovala 2 roky ale pořád jsem nenašla ty správné podle mých představ právě.
Začal už nákup vánočních dárků, jelikož chci do konce listopadu mít všechny dárky k Vánocům už doma. 
Udělala jsem trochu větší nákup v dm drogerii, jelikož jsem potřebovala doplnit zásoby jak proteinových tyčinek, ale hlavně cbd bioaktivní sérum, které mi pomáhá s mým ekzémem. Tento měsíc mi přišli i samolepkové kity z mého předplatného od fleppi.
Tak nějaká ty selfie fotky, jedna fotka bude v připravovaném cvičícím článku, které vyjde až po novém roce a další je z večera po vyfoukání vlasů, jelikož další den jsem jela na koncert.
Fotka než jsem šla na koncert skupiny Sebastian, kteří měli poslední koncert v tomhle roce, který se měl konat na jaře, ale odložili ho. Myslím si sama upřímně že to bylo jen dobře. Kapelu poslouchám už od doby kdy jsem slyšela písničku Toulavá, kterou si myslím, že znají všichni. Já osobně vidím jejich posun za ty roky a když jsem na nich byla před 2 lety, když měli koncert na lodi, který byl boží naprosto. Tam jsem řekla, že na ně půjdu dříve jak za 4 roky. Stalo se. Jejich písničky mi v době kdy babička zemřela pomohli docela dost. Tady je malý sestřih spolu s předskokankou Pam rabbit, která mě dost mile překvapila. Znala jsem od ní jen jednu písničku a na živo byla ještě lepší. Koncert Sebastiana byl boží pro mě v tom, že předčil všechny má očekávání, které jsem právě měla. Byl neskutečný i v tom, že jsem vypnula a užila si to tak, že druhý den ráno jsem tzv. "mutovala" :D Budu na tento večer dlouho vzpomínat si myslím a jen tak ho nic nepředčí si myslím.
Tak toto jsou knihy za tenhle měsíc. Recenze na ně vyjdou za pár dní na blogu. 
Toto jsem viděla za měsíc říjen. Není toho moc a převážně film z dětství, který jsem neviděla x milion let. Seriál Koruna jsem shlédla z důvodu, že v listopadu má vyjít další řada a chtěla jsem si ho připomenout právě.

Jaký byl Váš říjen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Poslední měsíce mi také utíkají rychlostí blesku...Jinak díky za super tip na knihu, vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat