Můj měsíc listopad 2022

 Ahoj, měsíc utekl jak voda a to znamená jediné moje shrnutí.
Opět nové písničky, které jsem si zamilovala.
Jednu sobotu jsem si udělala výlet do Prahy na Papírfest, jelikož tam byli holky z A cup of style a ségra od nich chtěla k Vánocům diář a tak jsem ji tam nechala dát věnování právě. Při té příležitosti jsem si tam i sobě pořídila nějaké papírenské maličkosti a rozhodně za rok jedu znova.
Také se slavili 3. narozeniny synovce Šimonka. Bylo to super odpoledne strávené s nejbližší rodinou.
Tak koupila jsem si nejen adventní kalendář od grizly, ale i další dobroty, které si nechávám na prosinec, protože ty věci miluji. Dále jsem si koupila věci, které potřebuji třeba růžovou vodu ale i gel na obočí, jelikož mi to dochází. Z čeho mám radost tak po x letech mám adventní kalendář. Tento druhý jsem dostala od tety, která na konci listopadu byla u nás se sestřenkou právě. Také jsem udělala objednávku na Světě plodů, kde jsem chtěla nějaké dárky k Vánocům, ale také věci pro rodiče k Mikuláši a také něco malého pro sebe. V drogerii jsem potřebovala doplnit zásoby, ale to co používám neměli a tak vyzkouším na obočí nové věci a také zkusím novou řasenku.
Za tenhle měsíc jsem přečetla tuhle knihu. Sice jsem začala číst novou, ale tu ještě nemám přečtenou právě. Recenze bude až po novém roce.

Také jsem tento měsíc shlédla dost seriálů nebo filmů. Za seriály to byla 4. řada Manifesta, 5. řada Koruny, Od nuly a Superstar: Ze života slavných. Co se týče toho jak se mi co líbilo tak Manifest se mi líbil a shlédla jsem ho za pouhý den. Koruna mě spíše zklamala a některé díly se mi nelíbili vůbec a občas jsem to hodněkrát přeskakovala právě. Od nuly jsem taky hrozně brzo shlédla a to mě bavilo i když to mělo hrozně smutný konec, ale rozhodně ho můžu doporučit. Ten poslední je spíše seriálový dokument bych řekla. Také mě to bavilo. 

Co se týče filmů, tak tu byli i dokumenty, ale i starší filmy, který jsem dlouho neviděla. Po stopách Titaniku je zajímavý dokument o pár irských lidech z Titaniku. Zakletá Ella to je starší film, který mám fakt ráda. Irský zázrak je taky zajímavý film ačkoliv některé části jsem přeskakovala jelikož mě nebavili. Vánoce na spadnutí je film který ze začátku je nic moc, ale pak se to rozjede na plné obrátky a je to prostě klasická romanťárna. Dokument Já jsem Vanessa Guillen je docela fakt zajímavý, ačkoliv je to svým způsobem fakt strašný co se támhle za oceánem děje. Já ho musela koukat na 2x, protože za mě tam v tom byli nějaké mé i osobní záležitosti. Clausovi jsem snad nikdy neviděli i když ten název filmu znám. Byl to pěkný vánoční film. Sedmero krkavců jsem viděla ať už tuhle novou verzi, ale i tu starší o které bych řekla že je mnohem děsivější než tahle novější. Rozhodně se mi to líbilo. Vánoční příběh je hodně nový film, byla jsem na něm s mamkou a sestřenkou na konci listopadu u nás v kině. Mě osobně se tento film fakt líbil. Dobré scénky, které Vás fakt pobaví a zasmějete se, ale osobně si myslím že nebýt Kaisera s Lábusem, kteří tam měli dobré role byl by to možná film o ničem. Jak by řekla moje mamka pěkný vánoční film, ale podruhé už bych to vidět nemusela.

Jaký byl Váš listopad?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Celkom zaujímavý mesiac, ja som tiež nakupovala darčeky na Vianoce.Kúpila som si adventný kalendár tiež ale trochu inou značkou som zvedavá naňho

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi povedený měsíc, hlavně ty dobroty vypadají skvěle! :D :) Vánoce na spadnutí jsem si pouštěla, ale přesně jak píšeš, přišlo mi to nudné a vypla jsem to, ale možná dám tomu filmu ještě šanci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda a za rok 2022 asi jeden z nejlepších bych řekla :)

      Vymazat