Můj měsíc prosinec 2022

 Ahoj, letos jsem se rozhodla, že neudělám celotýdenní články jako tomu bylo loni a předloni, ale udělám jeden článek, který dělám každý měsíc. V něm shrnu všechny 4 adventní týdny a i povánoční čas.


1. adventní týden ( 27. 11. - 3. 12. )
Začala jsem pomalu ale jistě trochu málo dekorovat věci v pokoji. Nemám jich tam moc, jelikož to nemá smysl, ale zároveň si to v pokoji chci udělat pěkné. 
Vánoční afmosféru začínám hlavně světýlkami na mandlech postele.
Když jsem pročítala články z loňského adventu tak přesně v tenhle ten čas taky nasněžilo. Je fakt, že to bylo krásné jít z práce ve sněhu :D
Další nové písničky, některé jedu fakt nonstop :D♥
První 3 políčka z adventních kalendáře. Ten čokoládový tam byla vajíčko mily, 2x kávenky a v tom z eshopu grizly tam byli mandle v bílé čokoládě ( ty byli moc dobré ), oříškový krém Jarmila od mammadomisha ( ten mám ráda taky, něco jako Nutelly, ale zdravější ) a lyofilizované jahody ( ty byli taky výborné ).

Shlédla jsem také pár filmů a jeden seriál. Dvojčata, Noelin deník a Effie Grey byli pěkné a zajímavé filmy na Netflixu. Samosebou také i já už sem shlédla seriál Wednesday, který lítá sociálními sítěmi a mě osobně se moc líbil.

2. adventní týden ( 4. 12. - 10.12. )
Další políčka v adventních kalendářích přineslo spoustu dobrůtek. Brownie máslo od mamadomishy, přírodní kešu oříšky, grizlíci se stévií ( ty byli moc dobré a určitě si je někdy objednám ), kokosové plátky, slaný karamel od mamadomishy ( to miluji ), mandle uzené, white brownie od mamadomishy ( jedna z jejich mých nejoblíbenějších másel ). A v tom čokoládovém byla 3x mila, 2x horalka a 2x kávenky vajíčko.
A i nějakého malého Mikuláše jsem přeci jen dostala.
V 2. adventním týdnu jsem byla v sobotu společně s rodinou a přáteli v Praze, kde jsme navštívili výstavu Pištěk a Pištěk - Dva světy, byla to velmi zajímavá výstava a některé obrazy byli hodně zvláštní. Šli jsme se podívat na trhy na Staromák a tam to byl naprostý masakr. Věděli jsme, že tam bude hodně lidí, ale tohle fakt ne. Navečer jsme šli do restaurace Zubajda na Smíchově, kde nejen že tam bylo hezké prostředí a to co jsem si dala mě protáhlo horem dolem ( krevety s česnekem a chilli ). Poté jsme šli do Švandova divadla, které bylo nedaleko na představení Lordi v hlavní roli s Filipem Rajmontem, Martinem Hofmanem a Peterem Serge Butkem. Naprosto boží představení a dlouho jsem se takhle nepobavila a nezasmála.

3. adventní týden ( 11.12. - 17.12. )
V neděli jsme pak byli na výstavě o Libušce Šafránkové ve Strahovském klášteře, která byla fakt hezká. Byli tu vystavené kostýmy ať už pohádek ve kterých hrála, ale i v některých filmech. Ne všechno jsem znala, ale pohádky snad všechny. 
Další políčka v adventních kalendářích přineslo spoustu dobrůtek. Nut bar tyčinka mandle-kešu-lískové ořechy ( strašně dobrá ), novinka od mamadomishy ( bože to bylo tááák dobrý ), pistácie pražené solené, mr. perníček od mamadomishy ( to mi taky chutnalo prostě jak těsto na perníčky ), mandle v mléčné čokoládě, shmoula od mamadomishy ( zajímavé a chutné máslo ), pekany s chilli a javorovým sirupem od mamadomishy ( ačkoliv nemusím moc pálivé tohle mi moc chutnalo ). V tom čokoládovém jsem měla 3x kávenky, 2x horalka, 2x mila vajíčko.

Tento týden jsem nic nezkoukla nového nebo tak, jelikož jsem byla nejen nachcípaná, ale měla v práci odpolední směnu. V sobotu jsem akorát konečně zabalila dárky k Vánocům.

4. adventní týden ( 18.12. - 24.12. )
V neděli na 4. adventní neděli jsem se pustila trochu do toho vánočního úklidu a přitom jsem si pustila Grinche, můj oblíbený film na Vánoce jelikož jsi pamatuji jak jsem jako malá byla na něm v kině. To už je ale hodně let.  Poslední 3 dny v práci byli dost náročné, ale i dost překvapující, kdy mi nabídli jít do kmenového stavu, což bylo fakt překvapení. Zkoukla jsem také Avatara 1, jelikož plánuji jít na dvojku který je momentálně v kině. Také jsem zase si zacvičila jelikož více jak 14 dní jsem necvičila, jelikož jsem byla nachlazená a nechtěla jsem se do cvičení nutit. Byla jsem ráda, že jsem nějak přežila 8 hodin v práci.
Další políčka v adventních kalendářích přineslo spoustu dobrůtek. Mandle v olivovém oleji se solí od mammadomishy ( moc dobré ), lískové ořechy v bílé čokoládě a kakau od mammadomishy ( bože to byla slast ), raw tyčinka mango-makadam-černý rybíz ( ta mi moc chutnala ), mandle se skořicí od mammadomishy, apple pie od mammadomishy ( moc dobré máslo ), mandle v medu a perníčku a 2 vánoční krémy ( jsou moc dobré). V tom čokoládovém jsem měla 4x horalka, 2x mila, 1x kávenky vajíčko.

Také jsem začala psát článek o spotřebovaných produktech, který vyjde v měsíci lednu.
Můj štědrovečerní outfit, který už mám pár let pořád stejný
Letošní úroda dárků od Ježíška byla skromnější než loňský rok, ale pro mě osobně jsem letos dostala něco co jsem trochu čekala i nečekala a splním se mi tak jedno přání.
O spoustě z nich jsem věděla jelikož jsem si je sama vybírala a tak jsem jako každý rok měla akorát pár překvapení.

Povánoční týden ( 25.12 - 31.12. )
Hodně jsem četla jelikož teď jsem na to měla čas a trochu jsem vypnula hlavu. Recenze na ně bude za pár dní.
Pěkné písničky ať už ty známé nebo ne a jeden den mi to při čtení dodali více vypnout hlavu.

Zbytek povánočních dnů byli takové nijaké nic jsem nedělala odpočívala a Silvestr jsem trávila doma, jelikož se o mě pokoušel nějaký muribundus a já nechtěla moc riskovat.

Všem přeji ať ten rok 2023 je pro Vás lepší než ten minulý. Hlavně hodně štěstí, zdraví a lásky.

A jaký byl Váš prosinec?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. To vyzeralo zaujímavo tá výstava šiat z popelky, inak zaujímavý článok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem v prosinci shlédla seriál Wednesday. Příjemně mě překvapil. To je přesně ten styl, který mě baví. Takové fantasy s humornými i hororovými prvky. Tvůrcům se to prostě podařilo dobře zkombinovat.
    Také jsem prozkoumala písně v článku. Nejvíc se mi asi Líbila Iraida a Gabryell se Separem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to mě taky dost příjemně překvapil :) To jsem ráda, že se nějaká líbila a proto to každý měsíc sem dávám pro inspiraci ostatním :)

      Vymazat