Cvičení za říjen, listopad, prosinec

 Ahoj, po 3 měsících jsem tu opět s další inspirací na cvičení. Poslední měsíce cvičím pravidelně a hlavně netlačím na pilu, někdy cvičím 4-5x za týden jindy naopak jen třeba 2x. Jelikož od začátku září mám jinačí jídelníček o který jsem požádala Týnu, kterou sleduji pár let. Její práce je skvělá a hlavně jsou vidět výsledky právě i díky jejímu cvičícímu plánu a neskutečně při cvičení vypnu právě.


Říjen
1.10.
Madonna - 4 minutes cardio/dance workout od Sharona's Hill
Tenhle warm-up mě moc bavil a rozhodně ho necvičím naposledy. Rozehřálo mě to pěkně právě. A z jejích tanečních workoutů je rozhodně jeden z těch lepších právě. 

Walk a tone - abs a core od Sharona's Hill
Tento workout už jsem cvičila několikrát a pořád mě nepřestává bavit. Vždycky mě po tom bolí břišní svaly jak blázen, ale rozhodně doporučuji vyzkoušet.

10 min kickbox cardio killer od Sharona's Hill
Nebylo to úplně špatný na hiit cardio docela v pohodě, ale nějak mě to úplně neoslovilo.

Panic at the disco kickbox dance workout od Sharona's Hill
Tenhle dance workout byl neskutečně skvělej. Bavil mě moc a hlavně jak tam byl přimíchaný i kickbox bylo to super a byla jsem zpocená ale i dost šťastná. Hudba a i cviky byli super. Rozhodně zkuste. 

10 min yoga for relaxation a recovery od Mady Morrison
Pár protahovacích videí jsem od ní už cvičila a tohle mě protáhlo taky skvěle jako vždycky právě.

3.10.
Encanto - We don't talk about bruno dance workout od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale nijak extra mě to neuchvátilo právě.

In the heights dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě vůbec nebavilo, nejen hudba, ale i cviky se mi vůbec nelíbili. Za mě tohle už nikdy.

Hamilton dance workout part 1, part 2 od Sharona's Hill
Z těchto 2 workout mě více bavila ta první část lepší nejen hudba, ale i cviky minimálně pro mě a proto si ji rozhodně zacvičím někdy znova.

15 min stretching od Olya TV
Bylo to fajn protahování, ale nic co bych si znovu zacvičila.

6.10.
Ed Sheeran - Bad habits kickbox dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě nesmírně jako warm-up bavilo, zapotila jsem se a rozehřála.

20 minut full body od Péti Elblové
Byl to fajn workout, zapotila jsem se hodně i když mě to třeba moc nenadchlo, hlavně kvůli mým kolenům právě.

15 min supermodel body workout od Eylem Abaci
Tohle mě fakt bavilo, ale i mi to šlo a rozhodně si to zacvičím znovu. Za mě jako začátečníka doporučuji.

DJ hits party walking workout part 1 od Sharona's Hill
Tohle bylo neskutečně dobrý. Hudba byla boží, moje milovaná písnička tam byla, která se mi líbí už roky. Sestava cviků byla dost v pohodě. Rozhodně doporučuji.

7 min stretching od Daniela Suarez
Bylo to fajn a moc pěkné protažení po workoutu, ale celém dni prosezeném v práci.

7.10.
Quenn - We will rock you dance workout od Sharona's Hill
Na rozehřátí to bylo moc příjemné určitě to naposledy necvičím na začátek.

10 min yoga booty workout od Eylem Abaci
Vypadalo docela slibně, ale řekla jsem po půlce že tohle fakt ne, že něco takového cvičit nechci.

8 min upper body stretching od Pamely Reif
Tohle protahovací video mě bavilo strašně, snažím se i teď dost často protahovat i když mám rest day, jelikož v práci sedím celý den právě. Tohle se mi moc líbilo právě.

9.10.
15 min protahování od Péti Elblové
Jelikož i dnes jsem měla regenerační den a i tak jsem si dala nějaké protahovací cvičení tentokrát jsem zvolila klasiku od Péti, kterou znám a pokud si chci protáhnout doslova celé tělo, volím právě toto video.

12.10.
Imagine dragons - Believer dance workout od Sharona's Hill
Byl to moc fajn warm - up workout rozhodně ho zařadím do mých oblíbených.

8 min back and arms workout od SarahLuciPro
Tak jsem si zacvičila další workout z jejich programu. Baví mě to a rozhodně to své účinek má. I to že se 3x ty cviky opakují mi pomalu, ale jistě přestává vadit.

Camila Cabello ft. Ed Sheeran - Bam bam dance workout  od Sharona's Hill
Bože tak tohle bylo boží a rozhodně si to zacvičím jako warm- up někdy. Sestava mě neskutečně bavila což u dance workoutů je málokdy.

French hits walking workout od Sharona's Hill
Francouzské písničky a hudbu mám ráda a tohle mě taky moc bavilo právě. Sestava cviků byla fajn a nijak zvlášť náročná a u toho jsem hodně vypnula právě.

6 min full body cool down od Tyna Volfit
Zkusila jsem další workout teda teď spíše stretching po cvičení od moji výživové poradkyně právě. Rozhodně doporučuji mě vyhovovalo fakt hrozně moc.

14.10.
Whitney Houston - I wanna dance with somebody warm-up od Sharona's Hill
Tenhle rozehřívací workout mě docela i bavil což je výkon jelikož dost často mě to nebaví hlavně ta sestava cviků ale oboje jak hudba ale i cviky vyhovovali a určitě si to zacvičím znovu někdy.

25 min boky a stehna od Péti Elblové
Ty kráso tohle byl totální masakr, ale rozhodně mě to fakt bavilo i když to bylo pro mě náročnější a pálilo to šíleně. Za mě jedno velké ano.

20 min masakr na zadeček od Péti Elblové
Tenhle workout byl za mě docela i dost v pohodě. Bavil mě a rozhodně ho doporučuji jelikož mám od Péti ráda cvičící videa, jelikož ačkoliv jsou občas těžší a náročnější svůj efekt mají.

4 min disney cooldown od Sharona's Hill
Bylo fajn, ale nic extra co bych jako strečink dala znovu. Takže asi takhle.

15.10.
Nirvana - Smells like teen spirit dance workout od Sharona's Hill
Bože tuhle písničku mám ráda roky už od dob puberty, takže tohle mě šíleně bavilo a fakt jsem se rozehřála před náročným a dlouhým cvičením.

10 000 steps at home od Sharona's Hill
To jsem si zase něco našla. Měla jsem to v záložkách už extrémně dlouho a tuhle jsem si řekla proč to hodinové cvičení nezacvičit. Bylo to fajn, ale snad už tak dlouhé cvičení nikdy. Nebylo špatné a takhle dlouhé cvičení už nechci upřímně.

5 min daily stretch od Pamely Reif
Strečinkové video od Pamely, které mám ráda a už jsem ho párkrát cvičila a patří mezi moje oblíbené.

18.10.
8 min sitting too much stretch od Pamely Reif
Upřímně dneska se mi moc cvičit nechtělo a tak jsem se minimálně trochu protáhla jelikož už jsem dneska menší procházku z práce měla. Tohle video je fajn když se chce člověk aspoň trochu protáhnout po celém dni sezení v práci.


22.10
Queen - Don
't stop me now sitting down dance workout od Sharona's Hill
Bylo to fajn, ale nic co bych si znovu zacvičila asi takhle.

8 min head to toe stretch od Pamely Reif
Tohle protahovací video mám ráda a cvičím ho i ve dnech kdy se chci jen protáhnout právě.

28.10.
Mamma Mia - Gimme gimme gimme sitting down  od Sharona's Hill
Film Mamma Mia mám ráda a stejně tak písničky z něj. Tenhle warm - up byl super ačkoliv místo v sedě jsem ho dala ve stoje a rozhodně si ho zacvičím někdy znovu. Hrozně mě bavil.

15 min arms workout od Péti Elblové
To byl dobrej masakr na ruce jako. Pálilo mě to jak kráva upřímně a rozhodně si to někdy zacvičím znovu ačkoliv tam bylo pár cviků které jsem si zlehčila, ale v celkovém dojmu to bylo boží cvičení ačkoliv ta hudba nebyla nic extra.

10 min sculpted arms workout od JojoFit
To byl taky dobrej masakr, hlavně když jsem předtím dala workout od Péti právě. Nejdříve jsem seděla, ale druhou půlku jsem dala ve stoje jelikož mě boleli už nohy z toho sezení. Jinak celkově jsem měla z tohohle workoutu hrozně dobrý pocity. Rozhodně ho doporočuji. Ačkoliv je pouze 10minutové i tak si dost máknete.

Spring vibes dance workout od Sharona's Hill
Nebylo to úplně špatný workout bavila mě hlavně ta hudba, která byla dobře zvolená. Co mě moc nenadchlo byla skladba cviků právě.

Camp rock dance workout part 1 a 2 od Sharona's Hill
Camp rock to je moje střední škola, tam jsme ho s kamarádkou milovali a ty písničky jsou prostě i teď boží ♥ Když se zaměřím na oba workouty tak více mě bavil ten první nejen kvůli výběru písniček, ale i sestavě cviků. Kdo žil v této době rozhodně se do té doby vrátí právě. 100% doporučuji.

8 min upper body stretching od Pamely Reif
Tento strečink mám ráda a ačkoliv je třeba kratší občas ho cvičím i když necvičím a chci se protáhnout po celém dni sezení v práci právě. Rozhodně doporučuji.

30.10.
Rag'n' Bone - Human dance workout od Sharona's Hill
Nebylo to úplně špatné, ale mě to moc nenadchlo právě.

Challenge day 6 - beginner lower workout od Sharona's Hill
Tento workout je bez hudby kvůli hudbě, ale já si k tomu pustila svoji a odcvičila to a moc mě to bavilo rozhodně super pro začátečníky právě.

Challenge day 2 - beginner ab workout od Sharona's Hill
Workout nebyl špatný, ale je fakt že znám i lepší a spíš mě nenadchl celkově právě jak sestavou cviků a i tou hudbou.

12 min full body stretch routine od Sharona's Hill
Tenhle strečink mám ráda ať už po cvičeních nebo ve dnech kdy necvičím a chci se jen protáhnout po celém dni sezení v práci.

Listopad
5.11.
Christopher - Leap of faith warm up od Pamely Reif
Tato rozehřívačka byla za mě fakt fajn pro začátek, určitě to necvičím naposledy.

5000 steps walking workout od Sharona's Hill
Tento workout byl v pohodě a líbil se mi jelikož hudba i sestavy cviků se mi líbili a rozhodně ho naposledy necvičím.

6.11.
Charlie Puth - Left and right ( feat. Jung Kook of BTS ) od MadFit
Písnička byla sice fajn ale ty cviky se mi moc nelíbili, bylo to fajn, ale podruhé už to cvičit nebudu.

DJ hits party walking workout part 2 od Sharona's Hill
Bože ten byl tak skvělý, neskutečně mě to nabilo a vypnula jsem na maximum. Rozhodně doporučuji.

Be stronger od FitFab stronger
Tento workout už jsem párkrát cvičila a pořád mě neskutečně baví, jelikož jsem z něho vždycky zpocená jak prase.

9.11.
8 min head to toe stretch od Pamely Reif
8 min sitting too much stretch od Pamely Reif
Obě protahovací videa mám neskutečně ráda a cvičím je i ve dnech kdy se chci jen protáhnout.

18.11.
Marshmello, Halsey - Be Kind warm up od Tyna Wolfit
Ta tohle bylo fakt fajn. Rozhodně pro začátek cvičení je to výborné a rozhodně doporučuji.

10 min upper body od Sharona's Hill
Tenhle workout na horní část těla je taky super. Hudba se mi líbila a složení cviků taky není až tak špatné, já sama jsem si pár cviků upravila kvůli mým kolenům a hlavně abych se úplně nezničila. Rozhodně doporučuji.

Musicial Medley indoor walking workout od Sharona's Hill
Tohle za mě určitě už ne, absolutně mě to nebavilo právě a po půlce jsem to vypnula. Což je pro mě známka toho, že prostě už nikdy.

Best duets dance workout  od Sharona's Hill
Naopak tohle mě extrémně bavilo nejen kvůli výběru hudby, ale i sestavě cviků to za mě fakt super dance workout, který si někdy zopakuji. Vypnula jsem u toho což jsem teď fakt potřebovala.

8 min upper body stretching od Pamely Reif

25.11.
Ed Sheeran - Bad habits warm up od Tyna Wolfit
Další warm-up od Týny, který se mi líbil a rozhodně za to stojí a to nejen proto že je to moje výživová poradkyně. Ráda předám dál její cvičící videa, protože její workouty jsou super. 

25 min workout na zadek a nohy od Péti Elblové
Tento workout byl na fakt super a rozhodně jsem ho necvičila naposledy. Bude vás to pálit ani nevíte jak právě. Některé cviky jsem si samozřejmě uzpůsobila mě samotný, ale většinu cviků jsem cvičila v plné verzi. Rozhodně doporučuji.

10 min workou na břicho od Péti Elblové
Tento workout na břicho cvičím už poněkolikáté, i když pořád ho nedělám v plné verzi ale přizpůsobuji si ho svým potřebám právě. Stejně i tak je super a pálí to jak svině a je to fakt efektivní.

12 min full body stretch routine od Sharona's Hill
10 min meditace pro uvolnění stresu od A point of me
Vzhledem k mým nedávným psychickým stavům jsem se rozhodla i na základě doporučení od Týny ke každodenních večerním meditací ať už po cvičení nebo než půjdu spát uvidíme co to časem semnou udělá. Poprvé jsem se fakt cítila po celkovém cvičení dobře.

27.11.
Old school disco walking workout od Sharona's Hill
Neskutečně mě bavilo, vypnula jsem mozek jak blázen. Zazpívala jsem si. Cviky byli dosti fajn a rozhodně tohle někdy zopakuji.

Backstreet boys dance workout od Sharona's Hill
Bože tohle bylo moje vracení se to pubertálních let. Ačkoliv mi ty taneční cviky moc nešli i tak mě to strašně bavilo jelikož ty písničky mám ráda i teď i když mi je přes 30. Sestavy cviků jsem si tu a tam poupravila, ale rozhodně doporučuji.

2010s walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout byl taky super u toho jsem si zpívala taky a fakt jsem u toho hodně vypnula. Sama si myslím že tohle potřebuji častěji. Rozhodně doporučuji.

BTS beginner dance workout od Sharona's Hill
Další dance workout, který mě hrozně bavil, ale taky mi ty cviky i šly. Ačkoliv písničky od nich moc neznám pak mě večer asi 2 z nich hráli v hlavě. 

Ofenbach ft. Fast Boy - Love me now stretching od Pamely Reif
Bylo to fajn protažení něco jiného než na co jsem zvyklá. Rozhodně si to někdy zacvičím znova. 

10 min meditace pro uvolnění stresu od A point of me

Prosinec
3.12.
7 min power walking workout od Sharona's Hill
Na rozehřátí to bylo moc fajn právě.

Well Soft od FitFab Well
Tento workout už jsem několikrát cvičila a vždycky mi přišel moc vhod jelikož nejen, že jsem vypnula ale i jsem si trochu zaposilovala své ztuhlé svaly na některých částech těla. Rozhodně doporučuji.

Bon jovi dance workout od Sharona's Hill
Na odreagování to byl dobrý taneční workout. Ačkoliv mě úplně tolik neuchvátil.

7 min stretching od Daniela Suarez

22.12.
Více jak 14 dní jsem necvičila jelikož jsem byla nachlazená a byla jsem ráda, že nějak funguji a taky jsem teď chodila do práce a nechtěla jsem se do cvičení nutit.

5000 steps walking workout od Sharona's Hill
Tento workout jsem cvičila už jednou a teď mi opět zase bodnul nejen, že jsem vypnula protože jsem to fakt potřebovala to posledním týdnu kdy psychicky jsem na tom nebyla dobře úplně.

Pak až do konce roku už jsem nic necvičila jelikož jsem se nechtěla do cvičení nutit právě a náladu jsem na nějaké cvičení neměla.


Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Super ,že ses do cvičení takto pustila. Je potřeba mít motivaci a snad se do toho také teď v novém roce dokopu. Přeji jen to dobré do roku 2023 a hlavně zdraví! :))

    OdpovědětVymazat