Přečteno | Listopad - Prosinec 2022

 Ahoj, dva měsíce utekli jak voda a já jsem ráda, že jsem přečetla zase dalších pár nových knížek o kterých se s Vámi můžu podělit jaké byli.

Odvrácená tvář lásky|Colleen Hoover
Samozřejmě teď byla na řadě podle mého seznamu tato kniha od Hooverové. Její knížky se mi líbí a chci rozhodně číst další. Tato je srdce lámající příběh o popírání, předstírání, bolesti, trápení, lásce, druhých šancích a také o naději. Upřímně si myslím, že co dělá tuto knihu výjimečnou je styl psaní knihy. V knize se mi líbilo jak se hlavní představitel v průběhu mění. Překonal své strachy dovolil si zase cítit, žít a milovat a proto se stal lepším člověkem. Ty jeho úhly pohledu na minulost a současnost autorka výborně popsala. Hlavní hrdinka mi byla sympatická moc, v některých věcech jsem se v ní i dost viděla právě. Chápu proč jsou autorčiny knihy tak moc oblíbené, jelikož jsou reálné ze života lidí, kteří to zažívání kdekoliv na světě. Rozhodně doporučuji všemi deseti.

Kroniky prachu|Lin Rina
Na tuhle knihu jsem dostala doporučení od mé nejlepší kamarádky, která je také velice zdatná čtenářka knih a i mého blogu :D Je to jedna z knih která strhla velkou pozornost na sociálních sítích, které jsem si také všimla, ale já si vždy chci udělat o dané knize úsudek sama. Věděla jsem ale už, že bude dobrá kniha jelikož kamarádka mi jen tak něco nedoporučí a když už stojí vážně za to a to tahle kniha stála. Autorka mě polapila do sítě a já se nechala unášet jejím příběhem. Děj se nachází v době viktoriánské Anglie a proto spousta věcí jsou jiné než v dnešní době. Hlavní hrdinka Animant je skvěle napsaná a čtenář vidí jak roste s každou stranou a to i její vztah k Thomasovi jejímu nadřízenému ( nesmírně nesympatický, záhadami opředený, sarkastický, škodolibý a podivný ). Občas jsem ho neměla ráda jak se k ní choval, ale nakonec jsem si ho oblíbila také. Děj není nijak složitý a už po skoro zpočátku knihy jsem věděla jak to dopadne. I přesto jsem si to naprosto užívala to čtení, nejen že jsem trochu vypnula hlavu, kterou teď mám jako hlavní hrdinka na konci knihy. V knize jsem našla spoustu krásných myšlenek, ale také té lidské magie jako je láska, pocit výjimečnosti a štěstí. Tuto knihu doporučuji všem romantických duším, těm co se nebojí dlouhých knih a také mají dobře napsané hrdiny.

P.S.|Aňa Geislerová
Pomalu, ale jistě přečítám knihy z mého seznamu v telefonu. Tady to je jedna z knížek, kterou si chci už dlouho přečíst a až teď jsem se k ní dostala. Jak vidíte tahle je také e-kniha, jelikož teď se mi tak nějak čtou lépe právě. Nebudu lhát chtěla jsem si ji přečíst i kvůli obálce a ilustracím uvnitř knihy. Kniha je rozdělená do kratičkých kapitol, které mají pár stran, což mi moc vyhovovalo a měla jsem ji přečtenou za jedno odpoledne. Kapitoly mají různé názvy: Miluju ho..., Závist, Strach a tak dále. Kniha vypráví o životě, životě autorky, o jejím těhotenství, o jejich obavách a radostech a musím říci, že v některých věcech jsem s ní souhlasila. Tady některé z jejich myšlenek.

"Není lepšího příkladu, aby si člověk uvědomil, že žít se má jen přítomností. Že není žádné potom a není ani žádné předtím. Říkejte vždycky, co cítíte, těm, co to mají vědět. Nenechávejte nic na potom. Potom už totiž nic není."

"Závist je krutá a nemá žádné hranice. Nezastavuje se před ničím a nezná pokoru. Rozleptá svým strašlivým jedem i ty nejpevnější svazky, a pokud je nezničí, tak určitě zanechá jizvy. O co se otře, to podléhá té nejtěžší zkoušce."

Když se už blížil konec, bylo mi líto, že ten milý svět skončí do kterého jsem vstupovala když jsem tu knihu začala čísti. Doporučuji všem, kteří chtějí utéct od drsné reality, když si na dovolené chtějí přečíst milá slova nebo jen načerpat inspiraci na trávení volného času.

A co jste za uplynulé dva měsíce přečetli Vy? Četli jste nebo vás zaujala některá z mých knih?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Četla jsem P.S. a bylo to moc milé a odpočinkové čtení :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Přečíst 3 knihy během měsíce to je pro mě utopie, ale budu muset zabrat! :D :) Mám spoustu zajímavých knížek v knihovně a ráda bych tu četbu letos zlepšila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou více přečtených knížek mám během většího volna či dovolenou normálně jsem ráda když za ten měsíc přečtu jednu :D

      Vymazat