Spotřebováno | říjen - prosinec

 Ahoj, opět po čtvrt roce tu máme nějaké ty spotřebované produkty.

Potraviny
Tyhle ovocné ať už rolky nebo malé kousky jsou extra dobré ačkoliv už jsem na tohle stará, jednou za čas si to koupím. Rozhodně doporučuji, moji synovci to mají také moc rádi.
Asi před rokem, jsem přišla na chuť sušenému masu a od té doby si ho jednou za čas koupím i více balení. Za mě tahle značka má jedny z těch který mi chutnají.
Tyhle tyčinky jsou dobré , nejsou moc tvrdé a příjemně sladké.
Vyzkoušela jsem jak vidíte více druhů a všechny mi chutnali. Kdybych měla, ale jenom jeden typ vybrat budou to asi ty protein 30%.
Tyhle tyčinky z Dmka jsem už vícekrát měla a jsou jedny z mých oblíbených. Nejen že jsou chuťově dobré, ale nemají ten ocas a jsou právě měkké.
Ačkoliv tyčinky od nich mi nechutnali, tohle máslo je naprosto boží. Moc doporučuji.
Tyhle dobrůtky jsou moc dobré. V nejlevnějších potravinách se občas seženou věci dobré věci a za super ceny. Nejvíce mi chutnala čokoláda a tyčinka s karamelem. 
Granola byla jedna z těch lepších granol právě. Další dopité mikrodrinky, byli dopité i když si je nedávám každý den, mám to jako osvěžení pitného režimu. Dost často mi už samotná voda leze krkem. Kapsička byla moc dobrá, zase jinačí chuť než obvykle si kupuji.
Jiné příchutě těchto kapsiček byli taky dobré. Rozhodně doporučuji.
Kešu jsem měla jako dárek pro 2 členy rodiny k Vánocům, jinak jsou ale moc dobré. To mango bože pro mě jako milovnici mango byla slast a pohlazení po duši. Příště si objednám větší balení. Rozhodně doporučuji všem.
Myx Vánoce to bylo moc dobré a příští rok to rozhodně dám jako dárek, pokud to budou mít. Ty válečky si kupuji opakovaně jelikož mi moc chutnají a vždycky je nosím jako svačinku do práce.
Ta směs byla neskutečně dobrá a moc ji doporučuji, pekanové ořechy si kupuji akorát když jsou v akci právě. Spolu s kešu ořechy jsou to moje nejoblíbenější ořechy.
Všechno mi moc chutnali a některé ty tyčinky jsem neměla roky právě.
Nejlepší želé bonbony na světě, mám je nejradši.
Oboje mám hrozně ráda a kupuji opakovaně.
Všechny věci mi chutnali a ty másla z adventního kalendáře mě překvapili jak moc dobré jsou ( tady jsou shmoula a apple pie od mammadomishy ). Rozhodně si je někdy objednám i ve větším balení.
Tyhle microdrinky byli fajn a jenom jediná přichuť mě zaujala a to hlavně v období kdy jsem byla nastydla a to microtea oriental spice právě.
Doplněk stravy směs ze 4 zelených superpotravin. Zvolila jsem tabletky jelikož představa zeleného pití byla strašná. Zatím užívám ještě druhé balení a uvidíme jaké účinky to bude mít po dobrání. 

Kosmetika
Krásná vůně, ale už mu prošla lhůta.
Moc krásně to vonělo a stačilo pár kapek a voněla jsem až 2 hodiny potom. Rozhodně doporučuji.
CBD sérum kupuji opakovaně a jsem s tím spokojená. Pomáhá mi hlavně při svědění u mého ekzému. Občas mě ale štve že tolik stojí když ho pak mám 2 -3 měsíce a proto hledám něco i co déle vydrží. Neznáte něco? Tělové mléko od Mixy bylo fajn a v kombinaci se CBD sérem to bylo fajn kombo. Rozhodně si ho ale pořídím znovu.
Micelární voda od Mixy byla jedna z těch lepších. Je bez parfemace. Spotřebovávám už další balení. Obličejová mycí pěna od Lobey tu jsem si pořídila spolu z dalšími produkty před pár měsíci. Cena byla sice vyšší, ale rozhodně za to ty peníze stojí. Někomu může trochu vadit ta vůně a mě ze začátku taky trochu vadila, ale zvykla jsem si na ni. Líbí se mi i na tom to, že pak si můžeš pořizovat akorát tyhle náplně. Rozhodně doporučuji a já budu pořizovat znovu.
Tuhle řadu Hydra Skin Perfect od Nivey mám moc ráda a oba krémy byli super za tu cenu. Měli moc příjemnou vůni a rozhodně doporučuji zkusit.
Všechny vůně byli fajn, některé mi voněli více jiné méně. Kdybych měla nějaké vyzdvihnout je to vůně od Yver Rocher - Plein Soleil a od Lacoste - Pour Femme.
Deodoranty od Baley mám moc ráda nejen, že mají vždy příjemnou vůni, ale i mi vydrží celý den. Kuličkový deodorant od Vichy to je jeden z těch produktů, který používám opakovaně a moc mi vyhovuje a rozhodně doporučuji. Toaletní vodu od Adidas mám už roky a proto jsem se rozhodla ji vyhodit, jelikož doma mám novou právě. Ačkoliv má nový obal voní pořád stejně a jako vůně do práce je dobrá.
Byli fajn, ale nepoužívám je, protože do práce mám nejradši nenalakované nehty a nebo jen nalakované průhledným lakem. Řasenka od Makeup Revolution, kterou jsem dostala jeden rok k Vánocům a až teď jsem ji spotřebovala. Jedna z mála řasenek, která mi vyhovovala právě a pokud ji někdy někde uvidím určitě si ji koupím znovu. 
Tuhle víceúčelovou masku od Garnier mám ráda, ačkoliv tuhle goji skoro nikde moc nemají což mě štve. Víceúčelová péče od Yver Rocher byla taky moc fajn.
Moje nejoblíbenější tampony na obličej. Teď už kupuji jen ty velké, protože ten mi stačí jeden na celý obličej.
Ty z Primarku byli dost fajn za tu cenu a ta od Yver Rocher byla taky fajn, ale zjistila jsem, že mi více vyhovují ty jednorázové. Všechny, ale krásně voněli a svoji službu vlastně dělala akorát jedna.
Další produkt od Lobey , který jsem spotřebovala. Tentokrát se jedná o jemnou čistící pěnu, kterou jsem si hodně oblíbila a moc mi vyhovovala. Má vícero použití nejen na intimní hygienu, ale i na holení. Nedráždil mě a i nevysušoval. Rozhodně doporučuji. Čistící růžový olej od Purity Vision jsem si taky moc oblíbila a taky moc doporučuji, jelikož mě odlíčil naprosto všechen makeup.
 Jelikož jsem si začala trochu barvit obočí zkouším různé typy produktů. Tenhle gel na obočí mi dost vyhovoval a rozhodně si pořídím znovu. Spolu s tímhle průhledným gelem, které ho zafixovalo mi to vydrželo celý den až do večera.
Tento krém od Loreal Paris s příjemnou vůní a lehkou konzistencí byl fajn a spíše si pořídím na léto než teď na zimu. Odličovací ubrousky od Cien na obličej víceméně nepoužívám. Hodně často je využívám spíše na utírání prachu u sebe v pokoji.
Šampon od Ziaja byl fajn, ale nic co by mě nadchlo nebo nějak uchvátilo. Kůra od Baley na poškozené a suché vlasy mě nadchla mnohem více.

Co jste naposledy spotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Tu micelárku od Mixy také používám a jsem s ní moc spokojená. :) Jinak Proteinellu bych si dala hned, mňam! :D

    OdpovědětVymazat