Můj leden 2023

 Ahoj, tak první měsíc v roce 2023 utekl jak voda a máme tu opět mé měsíční shrnutí. 
Písniček teď nebylo moc, ale i tak je budu sdílet. Nakonec si myslím, že je jich poměrně dost.
V lednu jsem měla narozeniny a tak jsem dostala od mamky s taťkou takové maličkosti, protože k Vánocům jsem dostala zájezd do Paříže, který byl pekelně drahý a tak jsem chtěla maličkosti. Uvidíme s čím přijde ségra. Od nejlepší kamarádky jsem dostala více dárků jelikož jsme se půl roku neviděli a to samolepky do diáře, víno abych měla co u žehlení popíjet :D větrák na léto což bylo vtipný když nám zrovna nešel kotel a moc dobré pekanové ořechy.
Malé nákupy pro doplnění zásob a také nějaké novinky.
Za leden jsem celkově přečetla 3 knihy. Jednu jsem dočítala z prosince a další dvě jsem načla v lednu takže zatím se mi moje předsevzetí daří plnit a to že přečtu každý měsíc minimálně jednu knihu. Jak se mi knížky líbili spolu s recenzí se dozvíte za pár měsíců v souhrnném článku.

Za tenhle měsíc jsem toho ani moc neshlédla vlastně. Koukala jsem se akorát na český film Láska na špičkách, který byl za mě docela fajn, řekla bych jeden z těch lepších filmů. Taky jsem konečně dokoukala druhou část dokumentu o Harrym a Meghan. Musím upřímně říci, že nevím co si o tom mám myslet. Na jednu stranu si myslím, že některé věci jsou nejspíše pravda, ale kdo ví. Co vy si o tom dokumentu myslíte?

A jaký byl Váš leden?


Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

9 comments

  1. Já jsem žádný dokument o Harrym a Megan neviděla. Ale kdybych na nějaký takový natrefila, jistě bych se na něj podívala. Určitě muusí být zajímavý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý je, ale upřímně nevím co si o tom mám myslet, myslím si že spousta věcí je pravdivá a některé věci pravda nejsou nebo na mě to dělalo takový dojem.

      Vymazat
  2. Pěkný článek, dokument jsem neviděla a ani neuvidím, Harryho s Megan nemusím

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok. S pesničiek poznám akurát Miley, inak nič :) A od zjaji som ani netušila že robia aj očné krémy. S tejto rady mám len šampon, kondicioner a masku a sú to skvelé produkty. Ale teraz vďaka tebe sa musím pozrieť aj na pleťovú radu. Ďakujem za tip

    BONPRIX JACKET + BELLAKABELKY BAG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo pleťová kosmetika od nich je za mě fajn super když vezmu poměr cena výkon.

      Vymazat
  4. Hezké shrnutí měsíce, hned bych si dala tu Geishu a arašídové máslo by mě také potěšilo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné shrnutí ledna a díky fotkám jsem dostala hroznou chuť na Geishu. :D

    OdpovědětVymazat