ÚNOR

Krásné středeční odpoledne! Tak jsem tu opět po měsíci s mým měsíčním shrnutím. Tento měsíc nebyl kupříkladu ničím úplně zajímavým. Práce, práce a práce v jedné větě, ale abych nebyla jenom negativní cvičím teď na pravidelné bázi a i jsem trochu zlepšila stravu. Cítím se mnohem lépe co se týče mé psychické stránky. 
Tak tu mám nějaké nové písničky, které jsem si zamilovala. ♥
Dostala jsem i takovou maličkost od ségry dodatečně k narozeninám. Ta čokoláda byla naprosto výborná.

Tento měsíc žádné nákupy nebyli, jelikož teď dosti šetřím.

Za tento měsíc jsem přečetla 3 knihy + 1 povídku, která byla dodatkem ke knize kterou jsem dostala k Vánocům. Takže moje předsevzetí, které jsem si dala se mi daří plnit a k tomu jsem si dala ještě to že budu každý den večer půl hodiny číst. Což se mi taky vcelku daří. Jak se mi knihy líbily se dozvíte až v článku v dubnu.

Tenhle měsíc jsem pár věcí zhlédla. Dokument Zase spolu, který už jsem jednou viděla, ale pořád mě to vlastně dostává a ano brečela jsem. Dokument Pamela: Příběh lásky, tak za mě to bylo hezké provedení Pameliiným životem přímo od ní což dodalo myslím si větší autentičnost a upřímně si myslím, že mnoho lidí si díky tomu uvědomilo, že je vlastně je úplně jiná než jak ji prezentovalo a prezentuje bulvár a podobná média. Třeba já si myslím, že je to dospělá ženská, která toho má hodně za sebou a má moje obrovské uznání, že i v 50ti letech šla do toho Chicaga. Rozhodně mě to hrozně překvapilo jaká ve skutečnosti je a byla. Posledním je film Dívka a moře, který na mě vyběhl na Netflixu jako novinka a když jsem viděla trailer, vypadalo jako hodně dobrý film. Zase o tolik jsem se nespletla právě. V jednu chvíli jsem bulela jak želva, jak dojemné to bylo. Mě se to osobně líbilo moc a dodalo mi to v jistých směrech odvahu jít si za tím co chci.

Chtěla bych sem zařadit i podcasty nebo i epizody, které nejen, že jsou zajímavé a něco mi dali. Třeba podcast The Tapes, který znám už delší dobu, ale vlastně až když teď nahrává i na Youtube její epizodu se dívám. Z těch novějších epizod mi hodně dala ta o toxických vztazích, která mi dost věcí dala a uvědomila jsem si u toho spoustu věcí právě ( odkaz zde ). Další podcast, který bych tu chtěla doporučit je Promile života, který najdete jen na Spotify. Jejich humor mám ráda a prostě vždycky se u toho dost dobře zasměji. Jejich epizody mě neskutečně baví a kdybych měla vybrat jednu za mě hodně dobrou epizodu, která i pro mě je dost osobní tak je to rozhodně ta o epilepsii, jelikož sama ji mám a už tomu letos v létě bude 20 let co jsem měla první záchvat.

A jaký byl Váš únor?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. Pěkný článek, já měla moc hezký únor :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Pekárnu v Brooklynu jsem přečetla minulý týden a moc se mi příběh líbil :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek plný tipů, na ten dokument o Pamele se také musím podívat - slyšela jsem zatím jen pozitivní ohlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je veľmi dobré, že sa cítiš psychicky dobre, to je najdôležitejšie. A podporujem ťa aj v tvojom cvičení, je to veľmi dobre. Len sa nevzdávaj!

    OdpovědětVymazat