BŘEZEN

 Krásné sobotní odpoledne! Tak měsíc utekl jak voda a já tu mám pro Vás opět mé měsíční shrnutí. Další měsíc, který nebyl nijak zvláštní, taková klasika chození do práce, pravidelné cvičení, lepší strava, oslava ségřiných narozenin a to je asi tak zjednodušeně vše.
Opět jsem tento měsíc objevila nějaké nové písničky.
Za tento měsíc jsem toho četla trochu méně, ale i tak jsem na sebe moc pyšná. Jelikož každý měsíc přečtu minimálně jednu knížku což je a bylo takové moje předsevzetí. Dvě knihy jsem přečetla a třetí jsem začala číst koncem března, jelikož málokdy se mi po práci chce číst právě. Recenze na přečtené knihy budou v samostatném článku, který vyjde za pár dní.

Moc jsem toho za tento měsíc nestihla shlédnout. Po několika letech jsem skoukla na ivysílání seriál Ententýky, bavil mě i tehdy, ale teď možná i více protože nějakým věcech jsem rozuměla možná více něž tenkrát. Co jsem si teď oblíbila jsem série Modrá krev, je to o českých šlechtických rodech. Je to hrozně zajímavé, protože se tam člověk doví věci, co se dělo s mnohými v době komunistické s nimi a jejich majetkem. Také jsem začala koukat na seriál na Netflixu Jmenuji se Georgina, tam jsem teprve u druhého dílu první řady takže zatím úplně nevím co k tomu říci. Budu ráda za nějaké inspirace na seriály a filmy.
Také jsem cvičila jak můžete vidět. Jaké workouty jsem cvičila uvidíte za pár dní v samostatném článku s inspirací na cvičení.

A jaký byl Váš březen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Na netflix som pozerala kadečo najviac ma bavili české komedie, bridgetonowci,battle.čára a podobne najdeš tam naozaj všetko možné

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy na písničky, budu muset obměnit můj playlist! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně připadá, že teď Netflix dost upadá, nebo jsem alespoń nenašla žádný fajn nový film :) Knihy bohužel nestíhám číst. Takže má můj obdiv, že jsi alespoň něco přečetla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat