Cvičení za leden, únor a březen 2023

 Ahoj, po 3 měsících jsem tu opět z další inspirací na cvičení. Jak jsem psala v minulém článku s inspirací na cvičení, netlačím na pilu. Když se mi chce zacvičím si, když necvičím i tak si myslím že mám pohybu více než jsem kdy měla.

Leden
7.1.
David Puentez - Lalalife fun full body warm up od Pamely Reif
Skvělá hudba, ale i skvělý workout na rozehřívačku. Bavilo mě to což je co říci. Rozhodně doporučuji.

10 min upper body workout - back, arms and chest od Pamely Reif
Byl to fajn workout. Hudba byla super a cviky taky dost ušli. Rozhodně si to někdy zacvičím znovu jelikož mě to bavilo ačkoliv mě dost boleli ruce.

15 min upper body workout with weights - for sexy arm, back and chest muscles od Pamely Reif
Tenhle workout byl cviky fajn, ale co mi vadí a vadilo bylo to, že u toho právě mluvila a já mám radši když u toho hraje jen hudba právě.

Marvel walking workout od Sharona's Hill
Tohle bylo naprosto super. Ačkoliv jsem žádnou Marvelovku neviděla tak hudba, ale i cviky mě naprosto bavili. Vypnula jsem u toho hodně hlavu a nemyslela na nic právě. Rozhodně doporučuji.

Cheesy pop dance workout od Sharona's Hill
Další za mě skvělý workout. Určitě lepší než ten marvelovský, jelikož tam hrají samé pecky, které znám jakožto devadesátkové dítě. Vypnula jsem u toho maximálně a užila jsem si to. Tohle doporučuji všemi 10.

8 min upper body stretching od Pamely Reif
To je za mě super protažení když cvičíš horní část těla a i když tě bolí záda. Na mě to teda fungovalo, že mě záda po tom tolik nebolí.

8.1.
Zumba warm up od Sharona's Hill
To mě neskutečně bavilo, jelikož jsem kdysi na zumbu chodila. Rozhodně na rozehřátí doporučuji.

10 min standing legs pilates od Pamely Reif
Dost pěkný workout, který mě bavil. Hudbu mám u ní ráda, jelikož vždy tam najdu moc pěkné písničky právě. Ačkoliv mě boleli dost nohy a hlavně chodila, rozhodně doporučuji.

Well medium od FitFab Well
Tenhle workout byl zaměření na ruce, zadek a stehna. Holky z FitFab mám ráda a cvičím podle nich docela často. Líbí se mi jejich videa jelikož tam mají jak na začátku warm-up, tak ale i na konci strečink. Tenhle workout se mi moc líbil a rozhodně ho doporučuji.

5 min standing abs workout od Sharona's Hill
Trochu jiný workout na břicho. Tentokrát ve stoje, nikdy jsem nic podobného necvičila a tak jsem neměla ani moc žádné očekávání a dost mě to překvapilo právě. Hudba se mi moc líbila a cviky taky a tak určitě doporučuji.

12 min full body stretch routine od Sharona's Hill
Toto protahování už jsem cvičila několikrát a pořád ho mám ráda a líbí se mi.

9.1.
ATB x Topic x A7S - Your love ( 9 PM ) warm up od Tyna Wolfit
Její workouty mám ráda hlavně ty na rozehřátí. Rozhodně je doporučuji vyzkoušet.

10 min good morning happy walk od Sharona's Hill
Tento workout byl fakt super. Tím, že jsem cvičila hned z rána mi tohle fakt bodlo. Rozhodně po ránu na rozhýbání těla je to super. Doporučuji.

Christmas dance workout od Sharona's Hill
Tento vánoční workout mě strašně překvapil jak moc mě bavil právě. V záložkách jsem to měla už dlouho právě a ačkoliv některé cviky byli rychlejší celkově mě to bavilo a to hlavně díky té hudbě. Zapotila jsem se a rozhodně to zvládnou i začátečníci.

5 min full body cool down od Tyna Wolfit
Její protahovací videa jsou taky dost super a to i ve dnech kdy necvičím a chci se jen protáhnout po celém dni sezení v práci.

14.1.
Full body burn od Sharona's Hill
Tenhle workout na celé tělo byl fakt super ať už kvůli sestavě cviků nebo i hudebně dost mě bavil.

Glee walking workout od Sharona's Hill
Tak za mě tohle bylo trochu zklamání, protože seriál Glee mám strašně ráda a i předělávky jejich písní akorát se mi nelíbilo jaké skladby tam byli a i sestavy cviků mi některé přišli šíleně rychlé.

5 min christmas cooldown od Sharona's Hill
Tohle taneční protahování ne, že bylo tak strašné ale mě osobně nesedlo právě.

15.1.
5 min warm slow version od Pamely Reif
Toto bylo sice fajn, ale úplně mě to neoslovilo právě. Hudba se mi líbila, ale dost cviků mě neoslovilo.

Spice girls walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout byl naprosto boží. Cviky a hudba mi strašně sedli. Vypnula jsem u toho a zazpívala si protože některé písničky jsou hrozně známé a v jednu dobu letěla celým světem.

Dancing into 22 od Sharona's Hill
Tohle taky bylo naprosto skvělý. Hudba i sestavy cviků mi skvěle sedli. Je fakt, že poslední dobou mě tohle dokáže právě vypnout hlavu právě.

15 min protahování od Péti Elblové
Tohle protahování mám od Péti ráda, ale je fakt že jsem ho necvičila dlouho a možná je čas ho zařadit na pravidelné bázi i v dny kdy necvičím právě.

19.1.
Meghan Trainor - Made you look warm up workout od Sharona's Hill
Písnička je sice fajn, ale moc mě to nebavilo právě spíše vůbec. 

5 min hiit warm up od Caroline Girvan
Tohle mě bavilo o trochu více, ale taky to nebyla žádná sláva za mě teda. 

Back to the club/dj party walking workout od Sharona's Hill
To byl naprosto boží workout jak hudebně tak cvičebně. Bavilo mě to moc, hodně jsem u toho vypnula a je to teď jediné co mě fakt pomůže abych někoho nepropíchla občas propiskou :D. Moc doporučuji.

Descendants dance workout od Sharona's Hill
Bože to bylo skvělý, jeden z mála jejich dance workoutů, který mě bavili. Sice má nejoblíbenější písnička tam nebyla, ale i tak to bylo boží. Spoustů cviků jsem si musela upravit, ale jelikož ty filmy znám zazpívala a vypnula jsem i tak.

15 min full body stretching od The Fashion Jogger
Toto protahovací video patří k mým oblíbeným a dlouho jsem ho necvičila a rozhodně bych ho chtěla zase zařadit nakonec cvičení, možná i ve dnech kdy necvičím a chci se jen protáhnout.

21.1.
Friends theme song dance workout od Sharona's Hill
Fajn jako warm up, ale nic co by mě extra uchvátilo.

10 min quick upper body od Sharona's Hill
Tohle upper body mám fakt ráda, je vhodné a dělané hlavně pro začátečníky a ruce vás bolí ani nevíte jak. Rozhodně za sebe můžu doporučit.

Day 5 challenge| Walk a tone upper body od Sharona's Hill
Tenhle workout byl za mě taky super na horní část těla. Po tomhle mě taky dost boleli ruce. Tohle fakt zvládne každý. Její videa mám ráda, ať už tyhle posilovací a nebo ty tanečnější.

Hotel hits dance workout od Sharona's Hill
Jeden z těch jejich tanečních workoutů, který mě neskutečně bavil, jelikož jsem se na něm jak vyblbnula, ale i vypnula dost hlavně. V posledních týdnech mě tohle cvičení fakt baví.

8 min upper body stretch od Pamely Reif
Tenhle strečink cvičím vždy když cvičím horní část těla. Moc mi vyhovuje a rozhodně to nemíním teď měnit. Doporučuji vyzkoušet.

22.1.
Easter family dance workout - I want candy od Sharona's Hill
Nebylo to nic špatného, ale taky nic co bych si na začátek cvičení zacvičila.

Walk a tone | Leg killer walking workout od Sharona's Hill
Naopak tenhle workout na nohy mě extrémně bavil a fakt jsem si ho užila. Už jsem si ho párkrát cvičila a vždy mě baví jak hudba, tak i sestavení právě. Rozhodně doporučuji.

Day 9 challenge| All standing abs + booty od Sharona's Hill
Tohle byl masakr minimálně pro mě. Za to ale mě bavila hudba a i ty cviky byli super, že tam ukazovali jak těžší tak lehčí variantu. Co se mi i na tom líbilo, že na konci bylo protažení což takové workouty mám nejradši. Rozhodně za mě veliké doporučení.

28.1.
The greatest showman - This is me warm-up od Sharona's Hill
Tento warm-up byl sice fajn, ale nic převratného co bych si zacvičila znova právě.

11 min fun zumba dance workout od Sharona's Hill
Tento zumba workout byl sice fajn, ale nic úchvatného co bych si třeba chtěla zacvičit znovu to nebylo. Písničky se mi moc líbili, ale ty cviky některé byli super jiné naopak se mi moc nelíbili.

80s party walking workout Sharona's Hill
Workout je to sice fajn ale na mě dost rychlý a proto to pro mě právě není a zvolím jiný radši.

10 min full body stretching and cool down routine od Nobadaddiction
Další strečinkové video, které si myslím, že je fakt fajn a rozhodně ho doporučuji.

30.1.
Challenge 20| Slow full body burn + dumbells od Sharona's Hill
Bylo to fakt super cvičení na celé tělo a rozhodně ho dám ke svým oblíbeným workoutům právě. Rozhodně doporučuji.

Zombies dance workout od Sharona's Hill
Málokterý workout z těch tanečních mě baví. Tenhle mě neskutečně bavil vypnula jsem u něho a nemyslela na nic. Teď mě baví fakt cvičit tyto workouty. Rozhodně doporučuji.

Stretch od FitFab Twenty
Tento protahovací workout mě nenadchnul cvičila jsem už ho podruhé, dala jsem mu znovu šanci, ale je jasné za mě že tohle prostě ne.

Únor
3.2.
Imagine dragons - Believer kickbox dance workout, Whitney Houston - I wanna dance with somebody warm-up od Sharona's Hill
Tyhle warm-upy jsem cvičila několikrát a strašně mě baví a dneska jsem dala 1,5 hodiny cvičení dva dny spojené dohromady. 

10 min walking calorie killer od Sharona's Hill
Tohle byl totálný 10minutový masakr, zahřála jsem se a vypotila všechny negativní věci z těla. Ačkoliv jsem nešla do práce jelikož jsem měla zažívací potíže a pak jsem si dala tohle cvičení. Za mě doporučuji všemi 10. 

Fun low impact back to basic walking workout od Sharona's Hill
Další workout, který mě nesmírně bavil jak co se týče hudby, ale i co se týče sestavení cviků. Vypnula jsem totálně hlavu, protože momentálně to je pro ta nejlepší volba. Moc doporučuji.

The greatest showman dance workout od Sharona's Hill
Ačkoliv film naprosto zbožňuji stejně tak i písničky z něho, tenhle workout mě příliš nezaujal cvičebně moc.

Glee dance workout od Sharona's Hill
Tak tenhle workout byl pro mě a je srdeční záležitostí. Seriál Glee je prostě srdcovka a vždycky bude. Písničky miluji a proto jsem si tento workout užila naplno a maximálně a při tomhle jsem asi nejvíce vypnula hlavu.

5 min back pain relief stretches od Tyna Wolfit
Týnu sleduji roky měla jsem od ní pár měsíců jídelníček a byla to právě ona kdo mě dost opětovně dává a dával výzvy proto abych se cítila což je fakt že teď od nového roku na sobě makám nebylo to předsevzetí, spíš to je tak že potřebuji občas vypnout hlavu a cvičení je to jediné kdy ji vypnu. Tenhle strečink mám moc ráda. Doporučuji její cvičící profil na youtube sledovat.

10 min stressful day stretching od Pamely Reif
Bože tohle budu si myslím cvičit více, protože nejen že po cvičení je to boží, ale myslím si že to bude skvělý i pro člověka, který dělá ve fabrice a chce trochu protáhnout a to i po odpolední směně než půjde spát.

4.2.
5 min full body warm-up od Caroline Girvan
Tenhle warm-up mám moc ráda a už několikrát jsem ho cvičila rozhodně doporučuji.

Day 13 challenge|Metal upper body + weights od Sharona's Hill
To byl totální masakr na ruce, rozhodně kdo chce fakt dobré upper body cvičení tak ať zkusí tohle. Za sebe ho moc doporučuji.

Fun disney channnel walking workout od Sharona's Hill
Tohle bylo taky naprosto boží nejen co se týče hudby, ale co se týče cviků. Dobře jsem si zablbla na písničky, které znám. Vypnula jsem i dost hlavu. Rozhodně doporučuji.

The greatest showman dance workout od Sharona's Hill
Další dance workout z tohoto filmu, ale naopak tenhle se mi líbil o 100% víc nejen že tam byli moje srdcové písničky, které z toho filmu zbožňuji, ale i cviky mi v tomhle workoutu seděli mnohem lépe. Takže tenhle naopak doporučuji.

8 min upper body stretching od Pamely Reif

6.2.
10 min stressful day stretching od Pamely Reif
Ne, že bych byla ve stresu, ale je fakt, že jsem se potřebovala protáhnout a i trochu vypnout. Moje hlava, prostě potřebuje trochu více vypínat právě.

Meditace a relaxace proti stresu od Barbory Sedlákové
Jednou za čas zkouším meditace a také trochu více relaxace po dnech v práci, ale i potom co nemám zrovna své dobré dny. Toto video už mám uložené déle a teď se pokouším i více takových videí v dnech kdy mám volno a chci se jen protáhnout a uvolnit. Má moc příjemný hlas.

11.2.
Camila Cabello feat Ed Sheeran - Bam bam warm-up od Sharona's Hill
Tenhle warm-up mám hrozně ráda a to nejen sestavy cviků, ale i tu písničku, protože jsem si i dost zatančila. Moc doporučuji.

7 min power walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mám taky ráda a jednou za čas ho cvičím na začátek cvičení. Vyhovuje mi jak cvičebně, tak i hudebně. Ty písničky při nich jsem si zatancovala dost.

Sport strongest od FitFab Strongest
To byl totální masakr pro mě a to jsem cvičila jen tu lehčí verzi. Jejich cvičení mám ráda, ale i tady jsem si i těch lehčích cviků usnadňovala abych se úplně nezdevastovala právě. Za mě rozhodně doporučuji.

Indoor walking weightloss workout + weights od Sharona's Hill
Jeden z mých oblíbených workoutů z činkami od ní právě. Písničky v jejich workoutech jsou často super, že použiju shazam aplikaci právě. Rozhodně tento workout doporučuji.

10 min full body stretching and cool down routine od Nobadaddiction

15.2.
Pilates light od Fitfab light
Jejich workouty z této odlehčené verze mám ráda a ačkoliv pilates neholduji tohle mě moc bavilo a rozhodně doporučuji.

Day 6 challenge | Beginner lower body workout od Sharona's Hill
Ačkoliv je bez hudba tak je to super workout. Já osobně jsem si to dala se svojí hudbou a i to má svoje kouzlo. Vypnula jsem a pořádně jsem si zacvičila a cítila jsem se po tom hrozně dobře. Rozhodně doporučuji.

Best of 2021 hits walking workout od Sharona's Hill
Je fakt, že tyhle její best of workouty mám hrozně ráda, jelikož je tam spoustu písniček, které člověk zdá a zatancuje si při tom a neskutečně vypne. Minimálně tak to mám já. Šíleně mě to bavilo.

One direction dance workout part 1 od Sharona's Hill
Na kluky jsem narazila v době kdy jsem za sebou měla svůj první rozchod a v té době mi jejich písničky dost pomohli. Ačkoliv už se rozpadli dávno některé jejich písničky miluji do teď. Tenhle workout byl naprosto boží vrátilo mě to zpátky do té doby a rozhodně kdo je poslouchal bude se mu tenhle workout taky líbit.

10 min stressful day stretching od Pamely Reif


17.2.
Joel Corry - Lonely|Happy dance warm - up od Pamely Reif
Tahle rozehřívačka byla fakt super a ta hudba i cviky se mi moc líbili.

2000s hits beginners walking workout od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale mě se moc nelíbila jak výběr písní tak i cviky. Takže třeba to, ale někoho bude bavit.

6 min warm-up + cool down with Stefanio Di Batista od Pamely Reif
Nebylo to špatné, ale pro mě nic moc právě.

Burlesque walking workout od Sharona's Hill
Nebylo to úplně špatné, ale mě to moc nenadchlo právě. Občas mi vadili cviky a občas ta hudba.

UEFA Eurocup|World cup official songs dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě neskutečně bavilo a upřímně spoustu písniček jsem ani neznala. Vypnula jsem a dobře si zatancovala právě. Málokterý její taneční workout mě baví nebo ho i zvládnu a tenhle doporučuji i pro začátečníky.

Pitch Perfect dance workout od Sharona's Hill
Ty filmy miluji a písničky z něho taky a trochu mě tohle zklamalo v jistém smyslu, mě to upřímně nebavilo nebo spíš ty cviky než ta hudba právě, ale třeba to někoho chytne.

10 min after workout stretch od Mary Braun
Nebylo to špatné, ale k pár cvikům mám svoje výhrady a znám upřímně lepší protažení než bylo tohle.

19.2.
6 minut uvolnění ramen a krční páteře od Stillontheway
Tohle uvolnění mám moc ráda a cvičím ho převážně ve dnech kdy mám rest day a nebo když mě bolí ramena a krční páteř z práce.

10 minut morning stretch for every day od Mady Morrison
Její strečinková videa mám moc ráda, tohle bylo fajn ale nic co by mě extra nadchlo právě.

15 min yoga stretch for stress & anxiety relief od Mady Morrison
Bylo to strašně fajn a rozhodně jsem to necvičila naposledy, určitě to zařadím ve dnech kdy mám od cvičení pauzu, ale také ve dnech po cvičení právě. 

23.2.
7 min warm-up full body od Lauralamode
Tenhle zahřívací a protahovací workout na začátek se mi moc líbil a určitě ho zařadím do své rutiny. 

Day 16 challenge | Disco arms + cardio walking workout od Sharona's Hill
Bože tohle byl masakr na ruce, alespoň za mě tehdy. Chvilkama jsem fakt umírala a to nejen proto, že jsem měla unavený ruce z práce. Musím říci, ale že mi to teď fakt bodlo.

The vampire diares dance workout od Sharona's Hill
Nebyla to zase taková katastrofa, bylo to fajn, ale nic co by mě tak zaujalo, že bych si to chtěla někdy zacvičit znova.

10 min full body stretching od Pamely Reif
Nebylo to špatné, ale nic co bych si chtěla zacvičit znovu.

8 min upper body stretching od Pamely Reif

24.2.
5 min warm up od Aliiia Push
Jako rozehřívačka to bylo fajn, ale nic co bych chtěla cvičit znova.

Břicho a stehna s Katy od Fitfabstrong
Další šanci jsem tomu dala, ale teď vím že tohle není nic pro mě, protože i když je to cvičení fajn mě osobně nesedlo.

9 min leg + butt stretch od Pamely Reif
Tohle protahování za mě i jako začátečníka pořád je super. 

25.2.
6 min warm-up od Aliiia Push
Ze začátku to vypadalo na docela fajn warm-up, ale nakonec mě tenhle nebavil vůbec.

Pink dance workout od Sharona's Hill
Další z jejich dance workoutů, který mě bavil. Bylo to na písničky od Pink, byli tam ty známé a vypnula jsem a upřímně mi to bodlo právě.

Queen dance workout part 2 od Sharona's Hill
Jejich písničky mám ráda, ačkoliv mé nejoblíbenější tu nebyli, neskutečně mě ten workout bavil. Rozhodně doporučuji.

Disney dance workout part 1 re-upload od Sharona's Hill
Nevím čím to bylo, ale teď mě tenhle workout bavil. Zvládala jsem to dobře takže rozhodně doporučuji i začátečníkům.

10 min office life stretch od Pamely Reif
Nebylo to špatné, ale nic takového co bych si chtěla zacvičit znovu.

28.2.
Full body burn od Sharona's Hill
Latin hits dance workout part 2 od Sharona's Hill
Tenhle dance workout mě dost bavil a neskutečně jsem se u toho vyblbnula jelikož tenhle styl hudby mám hodně ráda. Rozhodně doporučuji.

Jonas Brothers dance workout od Sharona's Hill
Nebylo to úplně špatné, ale nic co bych si znovu zacvičila.

6 min stretch in bed od Pamely Reif
Bylo to fajn, ale spíš to zařadím do dnů kdy necvičím nebo se chci po ránu protáhnout jen.

Březen
2.3.
Boxing warm-up routine od Pamely Reif
Bylo to fajn, ale nic co bych si zacvičila znova.

Moana dance workout od Sharona's Hill
Ačkoliv film mám ráda, workout na nějaké písničky z něj mě úplně nenadchnul.

Iconic movies soundtracks dance workout od Sharona's Hill
Stejný případ jako u Moany možná spíš horší bych řekla tohle mě vůbec nezaujalo.

Harry Styles dance workout od Sharona's Hill
Úplně zase tak špatné to nebylo ale mě vadilo to jak některé cviky neseděli do hudby právě.

The horor rocky picture show dance workout od Sharona's Hill
Další její dance workout, který mě příliš neoslovil, spíše mě nebavil vůbec.

80s rock hits cardio/dance workout od Sharona's Hill
Jediný dance workout z těch všech, který mě fakt bavil. Je vidět, že prostě jsem vyrostla na rockové hudbě, protože tohle jsem si vážně užila neskutečně. Moc doporučuji.

10 min full body stretch od Pamely Reif
Za mě to bylo fajn, rozhodně si to někdy zacvičím znovu. Některé cviky jsem si zlehčila, ale i tak mě to po cvičení a po 8 hodinách sezení v práci u pásu dost protáhlo.

3.3.
15 min yoga stretch for stress a axienty relief od Mady  Morrison
Tyhle její strečinkové videa mám hrozně ráda, vždy u nich se vyklidním a hlavně i dost dobře protáhnu po celém dni sezení u pásu.

4.3.
Basic a happy warm-up od Pamely Reif
Fajn rozehřívačka, ale nic co bych chtěla cvičit znovu.

Power walking workout at home + dumbells od Sharona's Hill
Dobrý masakr na ruce tohle. Rozhodně doporučuji.

Day 8 challenge |Intense rock kickboxing workout od Sharona's Hill
Bylo to to fajn, ale nic co bych si zacvičila znovu, to už se mi více líbil workout co jsem cvičila předtím.

Grey's anatomy dance workout od Sharona's Hill
Tenhle dance workout mě bavil, jelikož byl trochu pomalejší než jsou obvykle její dance workouty. Pro začátečníky je tohle jak dělané.

8 min upper body stretching od Pamely Reif

5.3.
Camila Cabello feat Ed Sheeran - Bam bam warm-up od Sharona's Hill
Stay Strongest od FitFab Strogest
Tohle byl naprostý masakr a to jsem cvičila tu lehčí verzi, jelikož to skákání by moje kolena nedala a i tak jsem si pořádně mákla. Rozhodně doporučuji.

9 min butt + leg stretch od Pamely Reif

9.3.
5 min full body warm-up od Caroline Girvan
High school musical part 1 dance workout od Sharona's Hill
To mě tak šíleně bavilo, vrátilo mě to do doby kdy jsem ty filmy milovala nejvíce. Rozhodně doporučuji.

Hairspray medley dance workout od Sharona's Hill
Za mě tohle rozhodně ne. Nebavilo mě to vůbec.

High school musical part 2 dance workout od Sharona's Hill
Druhá část tohohle workoutu byla taky super a rozhodně též doporučuji jako tu první část.

Hannah Montana dance workout od Sharona's Hill
Bože tohle mě neskutečně bavilo. Vypnula jsem u toho. Rozhodně doporučuji fanouškům, kteří milovali Hannah Montanu. Já ji nikdy extra nehltala, ale písničky se mi vždy líbili.

8 min everyday stretch od Pamely Reif
Nebylo to špatné, ale nic co by mě extra uchvátilo a chtěla si to zacvičit znovu.

11.3.
Game of thrones full body od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale za mě nic moc. Není to rozhodně něco co bych chtěla cvičit znova.

Justice league full body od Sharona's Hill
Stejný případ jako u prvního workoutu, mě osobně to vůbec nenadchlo.

Shawn Mendez dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě moc bavilo, jelikož jeho písničky mám hodně ráda. Rozhodně doporučuji.

Why don't we dance workout od Sharona's Hill
Další super dance workout který mě neskutečně bavil. Vypnula jsem a rozhodně je právě vhodný pro začátečníky.

Neck a shoulder relief od Mady Morrissson
Tohle protáhnutí po cvičení bylo fajn, líbilo se mi. Všeobecně na protažení její videa mám hrozně ráda.

14.3.
15 min protahování od Péti Elblové

17.3.
Whitney Houston - I wanna dance with somebody warm-up od Sharona's Hill

Frozen dance workout od Sharona's Hill
Film má ráda, ale tohle mě příliš nezaujalo tedy spíš vůbec.

'N Sync dance workout od Sharona's Hill
Zase tak špatné to nebylo, ale není to nic co bych si znovu zacvičila.

Lady Gaga dance workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mě moc bavil, vypnula jsem u toho dost. Rozhodně doporučuji.

Eurovision song contest dance workout od Sharona's Hill
Ze všech mě bavil nejvíce, jelikož ty písničky zbožňuji roky. Rozhodně doporučuji všem, kteří se na tuto soutěž koukají roky jako já.

10 minute daily stretch routine od Mady Morrissson
To bylo tak příjemné protáhnutí po dnešním náročném dni v práci rozhodně doporučuji.

18.3.
7 min warm-up full body od Lauralamode
Imagine dragons kickbox dance workout od Sharona's Hill
Ačkoliv jsem měla své dny i přesto jsem si šla zacvičit, rozhodně mi to bodlo právě v těchto dnech. Tenhle workout byl naprosto boží prostě za mě. Rozhodně doporučuji.

Rock Strongest od FitFab Strongest
Tohle byl totální masakr za mě na horní část těla a hlavně ta první sada s Katy. Rozhodně to stálo za to a to jsem cvičila jen lehčí variantu, jelikož tu těžší bych nedala. I tak jsem se zapotila.

The Weeknd dance workout od Sharona's Hill
Tak tomuhle jsem nedávala moc naděje, že by mě to bavilo, ale byl to přesný opak. Bavilo mě to moc. A to od něho znám jen pár písniček. Rozhodně tohle doporučuji.

Mamma Mia cardio/dance workout part 1 redo od Sharona's Hill
Film mám strašně ráda a stejně tak mě nadchnul tenhle workout, který mě nejen strašně bavil ale i jsem si u toho zpívala. Rozhodně doporučuji.

8 min upper body stretching od Pamely Reif

26.3.
Little Mix - Sweet melody cardio/dance workout od Sharona's Hill
Teď sem týden necvičila nejen že jsem měla své dny, ale také z práce jsem byla hodně vyfluslá. Alespoň jsem do práce chodila pěšky, takže nějaký pohyb sem měla. Tenhle warm-up mám moc ráda.

Well knees od FitFab well
Tento workout je zaměřený na stehna, hýždě a břicho, Je také určený také pro lidi, které mají problémy s koleny. Upřímně ten workout nebyl špatný, ale nebylo to nic co bych si znova zacvičila.

9 min butt + leg stretch od Pamely Reif

28.3.
Ed Seheeran - Bad habits kickbox dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě moc na rozehřátí bavilo, rozhodně doporučuji.

Tangled dance workout od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale příliš mě to nenadchlo.

Fit hiit dance|Kickbox edition od Sharona's Hill
Tohle mě z více částí nebavilo, ačkoliv cviky nebyli špatné, ale co mi mnohem více vadilo byla vybraná hudba a to, že mluvila což nemám moc v lásce.

Moulin Rouge dance workout od Sharona's Hill
Co mě naopak velice bavilo byl tenhle workout, rozhodně doporučuji.

7 min back stretches od Daniely Suarez
Tohle jsem dlouho necvičila a upřímně vím, že zpětně teď vím že to asi moje oblíbené protahování nebude.


Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Teď hodně cvičím podle Youtube a jsem ráda za každý nový tip, takže díky za várku videí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To teda je pořádná nášup cvičení. Také sportuji s YouTube. )

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat