Spotřebováno | Leden - Březen

 Ahoj, opět po 3 měsících tu máme nějaké vypotřebované produkty.

Leden
Tyhle doplňky stravy za mě byli fajn, rozhodně si je objednám někdy zase znovu.
Tyhle čaje jsou neskutečně dobré, mě osobně nejvíce chutnala hruška ginkgo. Rozhodně doporučuji.
Značku Mixa mám ráda a tuhle micelární vodu si kupuji opakovaně a je jedna z mála, která mi fakt vyhovuje, předčila i tu od Garnier, kterou jsem si kupovala roky předtím. Sérum s kyselinou hyaluronové od Lorealu bylo za mě fajn, rozhodně mi vyhovovalo a určitě někdy ho zkusím znovu. CBD bioaktivní sérum od Saloosu mám ráda, kupuji si ho opakovaně, protože mi pomáhá v nejhorším fázích mého ekzému.
Tento olejíček do vlasů od Welly je za mě fakt super a určitě ho zase někdy pořídím. Krásně po něm voněly vlasy. Kartáčky od Curaproxu to je pro mě musthave, jiný už nekupuji. Používám je roky a nedám na ně dopustit.
Stejně tak nedám dopustit na korektor od Catrice. Začínala jsem v kalíšku, ale jakmile udělali tento, tak používám už jen tento. Vyzkoušela jsem i jiné ze stejné cenové kategorie, ale vždycky se vracím k tomuhle, jelikož za tu cenu u mě plní svojí funkci.
Tento průhledný gel na obočí si taky kupuji opakovaně, jelikož u nás v drogerii Teta ne vždy mají můj oblíbený od Essence. Tenhle taky plní svoji funkci za tu cenu.

Únor
Tenhle protein mi naprosto chutnal a zamilovala jsem si ho a určitě si ho někdy objednám a to nejspíš ještě ve větším balení než je tohle 1kg. Skořicová rolka prostě mě naprosto učarovala.
Čemu jsem taky teď trochu propadla jsou tyhle ovesné svačinky. Jsou moc dobré a za tu cenu jsi je jednou za čas koupím, jelikož jako svačina do práce jsou za mě prostě top.
Tenhle 3v1 produkt na vlasy od Pantene byl docela fajn. Určitě za mě jeden z těch lepších produktů na vlasy z drogerie a vyhovoval mi a určitě si ho někdy koupím znovu zase.
Tyhle produkty byli super. Tuhé deodoranty od Vichy už mám roky a i když jsou oproti klasických z drogerie dražší, rozhodně je doporučuji ať už tenhle modrý nebo i červený je fakt super. Tuto vůni mám už x milion let a tak bylo potřeba už ji vyhodit a koupit si nové balení. Je to jedna z vůni, kterou mám ráda a kupuji si ji fakt opakovaně nosím ji především a hlavně do práce. Teď momentálně ji střídám z vůní z Lidlu. Rozhodně tuhle můžu doporučit.
Doplňky stravy z Dmka za mě byli super za tuhle cenu a určitě je můžu doporučit dále.
Čistič na štětce od Ebelin byl za mě fajn, ale nic převratného to taky nebylo a tak jsem se vrátila ke starému umývání štětců, které jsem dělala předtím než jsem si koupila tento čistič.

Březen
Ty jsme objevili s mamkou v nejlevnějších potravinách za super cenu. Ačkoliv ty domácí jsou lepší, ale jednou za čas to taky není špatné.
Taková všeho chuť ze světa potravin. Dýňová semínka jsou fajn, nekupuji se často právě a dávám si je hlavně do ovesné kaše nebo do té kaše přes noc. Protein od 4slim je moc dobrý, ale je fakt že na ten z Aktinu to nemá. Přesnídávky mám též z nejlevnějších potravin a jsou obě moc dobré a ano je mi 32 a pořád mám ráda tyto svačinky.
Tyhle tyčinky jsou boží a mám je z nejlevnějších potravin. Vždy jsou tam za super cenu. A kdybych měla jednu z těchto tří doporučit tak je to ten Oreo milka snack, ten milujeme my s mamkou tzv. trochu menší závislost jsem na ni získala :D.
Po více jak roce jsem dopálila tuhle za mě voňavou svíčku, která byla za super cenu.
Další balení vatových tamponů na obličej tentokrát od Ellie a musím uznat, že prostě ty z Lidlu jsou fakt nejlepší. Kupuji jen ze 100% bavlny a i tak je mezi nimi rozdíl.
Tak a je tu kosmetika. Maska na vlasy od Ziaji byla moc fajn a vydržela mi docela dost dlouho, krásně voněla. Tuhle kozí řadu mám ráda, měla jsem z téhle řady už toho hodně a ze všeho jsem byla nadšená za to poměr, cena,výkon. Sprchový gel od Oriflame mám už doma poměrně dlouho a bylo potřeba ho zdělat. Nebylo to nic převratného prostě sprchový gel a rozhodně vím, že už jedině sprchové gely buď od Yver Rocher nebo od Biodermy, protože po tomhle se mi šíleně rozjel zase můj atopický ekzém na těle. Když mluvím od Yver Rocher tak jsem spotřebovala i od něj věci, tentokrát sprchový gel s vůní pomeranče myslím. Ty rozhodně doporučuji.
Tahle pěna na holení byla fajn, ale znám i lepší.
Krém na ruce, který byl za mě moc příjemný. Dostala jsem ho jako dárek od tety. Rozhodně mi voněl a hydratoval moc dobře.
Sérum s niacinamidem z Primarku bylo fajn, ale pořád mi ten od Revolution vyhovuje mnohem více. Vidím mezi nimi rozdíl. Obličejová mycí pěna od Lobey je strašně fajn a rozhodně jednou za čas si objednám náhradní náplň, protože při používání a po užívání jsem viděla rozdíly i když její cena je vyšší rozhodně doporučuji.
Poslední dva spotřebované produkty. Řasenka od Yver Rocher byla moc fajn a je to pro mě jedna z těch lepších řasenek po kterých mě extrémně nesvěděli a nepálili oči a za mě, která má problém najít nějakou řasenku ji můžu doporučit. Korektor od Essence co k němu říci, byl fajn, ale na ten od Catrice to nemá. 

Co jste naposledy vypotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Mam veľmi rada články tohto typu. Sama by som chcela nejaký napísať, ale nemám veľa vecí spotrebovaných. Aha, už viem! Naposledy som spotrebovala mätový sprchový gél od Manufaktura a šampón Revalid.

    OdpovědětVymazat
  2. Protein skořicová rolka je hodně doporučován, samotnou by mě zajímala chuť. Somethingbykate

    OdpovědětVymazat