DUBEN

 Krásné pondělní odpoledne! Měsíc utekl jak voda a já tu mám pro Vás opět měsíční shrnutí. Tento měsíc nebyl také ničím zvláštní Velikonoce na horách, chození do práce, cvičení, trochu lepší strava, čarodějnice na horách to je zjednodušeně asi vše.
Opět jsem objevila nové písničky. Také moje oblíbená skupina vydala novou písničku. Na jejich album se nesmírně těším.
Jen malé nákupy spíše doplnění zásob.
Jen jedna fotka z Velikonoc z chalupy, kam jezdíme každý rok. Letos jsem je tam proležela jelikož jsem trochu chytla nějakého muribunduse.
Maličko jsem se obarvila a také trochu střihla konečky vlasů.
Co se týče mého čtení, tak tento měsíc jsem toho moc nečetla a proto mám tuhle rozečtenou, která mě zatím moc baví. Dále pak doposlouchávám další knihu. Recenze uvidíte v jinačím článku.

Co se týče shlédnutí ať už filmů či seriálu bylo toho docela dost na moje poměry. Dokoukala jsem Plné hnízdo a osobně smekám před všemi těmi pěstouny. Filmy letní úlet, pýcha a přemlouvání, jak se najít, králova přízeň, pěkně daleko, royal teen a ahoj, sbohem a všechno mezi tím byli fajn film, některé se mi líbili více jiné méně, ale špatné nebyli. Pořad Německo zpívej a Manželství po indicku mě neskutečně baví. Občas se u toho dost bavím. Hlavním cílem na co jsem se chtěla kouknout a splnila jsem byl dokument o Lewisi Capaldim. Mě osobně se to líbilo a i slzičky mě ukápli. Ten rozhodně doporučuji.
Poslední víkend v dubnu jsem byla s mamkou a rodinnými přáteli nad Špindlerovým mlýnem v boudě Bílé Labe.
V sobotu nebylo příliš hezké počasí a tak jsme vyrazili na procházku na stezku Čertova strouha. Teď na jaře je to tam boží, jelikož je hodně vody. Akorát jsme maličko smokli, ale to vůbec nevadilo. Rozhodně tohle doporučuji.
V neděli tu bylo naprosto nádherně ačkoliv trochu foukal studený vítr. Jelikož jsem nebyla ve vrcholové skupině, která se vydala na vršky k prameni Labe, jela a šla jsem se zbytkem k Labské přehradě a okolo ní. Bylo to skvělý a možná právě tohle mi teď bodlo. Taky tohle moc doporučuji.

A jaký byl Váš duben?

Vaše Epilepyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Já jsem v té hudbě poslední dobou totálně marná. Písničky vůbec neznám. Jinak ten výlet vypadá super, to mám také ráda... a můj Duben? Práce, práce a zase práce a pak chvilka volna - svatba a šup do května a Řecka :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat