KVĚTEN

 Krásné čtvrteční odpoledne! Měsíc utekl jak vody a já tu mám pro Vás opět měsíční shrnutí. Tenhle měsíc byl i docela aktivní, pokračuji ve cvičení, pak jsme byli s mamkou a ségrou na prodlouženém víkendu v Paříži a také moji kamarádi slavili narozeniny. Stejně tak jako se slavili narozeniny mého "šváry" a synovce.
Opět jsem objevila nové písničky a některé z nich jedu nonstop pořád.
Nákupů ani moc nebylo kromě dárků k narozeninám pro rodinu jsem nakupovala akorát věci do zásoby v dmku.
Největším zážitkem tohohle měsíce byl jednoznačně prodloužený víkend s mamkou a ségrou v Paříži. Tady je jen pár střípků fotek zbytek fotek mám v samostatném článku zde. Neskutečně jsme si to všechny užili.
Takové krásné tulipány dostala mamka ke dni matek. Další pěkný den byl když se slavili 6. narozeniny mého synovce. Je neskutečný jak to letí. 
Nejen, že jsem dočetla knihu kterou jsem měla rozečtenou z minulého měsíce. Také jsem doposlouchala další knihu a i přečetla tuhle. Pustila jsem se teď do toho čtení více než kdy jindy, jelikož se mi nejen lépe v noci spí, ale i trochu vypnu mozek.

Co se týče shlédnutí ať už filmů či seriálu bylo toho docela dost na moje poměry. Filmy Royalteen: Princezna Margaret, Že by amor, Vánoce v divočině, Dokonalá souhra, Vánoce s tebou, Letovisko lásky, Vánoce v paláci byli fajn filmy, ale nic co by mě naprosto uchvátilo. Pohádku Tajemství Lesní země mám ráda každý rok, ale můžu ji vidět i během celého roku. Stejně tak to mám i s Hříšným tancem. Pak tu mám film Děti Nagana, který mě fakt mile překvapil. Nevěděla jsem co od takového českého filmu mám čekat a hrozně se mi to líbilo. Nakonec jsem si tu nechala film Náš skrytý vesmír, který se mi líbil ze všech těch filmů co jsem viděla nejvíc a naprosto mě dostal. Brečela jsem na konci u toho jak želva, písničku kterou hraje hlavní hrdinka na konci občas jedu nonstop. Možná mě to rozbrečelo i proto, že kdysi před pár lety jsem si prošla věcí, ze které jsem se nevzpamatovala doteď. Nejlepší kamarád a má první velká láska zemřela na leukémii a doteď je to pro mě hodně srdeční záležitost. Když jsem si přeložila tu píseň dostala mě to ještě víc. Shlédla jsem pak akorát jeden seriál a to Královnu Charlottu: Příběh Bridgetonových. Jak ho všichni na sociálních sítích opěvovali byla jsem na něj čím dál víc zvědavá a upřímně mně příjemně překvapil.

A jaký byl Váš květen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Ty jsi můj člověk, také koukám na vánoční filmy i několik měsíců po Vánocích.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pobyt v Paříži musel být úžasný, také bych se tam jednou ráda podívala! :) Měla jsi povedený květen. :)

    OdpovědětVymazat