ČERVEN

 Krásné sobotní odpoledne! Měsíc zase utekl jak voda a já tu jsem opět s měsíčním shrnutím. Momentálně jsem na dovolené ve Slovinsku, článek s fotkami za pár dní či týdnů bude na to se můžete těšit. Jaký byl můj měsíc červen, vlastně se nedělo nic extra. Práce, trávení času s přáteli a víkend v Praze jinak nic zajímavého.
Zase jsem objevila nějaké nové písničky a nějaké jedu nonstop každý den.
Takové jenom doplnění zásob.
V půlce června jsem byla na víkend s mamkou a rodinnými přáteli v Praze. V pátek jsme byli na divadelním představení Sodoma komora v divadle v Dlouhé. Byla to zajímavé představení a myslím si, že pro některé diváky i dost drsné. Pak jsme zašli na vínko do Gréblovky. V sobotu pro nás mamka připravila výlet. Do Zbraslavi vlakem a odtamtud pěšky na Nickerleho vyhlídku a pak do Dolních Břežan. Ten sráz dolů z té vyhlídky netřeba komentáře. Pak na rozhlednu Závist a zpět do Zbraslavi a zpátky do Vršovic. V neděli jelikož hlásili krásně tak jsme se rozhodli že pojedeme na Petřín a pak půjdeme na Pražský hrad, kde jsme si koupili základní okruh a podívali se tak do Starého královského paláce, Zlaté uličky ( tam jsem nebyla roky ), Bazilika sv. Jiří a Katedrála sv. Víta ( zde jsem taky nebyla roky ). Tyhle víkendy s nimi mám moc ráda.
Poslední neděli v červnu jsem vyrazila s mamkou do cukrárny v Rohovládové Bělé abychom naposledy něco najeli ještě než pojedeme na dovolenou do Slovinska. Rozhodně vidím postupně na sobě rozdíl, co se teď více hýbu a i lépe jím. Musím říci, že jsem na sebe pyšná.
Přečetla jsem v červnu tyto dvě knihy, které se mi neskutečně líbili. Potom jsem ještě přečetla ve čtečce knih od Arnošta Lustiga - Zpověď a od Romaina Rollanda - Petr a Lucie. Mé hodnocení těchto všech knih čekejte v půlce měsíce července na blogu.

Co se týče nějakých filmů či seriálů co jsem v tomhle měsíci viděla moc jich nebylo. Z filmů jen Bez kalhot: Poslední tanec. Nádherný film za mě určitě nejlepší ze všech dílů. Ze seriálů jsem viděla 3. řadu seriálu Valerie. Všechny řady se mi líbili akorát u téhle jsem hodně přeskakovala některé díly mě moc nenadchli právě.

A jaký byl Váš červen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Caplinová je láska, Čajovnu v Tokyu jsem četla nedávno, taky se o ní trošku na blogu rozepíšu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem podobný červen, byl hodně pracovní, ale poslední týden mě čekala zasloužená dovolená. :) Jinak Čajovnu v Tokiu si musím taky pořídit, miluji tyhle knížky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem podobný červen, byl hodně pracovní, ale poslední týden mě čekala zasloužená dovolená. :) Jinak Čajovnu v Tokiu si musím taky pořídit, miluji tyhle knížky. :)

    OdpovědětVymazat