Cvičení za duben, květen, červen

 Ahoj, tak opět po 3 měsících další inspirace na cvičení. Neskutečně mě to baví a cítím se potom hrozně super právě. Samosebou mám dny kdy se mi nechce, ale se cvičením to nepřeháním právě.

Duben
1.4.
Walk & tone|Full body calorie killer od Sharona's Hill
Opět to byl moc pěkný workout, který jsem docela dost dlouho nevičila a rozhodně ho doporučuji.

Full body burn od Sharona's Hill
Tenhle už jsem taky párkrát cvičila a taky ho moc doporučuji. Za mě moc skvělej.

Musicial Medley dance workout od Sharona's Hill
Ze začátku mi tohle nepřišlo příliš dobré, ale nakonec mě to dost bavilo a rozhodně za mě je to dost dobré a bavilo mě to moc.

10 min full body stretch od Pamely Reif
Je to fajn protažení, ale čím více to cvičím tím více vidím, že mě to úplně moc nebaví právě.


7 min power walking workout od Sharona's Hill
Měla jsem ještě navečer si zacvičit, takže dneska jsem si dala pořádně do těla. Tohle jsem dlouho necvičila a dost mě to bavilo jako vždycky.

Shakira dance workout od Sharona's Hill
Tak tohle mě za srdce úplně nechytlo na mě to bylo moc rychlé právě.

Sia dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě neskutečně moc bavilo ačkoliv od Sii moc písniček neznám. Tohle za mě rozhodně doporučuji, protože jsem u toho dost vypnula hlavu.

Six the musical dance workout part 2 od Sharona's Hill
Další dance workout, který mě dost bavil i když tady jsem si musela nějaké cviky uzpůsobit sobě, ale v celkovém výsledku to byl boží workout. Taky rozhodně doporučuji.

Tick tick boom dance workout od Sharona's Hill
Na tenhle workout jsem se těšila ze všeho nejvíce a taky mě bavil ze všeho nejvíc. Ta hudba byla prostě moje krevní skupina a ,,vyblbla" jsem se u toho nejvíce ze všech. Rozhodně doporučuji.

10 min stressful day stretch od Pamely Reif
Toto protažení mám ráda a vyhovuje mi jak po cvičení, ale i ve dnech kdy necvičím nebo když na tom po psychické stránce nejsem nejlépe právě. Rozhodně doporučuji.

3.4.
ATB x Topic x A7S - Your love ( 9 PM ) warm up od Tyna Wolfit
Její warm-upy mám hrozně ráda a rozhodně je doporučuji vyzkoušet. Mě neskutečně moc baví.

Paže a zadek s Andrejkou od FitFab Strong
Jejich workouty mám moc ráda, rozhodně mě baví. Tenhle jsem dlouho necvičila a nějaké cviky jsem si upravila, ale rozhodně to zvládne i začátečník.

Disney dance workout part 6 od Sharona's Hill
Tohle mě třeba nebavilo vůbec, ačkoliv složením cviků to bylo super hudba mě příliš nezaujala právě.

Taylor Swift dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě naopak velice bavilo, nejen že mám Taylor jako zpěvačku ráda, ale i složení cviků bylo super a rozhodně doporučuji.

8 min upper body stretching od Pamely Reif
Tenhle workout na protažení po cvičení mám hrozně ráda a cvičím ho pravidelně a vždy mi udělá moc dobře. Moc doporučuji.

15.4.
7 min power walking workout od Sharona's Hill
ATB x Topic x A7S - Your love ( 9 PM ) warm up od Tyna Wolfit
Walk & tone|Legs killer od Sharona's Hill
Po skoro 14 dnech jsem cvičila, nebyl čas ani nálada a pak jsem byla nemocná. Tenhle workout byl za mě hodně moc fajn nejen hudbou, ale také i cvičebně. Moc mě bavil.

Day 22 challenge|20 min core workout od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale nic co bych si třeba upřímně chtěla někdy v budoucnu zacvičit znovu.

Tim Burton dance workout od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale mě osobně to vůbec nenadchlo.

Tiktok dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě neskutečně bavilo, známé písničky, ale i sestava cviků se mi hodně líbila.
Doporučuji.

Little Mix dance workout od Sharona's Hill
Další taneční workout, který mě fakt bavil. Jejich písničky mám ráda a proto mi teď tohle fakt bodlo, vypnula jsem dost. Upřímně mě občas takovéhle cvičení u nás v Čechách chybí. Rozhodně doporučuji.

9 min leg + butt stretch od Pamely Reif
Tohle protahování cvičím pravidelně v tyto dny a dost často mě to pomůže od jistých bolestí. Sama vidím, že pravidelné cvičení něco do sebe má.

5 min back pain relief stretches od Tyna Wolfit
Týnku mám ráda a rozhodně mě její cvičební videa fakt baví. Rozhodně ji zkuste.

22.4.
Whitney Houston - I wanna dance with somebody warm up od Sharona's Hill
Tuto rozehřívačku na začátek mám ráda, cvičila jsem ji už několikrát a strašně mě baví.

5000 steps walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout je za mě naprosto boží, nejen že skvělé cviky, ale i skvělá hudba. Vypnula jsem u toho dost právě. Vhodné především pro začátečníky. Moc doporčuji.

Encanto beginners dance workout od Sharona's Hill
Tak tohle za mě prostě ne. Už jednou jsem to zkoušela cvičit a nelíbilo se mi to a teď když jsem tomu dala po pár měsících další šanci zjistila jsem, že fakt ne.

5 min daily stretch full body od Pamely Reif
Na protažení po cvičení je to hrozně fajn a rozhodně to budu cvičit i ve dnech kdy necvičím právě.

Květen
27.5.
Většinu května jsem vlastně necvičila. Zaprvé se mi nechtělo, také pořád a dlouho se moje tělo srovnávalo tolik nachozených kilometrů v Paříži.

5 min full body warm-up od Caroline Girvan
Tento rozehřívací a protahovací warm-up už cvičím poněkolikáté a pořád mě baví.

The Wanted dance workout od Sharona's Hill
Tohle mě neskutečně bavilo jak cvičebně, tak ale i hudebně. Byli tam moje oblíbené písničky od nich. Rozhodně doporučuji. Vhodné i pro začátečníky.

Pop punk walking workout od Sharona's Hill
Tohle mě taky neskutečně bavilo, ačkoliv některé části byli v rychlejším tempu vůbec to nevadilo, vždy jsem si jela ve svém tempu a některé cviky trochu zjednodušila. Hudebně to bylo naprosto super, jelikož tu byli písničky, které sem poslouchala v dospívání. Rozhodně doporučuji.

BTS dance workout od Sharona's Hill
Další dance workout, který mě bavil jak cvičebně tak i hudebně. Už jsem ho cvičila párkrát a za mě se rozhodně roztančíte. Některé písničky mi naprosto vlezli do ucha.

Little Mix dance workout od Sharona's Hill
17 min calorie killer od Sharona's Hill
Jedno pro mě těch novějších workoutů na celé tělo. Líbilo se a bylo fajn si zacvičit trochu něco jiného a zvládnout to i začátečníci jelikož je tam i jednoduší verze kde se moc neskáče.

5 min full body cool down od Tyna Wolfit
Ačkoliv mám Týnky cvičební videa ráda tohle asi nebude nic pro mě.

Červen
3.6.
7 min warm-up
Momentálně video od této tvůrkyně je soukromé už, ale mám ho ráda.

Toned arms od FitFab Twenty
FitFab cvičení mám hrozně ráda, tento jeden z těch novějších workoutů mě neskutečně bavil. Já ho cvičila z činkami a i tak jsem se neskutečně zapotila. Zvládnou to i začátečníci a rozhodně doporučuji.

Steps walking workout od Sharona's Hill
Tento workout jsem už párkrát cvičila a vždy mám z něho smíšené pocity, ale za mě spíše ne, jelikož ty sestavy cviků, ale i hudba mě úplně nenadchli.

Spice girls walking workout od Sharona's Hill
Naopak tenhle workout mě vždycky baví. Nejen cvičebně, ale i hudebně. Vrací mě to do let kdy jsem některé písničky jela ve velkém. Moc doporučuji.

6 min full body cool down od Tyna Wolfit
Ačkoliv Týnku mám ráda a stejně tak i její protahovací workouty, z tohodle jsem taková na vážkách jestli se mi vlastně líbil či ne. Rozhodně mu dám, ale větší šanci než ten co jsem cvičila minule.

4.6.
Camila Cabello ft. Ed Sheeran - Bam bam dance workout od Sharona's Hill
Tenhle warm-up mám strašně ráda. Rozhodně doporučuji.

Disney gentle walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout byl fajn, ale nic co bych chtěla cvičit znova.

Re-upload disney hits walking workout part 1 od Sharona's Hill
Tohle mě moc bavilo. Párkrát už jsem to cvičila a vždycky mě to neuvěřitelně rozhýbe. Doporučuji.

Musical medley walking workout od Sharona's Hill
Nebylo to úplně tak špatné jak jsem si pamatovala, ale úplně to cvičit nebudu znovu.

9 min leg + butt stretch od Pamely Reif

10.6.
Imagine Gragons - Believer kickbox dance workout od Sharona's Hill
Dobrá rozehřívačka na začátek, docela jsem se zapotila přitom

Marvel walking workout od Sharona's Hill
Tohle mě bavilo ačkoliv z Marvelovek jsem toho moc neviděla, rozhodně doporučuji.

Pop punk walking workout od Sharona's Hill
Motown walking workout od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale nic pro mě co by mě natolik uchvátilo.

8 min head to toe stretch od Pamely Reif
Líbilo se mi tohle protahování, uvolnila jsem si svaly, které mě boleli přes týden právě. Doporučuji.

11.6.
Littel Mix - Sweet Melody cardio/dance workout od Sharona's Hill
Tenhle warm-up od Little Mix mám ráda a neskutečně mě baví.

Day 15 challenge| Knee friendly booty burn od Sharona's Hill
Ačkoliv jsem od tohohle workoutu moc nečekala vlastně mě překvapil jak byl cvičebně super ačkoliv hudba se mi moc nelíbila v celkovém mém dojmu ho doporučuji moc. 

Old school disco walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mám fakt ráda a rozproudí mi krev jak blázen. Cvičím ho už poněkolikáté a pořád mě strašně baví. Moc doporučuji.

8 min sitting too much stretch od Pamely Reif
Je to fajn protažení, ale zjistila, že pro mě asi ne.

13.6.
Joel Corry - Lonely dance happy warm up od Pamely Reif
Tenhle warm-up mám od Pamely velice ráda a rozhodně ho doporučuji.

Country hits walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mě hodně mile překvapil jak moc mě bavil, nečekala jsem od něj právě nic moc extra a rozhodně doporučuji.

Today's hits tabata workout part 1 od Sharona's Hill
Bylo to fajn, ale nijak extra mě to nezaujmulo.

10 min full body stretch and cool down routine od Nobadaddiction
Tohle protažení jsem dlouho necvičila a rozhodně ho bude cvičit častěji právě. Protáhnutí mi bodlo.

14.6.
Ed Sheeran - Bad habits kickbox dance workout od Sharona's Hill
Tahle rozehřívačka mě pořád baví nic se nezměnilo a doporučuji všem.

Day 19 challenge|Functional core walk & tone od Sharona's Hill
Cvičebně mě tenhle workout bavil, ale škoda té hudby, ale i to se dá přežít. Rozhodně to doporučuji.

Aretha Franklin dance workout od Sharona's Hill
Tenhle taneční workout jsem dlouho necvičila a překvapilo mě jak mě hrozně moc bavil. Rozhýbala jsem se dost.

Dirty dancing medley walking workout od Sharona's Hill
Dirty dancing neboli česky Hříšný tanec je jeden z mála filmů které už od dob puberty mám ráda a můžu ho vidět několikrát dokola. Takže tohle bylo přesně pro mě když jsem potřebovala vypnout. Rozhodně doporučuji.

8 min upper body stretching od Pamely Reif

23.6.
Madonna - 4 minutes cardio/dance workout od Sharona's Hill
Ne že by to bylo špatné, ale nějak extra mě to nezaujalo.

The best of dance workout part 2 od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale nic co bych chtěla cvičit úplně znova. 

The best of dance workout od Sharona's Hill
Toto mě bavilo o podstatně více než part 2. Tenhle narozdíl od partu 2 moc doporučuji.

15 min stretching a cool down after workout od The Fashion Jogger
Toto protahovací video mám dost ráda, nejen po workoutu, ale i ve dnech kdy necvičím a chci se po práci jen protáhnout. Rozhodně doporučuju.

24.6.
Ed Sheeran - Bad habits warm-up od Tyna Wolfit
Další Týni warm-up který je na zahřání fakt super alespoň za mě, rozhodně doporučuji.

2000s hits walking workout od Sharona's Hill
Tohle mě osobně příliš nezaujalo a jednou si myslím, že stačilo. 

Day 27 challenge|Recovery walk + stretch od Sharona's Hill
Tohle byl fajn workout a rozhodně si ho někdy ještě zacvičím, protože po ránu se tento workout fakt hodí. Rozhodně doporučuju.

The Greatest cooldown od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale nic extra pro mě.

27.6.
Day 26 challenge|10 000 steps at home od Sharona's Hill
Tenhle workout byl fajn, ale nic co by mě extra uchvátilo musím říci.

29.9.
David Puentez - Lalalife warm-up od Pamely Reif
Toto rozehřátí mám moc ráda a neskutečně mě baví.

Jennifer Lopez walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout nebyl špatný, ale mě příliš nenadchnul právě. Spoustu písniček jsem neznala a taky některé sestavy cvikuse mi moc nelíbili.

Christmas steps wlaking workout od Sharona's Hill
Tento workout mě hodně bavil a vůbec mi nevadilo, že je ryze vánoční. Rozhodně doporučuji.

12 min full body stretch routine  od Sharona's Hill
Tenhle strečink po cvičení rozhodně doporučuji mám ho ráda a už jsem ho cvičila několikrát.

30.6.
Nirvana - Smells like teen spirit dance workout od Sharona's Hill
Tuhle rozehřívačku mám ráda, tu písničku mám strašně ráda. 

TikTok hits walking workout od Sharona's Hill
Nebyl špatný, ale za mě nic úchvatného co bych si chtěla znovu zacvičit.

Guilty pleasure hits walking workout od Sharona's Hill
Naopak tohle mě neskutečně moc bavilo, písničky které tam zazněli mám ráda taky a připomnělo mi to moje dětství a pubertu. Rozhodně doporučuj všemi 10.

Boney M ft. Majestic - Rastupin warm-up od Sharona's Hill
Tohle byl taky fajn warm- up. Tu písničku mám ráda, jelikož mi připomíná dobu kdy jsem ji jela ve velkém.

15 min yoga stretch for stress od Mady Morrisson
Její strečinky mi mě moc baví a rozhodně je doporučuji. Vždycky se u nich vyklidním právě.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Já si dávám buď taneční videa, nebo chodím běhat, procházky, squash :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Super, jen tak dál! Když si člověk najde pohyb, který ho baví, jde to hned lépe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To máš pravdu jde to mnohem lépe a neskutečně mě to baví a vidím že se do toho nenutím a má to i výsledky :)

      Vymazat