Spotřebováno | Duben - Červen

 Ahoj, opět po 3 měsících tu máme nějaké vypotřebované produkty.

Duben - Květen
Tak tu máme nějaké produkty na vlasy. Kondicionér od Elseve. Tuto značku mám ráda a střídavě ji používám s produkty právě od Welly. Oboje je super. Přípravek na thermo ochranu používám vlastně jenom tenhle od Welly. Rozhodně doporučuji.
Značku Purity Vision mám ráda a tyhle produkty jsem vypotřebovala. Co k nim říci nejvíce mi z těchto tří produktů vyhovoval čistící růžový olej. Mám ho opakovaně a rozhodně ho můžu doporučit odlíčí naprosto celý make-up. Co se týče těchto dvou květinových vod jsou fajn, ale na tu růžovou prostě nemají a také co mi na jich nejvíc vadilo byla vůně právě.
Tyto průhledné gely na řasy a obočí si kupuji opakovaně a rozhodně za tu cenu jsou fakt super. Zafixují obočí a to se mi nehne přes celý den.
Tady je mix různých produktů. Krém na obličej od Astrid je za mě rozhodně fajn a mě vyhovuje. Upřímně já nepotřebuji na obličej nějaký extra krém, pro mě je hlavní aby nebyl moc parfemovaný, protože to mi na obličeji dělá neplechu. Dalším produktem je čistící pěna od N.A.E. Rozhodně mě tato značka velice překvapila a proto jsem si koupila nejen další balení, ale i v tuhé formě. Věci příjemně voní což je velké + za mě a cena je taky přijatelná. Posledním produktem je tato toaletní voda od Adidas. Tuhle mám ráda a používám ji opakovaně už roky do práce právě.

Červen
Mezi mé oblíbené potraviny patří i tyto, které si kupuji opakovaně. Alpro věci mám ráda, akorát jejich ceny jsou šílené. Ano je mi 32 let a mám ráda ovocné přesnídávky.
Pár věcí jsem dopotřebovala jelikož už je mám doma dlouho a mezi to patří i sprchový gel, který jsem dostala kdysi od kolegyně. Holítka od Venusu si kupuji opakovaně, protože se na ně vždy můžu spolehnout. Ty doporučuji moc. Tenhle doplněk stravy jsi kupuji opakovaně, ačkoliv nevím zda to něco dělá ale za tu cenu jsou fajn.
Také i skincare produkty jsem dopotřebovala. Růžovou vodu si kupuji pořád stejnou tuhle od Purity Vision a rozhodně za mě je fakt skvělá. V současné době mám od Alverde tak uvidíme jestli tu od Purity Vision předčí. Dále jsem spotřebovala tužku na oči, kterou používám na obočí a rozhodně je moc fajn. Další balení průhledného gelu a obočí a řasy a jiný už nepoužívám od Essence. Po dlouhých měsících jsem také spotřebovala pudr od Essence a za mě byl super.

Co jste naposledy vypotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Souhlasím, růžovou vodu mám taky nejradši :) Zkouším i různé jiné, ale vždycky se vrátím zpátky k růžové :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já už jedině růžovou, protože ostatní jiné květinové vody mi hrozně smrdí :)

      Vymazat
  2. Heřmánkovou vodu mám doma a je skvělá, dávám si jí na obličej vždy večer před spaním. :) Ráda bych zkusila i tu levandulovou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě třeba ať už levandulová nebo heřmánková voda příliš nenadchli právě.

      Vymazat