ČERVENEC

 Krásné úterní odpoledne! Měsíc utekl zase jak voda a člověk se nestačí divit jak to šíleně letí. Tento měsíc jsem byla na dovolené ve Slovinsku a pak se už nic závratného nedělo protože práce, práce, práce.
Zase jsem objevila nějaké písničky, které mi uvízli v hlavě.
Také jen doplnění zásob nic extra jsem nekupovala.
Na začátku července mě čekala cyklo dovolená ve Slovinsku. Tady je jen pár fotek zbytek fotek najdete zde. Bylo to tam naprosto boží, rozhodně jsem tam dost vypnula a načerpala síly. Pak už se zbytek července nic extra nedělo.
Tento měsíc jsem toho moc nepřečetla, vlastně celou knihu jen tuhle od C. Hoover - 9. listopad. A poté jsem začala číst od G. Orwella - 1984, kterou dočtenou ještě nemám, ale blížím se ke konci. Mé hodnocení uvidíte za pár měsíců ve článku na blogu. 

Co se týče nějakých seriálu, pořadu či filmů viděla jsem trochu více než minulý měsíc. Filmy jsem viděla 2 a to jeden na Netflixu Ostrov a druhý v kině Oppenheimer. Oba se mi moc líbili ačkoliv byli každý úplně z jiného soudku. První byl po dlouhé době český film u které jsem se fakt pobavila, co se týče druhého tak na něho jsem viděla hodně recenzí, ale chtěla jsem si udělat obrázek sama. Vlastně jsem o něm nevěděla skoro vůbec nic, kromě jména. Z filmů jsem byla nadšená ačkoliv trval 3 hodiny, po něm si člověk řekne jestli v té době to s vědci dopadlo stejně když měli nějaké spojitosti s komunistickou stranou. Co se týče seriály shlédla jsem dva tedy jejich další série a to Sladké magnólie a Manifest. Z obou jsem byla víceméně nadšená, ačkoliv v některých dílech obou seriálů jsem musela přeskakovat jelikož mě to nebavilo. Nakonec jsem na Netflixu shlédla ještě Nafukovací dům, což mě moc bavilo, jelikož tyhle předělávací pořady má ráda.

A jaký byl Váš červenec?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Ahoj, no já jsem rozklika článek kvůli Elišce Pytlounové v náhledu a ejhle... Další knížky, cestování...prostě paráda. Já byla by začátku července na autokrosu v Nové Pace, Elišce moc fandím. Je super. Na Oppenheimera se chystám, jsem moc zvědavá. Jen jsou ty kina jaksi plné. Teď jsme v Litomyšli na takovém delším výletě. Musím dát víc fotek na IG. Je tady nádherný nakladatelský dům Paseka. Slovinsko závidím, tam se snad někdy taky podívám. Užívej zbytek léta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) U nás na Oppenheimerovi bylo taky plné kino :) Ty taky užívej zbytek léta :)

      Vymazat
  2. Léto utíká opravdu šíleným tempem, navíc poslední dny mi přijde, že už je podzim. :D Počasí nic moc, ale doufejme, že se to ještě vybere. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec si neuvědomíme jak rychle, to máš pravdu mě to spíše poslední dny přijde taky jak podzim :D Já doufám, že během 14 dní se to vybere :)

      Vymazat