SRPEN

 Krásné páteční odpoledne! Měsíc utekl jak voda a už tu máme zase mé obvyklé měsíční shrnutí. Šíleně ten čas letí. Tento měsíc vlastně nic extra nedělo takový ten obvyklý pracovní měsíc.
Zase jsem objevila nějaké ať už starší nebo nové písničky.
Nakupování moc nebylo spíše jen doplnění zásob vlastně.
V srpnu jsem měla méně zážitků než v červenci, ale i tak to stálo za to. První bylo letošní první opékání špekáčků se synovci, kteří u nás byli na hlídání. Tím druhým byl křest CD skupiny Alžběta kterou poslouchám. Bylo to neskutečný až tak, že jsem si namohla hlasivky. 
Tento měsíc jsem přečetla celkem 3 knihy a to i proto že jsem neplánovaně byla 14 dnů doma. Hodnocení pak najdete na blogu v jednom ze článků. 

Co se týče nějakých seriálu, pořadu či filmů vlastně jsem skoro nic neviděla spíše jsem znovu začala koukat na Korunu. 

A jaký byl Váš srpen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Super tipy hlavně na písničky, moc ráda obměním svůj playlist a inspirace není nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat