Cvičení za červenec, srpen, září

 Ahoj, tak opět po 3 měsících další inspirace na cvičení. Neskutečně mě to baví a cítím se potom hrozně super právě. Samosebou mám dny kdy se mi nechce, ale se cvičením to nepřeháním právě.

Červenec
8.7.
Paramore - Still into you cardio/dance workout od Sharona's Hill
Skupina Paramore je moje láska, tenhle workout na rozehřátí mám hodně ráda. Na začátek cvičení mi to vyhovuje.

Christmas walking workout od Sharona's Hill
Ano vidíte dobře i teď v létě cvičím vánoční workouty. Jedu totiž podle záložek, které mám uložené. Tenhle mě mimochodem fakt bavil, což je výjimka, jelikož dost z jejich vánočních videí mě nebaví právě. 

Christmas dance workout part 2 od Sharona's Hill
Právě tenhle workout je případ kdy mě to moc nebavilo a hlavně to na mě bylo moc rychlé právě.

Apartment friendly christmas dance workout part 3 od Sharona's Hill
Tenhle byl taky super, rozhodně jeden z těch lepších vánočních workoutů. Moc doporučuji, vhodné i pro začátečníky. 

10 min yoga for relaxation and recovery od Mady Morrison
Její relaxační a protahovací videa mám ráda a tohle nebylo výjimkou. Na závěr cvičení to fakt bodlo.

9.7.
Quenn - We will rock you cardio/dance workout od Sharona's Hill
I když jsem několikrát tohle cvičila, čím více jsem to cvičila tím více mě to přestalo nějak bavit tenhle warm-up.

Back to basic walking workout od Sharona's Hill 
Tenhle workout mám pořád ráda, několikrát jsem ho cvičila a pořád mě stejně baví.

Harry's house walking workout od Sharona's Hill 
Tenhle workout mě úplně příliš nenadchnul, že bych ho chtěla znovu cvičit. Cvičebně by to i docela šlo, spíše mi vadila hudba.

10 min kickboxing hiit walking workout od Sharona's Hill 
Tenhle workout mám taky moc ráda. Vhodné pro začátečníky. Dost se při tom zapotíte. 

13 min Avril Lavigne kickbox/dance workout od Sharona's Hill 
Tohle mě neskutečně moc bavilo, vrátilo mě to zpět do pubertálních let, jelikož tehdy jsem Avril neskutečně moc milovala.

10 min daily stretch routine od Mady Morrison
Další moc příjemný strečink na konec cvičení. Protáhla jsem a uvolnila se.

15.7.
Marshmello, Halsey - Be kind od Tyna Wolfit
Tenhle warm-up mě příliš nezaujal ačkoliv Týny cvičení mám ráda.

Ed Sheeran walking workout od Sharona's Hill 
Tohle za mě jedno velké ne. Nejen že mě to hudebně nenadchlo, ale i cvičebně mě to skoro vůbec nechytlo.

Katy Perry dance workout od Sharona's Hill 
Naopak tohle mě bavilo hodně. Známé písničky a cvičebně mě to hodně nadchlo a doporučuji.

Iconic movies soundtracks dance workout od Sharona's Hill 
Nebylo to špatné, bylo to fajn, ale když jsem uvažovala jestli bych si to znovu zacvičila tak to ne.

15 min protahování od Péti Elblové
Péťu už pár let sleduji a její cvičící videa mám ráda a toto protahovací jsem cvičila několikrát a ráda se k němu vracím. 

16.7.
Taylor Swift - All too well walk/dance workout od Sharona's Hill 
Ačkoliv to byl trochu delší warm-up než mám obvykle byl fajn, ale nic co bych si chtěla zacvičit znovu.

Disney's Pirates of the caribbean walking workout od Sharona's Hill 
Tak tohle mě vůbec nenadchlo a za mě rozhodně ne.

Walk & tone|Marvel edition od Sharona's Hill
Nebylo to špatné, ale také nic co bych si chtěla zacvičit znovu.

Stranger things dance workout od Sharona's Hill
Naopak tenhle dance workout mě hodně mile překvapil jak moc mě bavil jak hudebně ale i cvičebně. 

10 min yoga to release tension and relax od Mady Morrison
Její strečinková či relaxační videa mám ráda, člověk u nich hodně vypne a odpočine si. 

18.7.
5 min daily stretch od Pamely Reif
Dneska jsem měla chuť na to se aspoň se protáhnout, jelikož moje záda po 8hodinovém stání dosti trpí. Tyhle krátké protažení od Pamely mám ráda.

20.7.
Vengaboys - We're going to ibiza dance/cardio workout od Sharona's Hill
Dneska i přes to vedro jsem měla chuť si zacvičit. Začala jsem tímto workoutem, který mi připomíná mojí pubertu. 

Queens of pop walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mě dost bavil, nejen díky písničkám který znám takže jsem si zatancovala dost, ale i cvičebně byl dosti v pohodě ačkoliv u pár cviků jsem si dala svoji lehčí variantu abych se úplně nezničila, ale jinak ho doporučuji a zvládnou ho i úplní začátečníci.

Kelly Clarkson dance workout od Sharona's Hill
A tohle bylo to nejlepší nakonec, jelikož jsem v pubertě jela Kelly dost pravidelně spoustu písniček znám. Tady jsem si zpívala skoro celý workout. Cvičebně to bylo taky dosti fajn ačkoliv některé skákací cviky jsem si upravila, ale tenhle workout mě hodně bavil.

20 min total body stretch routine od fitbymilk
Ačkoliv mluvené workouty moc nemusím, řekla jsem si že jim dám šanci ještě. Tohle strečinkové video za mě rozhodně velmi dobré a bavilo mě. Po 8 hodinách v práci kdy jsem stála mi tohle fakt bodlo.

22.7.
Zumba warm-up od Sharona's Hill
Super rozehřívačka, připomněla mi to období kdy jsem chodila v pubertě na zumbu.

Britney Spears dance workout od Sharona's Hill
Workout to nebyl špatný, ale že bych ho chtěla cvičit znovu to ne. Písničky se mi líbili tak z půlky a to stejně bych řekla o sestavách cviků.

Taylor Swift walking workout od Sharona's Hill
Tohle mě naopak bavilo strašně moc, všeobecně mám ať už starší nebo novější písničky od ní ráda. Tady jsem si nejen hodně zazpívala, ale i vyblbla energii svoji jelikož ten den sem nemela úplně dobrou náladu. 

Back to basic walking workout od Sharona's Hill
Tohle mě taky dost bavilo. Líbilo se mi to jak hudebně, ale i cvičebně a rozhodně to zvládnou i začátečníci.

15 min post workout stretch od Kaleigh Cohen Strength
No tak tohle za mě jedno velké ne. Všeobecně nemám ráda mluvené cvičení, ale pořád tomu dávám šanci. Už od půlky mě to nebavilo vůbec.

23.7.
Calvin Harris - My way dance warm-up od Tyna Wolfit
Jako rozehřátí se mi to fakt líbilo nic extra kde se skáče což mi vždycky vyhovuje více.

15 min gentle walking workout od Sharona's Hill
Na začátek po rozehřátí jsem si vybrala trochu pomalejší workout a udělala jsem dobře nesmírně mě to bavilo a rozhodně doporučuji začátečníkům zkusit ho.

Lady Gaga dance workout od Sharona's Hill
Opět mě tenhle workout znovu hodně bavil, najednou vidím rozdíl ve cvičení že se mi moje fyzická kondice zlepšuje. Tenhle workout jsem už pár krát cvičila takže ho vždycky doporučuji.

Elvis Presley dance workout od Sharona's Hill
Tohle byl o dost jiný level, ze začátku to vypadalo tak klidně a pak to přišlo, že jsem byla zpocená i na místech o kterých jsem nevěděla. Doporučuji všem, který se chtějí zapotit. Mě to i přes tu náročnost dost bavilo.

50's hits walking workout od Sharona's Hill
Už jsem to párkrát cvičila a už hodně krát tomu dala šanci, ale dneska jsem si uvědomila, že tohle mě prostě a jednoduše nebaví.

5 min bak pain relief stretches od Tyna Wolfit
Příjemné protažení nakonec je prostě klasika. Od Týny mám ráda, rozhodně doporučuji její videa.

28.7.
3 min quick dance warm-up routine od Quick Fit Fun
Nový warm-up který mě bavil a zahřál mě před cvičením. 

Mamma Mia: Here we go again walking workout od Sharona's Hill
Tohle mě bavilo moc, písničky mám i z druhého dílu ráda. Sestava cviků mě moc bavila možná i proto že je to pro začátečníky. Dost jsem vypnula při tom, což mě bodlo.

11 min fun zumba cardio dance workout od Sharona's Hill
Už párkrát jsem tenhle workout cvičila a nevím čím to ani je, ale tenhle mě moc nezaujal už víckrát. Na mě to je v některých až moc rychlé.

Fun low impact back to basic walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout byl za mě fakt super, nejen že je vhodný i pro začátečníky, ale i tak se dost zapotíte. 

5 min daily stretch od Pamely Reif

29.7.
Work Stronger od FitFab Stronger
Tohle mě extrémně bavilo, jelikož už jsem to párkrát cvičila a rozhodně se u toho zapotíme i když budete cvičit tu lehčí verzi to mi věřte. 

Power Body od FitFab Power
Zacvičila jsem více než půlku, nedocvičila jsem to, protože už jsem vážně nemohla a také mě to upřímně moc nenadchlo. I tak mě ale druhý den bolelo vše co mohlo.

31.7.
Well Done od FitFab Well
Tenhle workout byl super. Rozhodně za to stojí a můžou cvičit i začátečníci. Jejich videa mám hrozně ráda i vtom, že mají rozehřívačku, ale i strečink v jednom workoutu což je za mě super, že člověk nemusí hledat další videa už.

Pilates Light od FitFab Light
Pilates moc necvičím spíše vůbec a tenhle workout mi přijde strašně moc fajn a zvládnou ho i začátečníci. 

Booty Light od FitFab Light
Tenhle workout na zadek mám též ráda, párkrát už jsem ho cvičila a rozhodně ho doporučuji. Zvládnou ho začátečníci, já některé cviky dělám v lehčí verzi abych se úplně nezničila.

Srpen
2.8.
Well Back od FitFab Well 
Další skvělé cvičení tentokrát s Andrejkou. Tentokrát na správné držení těla. Bylo to super, tento workout už jsem párkrát cvičila. Musím být na sebe pyšná, protože jsem ho zvládla v normální verzi a ne v lehčí. 

Upper Body od FitFab Light 
Další workout s Andrejkou a teď na horní část těla. Rozhodně se zapotíte. I v tomhle případě jsem na sebe pyšná, ale pořád je co zlepšovat. Bodlo mi to a rozhodně i tohle cvičení mi moc vyhovovalo.

Stretch od FifFab Twenty 
Upřímně za mě ne. Dala jsem tomu šanci 2x a extrémně mě to nebavilo i když teď to bylo mnohem lepší než minule a odcvičila jsem vše. Není to za mě něco co bych chtěla cvičit znovu.

4.8.
Explode Stronger od FitFab Stronger
Tento intervalový trénink s Andy je totální masakr i když jedete lehčí verzi s Andrejkou. Odrovná vás to i tak.

Bosu Abs od FitFab Twenty
Nebylo to špatné, ale nenadchlo mě to. Znovu už si to nezacvičím.

8 min protažení celého těla od Bestofy Fitness
Její videa na mě vyběhli tuhle na Youtube a říkala jsem si proč nezkusit je a mile mě překvapili, zatím tohle protahování po cvičení mi dost bodlo.

6.8.
Party Stronger od FitFab Stronger
Workout už jsem několikrát cvičila a vždy mě moc neuchvátil a dneska jsem mu dala poslední možnost a za mě určitě ne.

Power Muscle od FitFab Power
Od tohoto workoutu jsem nic extra nečekala. Nakonec předčil má očekávání. Byla jsem zpocená až nevím kde a to jsem lehčí verzi s půlkilovými činkami. Tento workout je zaměřen na paže, záda, hýždě a core.

7 min protažení celého těla pro každý den od Bestofy Fitness
Moc mi bodlo po tom masakru který jsem si zacvičila.

Robotic Stronger od FitFab Stronger
Prostě tenhle workout miluji ačkoliv ten konec je masakr i když cvičíš lehčí verzi s Andrejkou.

5 min rychlé protažení celého těla po tréninku od Bestofy Fitness
Nové cvičení na protažení celého těla po cvičení mě extra nezaujalo ačkoliv upřímně špatné nebylo, ale znovu ho cvičit nechci.

9.8.
Legs Light od FitFab Light 
Další z jejich skvělých workoutů, který zvládne i úplný začátečník. 

Sport Strongest od FitFab Strongest
Jeden z těch workoutů u kterých se pořádně zapotíte i když budete cvičit tu lehčí verzi.

11.8.
Paže a zadek s Andrejkou od FitFab Strong
Další skvělý workout na zadek a paže po kterých Vás obě partie budou neskutečně pálit.

Work Stronger od FitFab Stronger
Workouty s Andy mám moc ráda a tenhle není výjimkou. Pořádně si máknete i když budete cvičit lehčí verzi s Katy to vám říkám.

13.8.
4 min warm-up routine od fitbymilk
Za mě tohle nic moc mám radši jiné typy warm-upů.

Daily walking challenge | Day 1 - Day 9 workout od Sharona's Hill
Všech 9 workoutů mě nesmírně bavilo ty poslední byli i docela záhul.


Září
1.9.
Atb x Topic x A7s - Your love warm-up od Tyna Wolfit
Teď jsem více jak 14 dní necvičila. Jednak jsem neměla náladu, ale také ty vedra byli pro mě šílený. Tenhle warm-up mám moc ráda.

Daily walking challenge | Day 10 - Day 14 workout od Sharona's Hill
Další 4 workouty z chodící challenge mě také bavili.

Rychlé protažení zad a páteře od Bestofy Fitness
I takhle po cvičení to je fajn protažení.

16.9.
Calvin Harris song warm-up od Tyna Wolfit
Po delší době jsem si zacvičila a rozhodně to byl dobrý nápad. Bodlo mi to stejně jako tenhle nový warm-up od Týnky. Doporučuji.

Daily walking challenge | Day 15 - Day 17 workout od Sharona's Hill
Další 3 workouty mě bavili, akorát ten jeden ( ten druhý ) vím že jsi už podruhé nezacvičím.

9 min zklidňující protažení na celé tělo od Bestofy Fitness
Další prima protažení nejen po cvičení, ale i mimo dny kdy člověk necvičí.

24.9.
3 min quick dance warm-up routine od Quick Fit Fun
Daily walking challenge | Day 18 - Day 20 workout od Sharona's Hill
Další 3 workouty mě bavili, akorát ten jeden ( ten druhý ) úplně nenadchl. Vadili mi ty rychlé cvičení, které neladila s hudbou.

10 min protažení celého těla od Bestofy Fitness
Bylo to extrémně příjemné po cvičení.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments