ZÁŘÍ

 Krásné pondělní odpoledne! Měsíc utekl jak voda a už tu máme zase mé obvyklé měsíční shrnutí. Šíleně ten čas letí. Tento měsíc vlastně nic extra nedělo akorát jsem vyjela s mamkou za tetou do Chorvatska na prodloužený víkend. 
Zase jsem objevila nějaké ať už starší nebo nové písničky.
Největším zážitkem tohoto měsíce byl prodloužený víkend s mamkou u tety v Chorvatsku. Tady je jenom střípek fotek, zbytek fotek bude v samostatném článku, který vyjde za pár dní. Byl to pro mě neskutečný relax a užili jsme si to z mamkou obě dvě.
Tento měsíc jsem přečetla jen tuto knihu o které se více dozvíte v jiném článku, který brzy vyjde. 

Co se týče filmů či seriálu tento měsíc viděla jsem všechny díly Pána Prstenů, poté minisérii Milé dítě, která se mi líbila ačkoliv trochu jiný šálek než normálně koukám.

A jaký byl Vaše září?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments