Prodloužený víkend v Chorvatsku

 Ahoj, dneska tu pro Vás mám další cestovatelský článek! Před pár dny jsem se vrátila z Chorvatska, kde jsme byli navštívit tetu a její rodinu, kteří tam už více jak 3 roky žijí. Naše putování začalo už ve středu ráno kdy jsme v 7 vyrazili vlakem do Prahy a tam jsme nastoupili na autobus do Záhřebu, kde jsme byli kolem 8 večer. Ještě ten večer jsme se byli ještě projít, pak povídali do půlnoci a teprve potom šli spát. Druhý den dopoledne nás čekala prohlídka Záhřebu ( starého města ), obě i večeři jsme měli ve městě.
Další den jsme vstávali poměrně brzo a vyráželi jsme na zbytek naší dovolené k moři k Zadaru. Cestou jsme se zastavili na výlet do Národního parku "Paklenica". Vyšlápli jsme si to k jeskyni, která byla hodně vysoko a bylo to občas náročné spolu s tím teplem, ale uvnitř to stálo za to. Po slezení dolů jsme dojeli do Zadaru do campu, ubytovali jsme a šli do moře, navečer jsme zašli do místní restaurace a Uberem jeli do staré části Zadaru.
V sobotu jsme také vstávali dost brzy abychom jsme stihli loď do NP Krk v 9 ráno z vesnice Skradin. Příjemná procházka kolem různých vodopádů a mlýnů, které zvládnou i děti. Je to tam nádherné, předčilo to moje očekávání. Potom jsme opět jeli zpět lodí a autem do Šibeniku, kde jsme si prohlédly staré město a staré hrady kam jsme se vyškrábali :D Večer jsme byli na street food festivalu, který byl nedaleko od campu a nakonec jsme se ještě prošli po pláži ( z toho žádné fotky nemám ).
V neděli jsme vstávali poměrně dlouho a to i z důvodu, že jsme měli naplánovaná Plitvická jezera a tam jsme měli vstupenku až na 12 hodinu. Z campu jsme se vypravili kolem 10 hodinu. Přijeli jsme tam něco málo po 11 a tolik aut pohromadě jsem fakt neviděla. Všichni jsme si jak to bude šílený, ale vlastně to bylo docela i v pohodě až u nějakých fotících míst to bylo šílený. Rozhodně, ale za to ty jezera a kaskády stojí. Byla jsem minimálně aspoň já ještě více nadšenější než z NP Krka. My šli trasu, která měřila 9 km a šli jsme to necelý asi 4 hodiny. Poté jsme vyrazili směr Záhřeb, ale ještě jsme si udělali mezi zastávku v městečku Rastocke. Prošli jsme se kolem takových kaskád a malých vodopádů. Poté jsme pokračovali v cestě do Záhřebu, chytli jsme kolonu, ale stihli jsme se jak najíst, umýt a to ještě před cestou do Čech. Cesta domů byla šílená, já nespala kvůli cestujícím před námi a proto jsem byla ráda, když jsem si po několika hodinách doma ( kolem 11 dopoledne ) šla lehnout. Pro mě tenhle prodloužený víkend bylo to nejlepší za poslední měsíce a tenhle relax, ale i vypnutí jsem potřebovala. Největší díky patří nejen mamce, ale i tetě, která nám udělala super program.
Naše ubytování ♥


Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. V Chorvatsku jsem nebyla už dlouho a jak vidím tvé fotky, mám chuť tam okamžitě odjet! Hlavně NP Krka vypadá dokonale ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já před touhle dovolenou jsem v Chorvatsku nebyla třeba tak 15 let. Oba parky jsou naprosto nádherné a jsem ráda, že ty fotky vyšli takhle skvěle a že se líbí.

      Vymazat