Přečteno | Červenec - Září

Ahoj, tři měsíce utekli jak voda a já tu pro Vás mám další recenze knížek, které jsem přečetla.

9. listopad|Colleen Hoover
Ano, další moje přečtená kniha od ní zatím se mi všechny moc líbili a tahle nebyla výjimkou. Není to nic náročného na přečtení. Je to další z autorek jejíž knihy prostě žeru. Její knihy vždy mají nějaký přesah, který ať už čtenář chce nebo ne zasáhne vaše citlivé místo. Tato kniha se mi sama četla, velmi svižně. U mě se tentokrát, ale nekonali žádné slzy jako u předešlých jejich knih. Mě osobně by mi přesah bohatě třeba stačilo poznání sebe sama a vyrovnání se svým životním osudem. Občas mi některé věci přišli až moc překombinované nebo už jsem na takové věci hold staré.

1984|George Orwell
Tuto knihu už jsem si chtěla přečíst dlouho. V době mého studia na střední škole mě to nezajímalo, ale v poslední době se vracím k těmto nejznámějším dílům světové literatury. Je obžalobou diktatury ve všech jejich podobách. Já osobně jsem si myslela, že mě to extra nějak bavit nebude, ale naopak jsem se spletla. Knihy tohoto typu se hodnotí těžko, protože je to jiný typ knihy než čtu normálně. Čtenář musí vzít v potaz to kdy to autor psal. Předvídá v knize budoucnost, aniž by věděl jak se trefil. Na mě osobně ta kniha hodně zapůsobila nejen proto jak děsivě hodnotí budoucnost. Čtenář vidí jak krutě dokáží někteří lidé jednat, aby dosáhli svých potřeb. Jak jednoduše, ovšem za jak velkou cenu jde zmanipulovat člověka k obrazu svém a mnoho dalšího. Nedoporučovala bych to číst pokud jste slabší povahy.

Nové sliby|Lily Lucas
Na tuhle knihu jsem se těšila od doby kdy jsem četla první díl. Autorčino psaní se mi moc líbí, jelikož se kniha hodně rychle čte a chcete vědět jak to skončí a trhne srdce všech romantických duší. Já jak první, ale i tento druhý díl přečetla během dvou dní. Tentokrát se autorka zaměřuje na jinou dvojici, která se objevuje už v prvním díle, ale jsou tam i představitelé z prvního dílu a tak doporučuji nejdříve si přečíst ten. I t se v tomto díle budou aktivně angažovat. Nabídne vám však přesně to co od ní očekáváte. Kromě jednoduchých, ale přesto pěkných obálek dostanete skvělý romantický příběh. Knihy v sobě skýtají na jedné straně milý příběh, který je obohacen o nějaké životní moudro, které je propleteno s jedinečnou silou přátelství a naděje na lepší zítřky. Tato kniha se stane na pár dlouhých večerů vaším nejlepším přítelem a nebudete ji chtít dát z ruky.

Kafka na pobřeží|Haruki Murakami
Tak tuhle knihu už jsem měla na svém seznamu dlouho. Všichni ať už o panu autorovi či o Kafce na pobřeží mluvili hodně. Děj se rozehrává v několika časově či místě odlišných rovinách a tak čtenář nějak tuší a je zvědavý kdy dojde k tomu, že tyto roviny do sebe zapadnou. Za mě osobní to byla nejzvláštnější kniha kterou jsem kdy četla. Čtení bylo občas hodně chytlavé, ale taky někdy méně, jelikož jak už jsem zmínila probíhal v odlišných rovinách, které se nakonec si myslím spojili a nepřipadlo mi, že by to mělo otevřený konec ba naopak. Rozhodně musím přiznat, že po další Murakamiho knížce už nesáhnu minimálně teď určitě ne.

Proč máma pije|Gill Sims
Knihu dostala mamka ode mně k něčemu a proč ji ode mně dostala? Nebudu Vám lhát líbil se mi název, u kterého by se mohlo zdát že řeší nějaký smutný sociální. Nic však není od pravdy vzdálenější. Kniha se velmi dobře četla a spousta věcí ačkoliv nemám děti mi přišla k pobavení, ale někdy jsem litovala hlavní hrdinku. Řekla bych, že je spíše vhodnější pro osoby, které mají děti. Pro čtenáře, kteří nemají dětí působí jako antikoncepční prostředek, že děti ani mít nechce, ale to není můj případ. Na mě to ten efekt nezanechalo. Rozhodně za mě doporučuji.

BreakAway|Anabelle Stehl
Tato kniha mě v knihkupectví zaujala nejen svoji obálkou, ale i anotací. Za pouhý týden jsem ji stihla přečíst. Je to příjemná oddechovka, nikoliv však kniha ze které si člověk sedne na zadek. Četla se velmi rychle a to díky svým kapitolách, které byli vyprávěny jak z pohledu Lii tak i z pohledu Noaha. Oba jsem si hned oblíbila a užívala si jejich sbližování. Od prvního setkání to mezi nimi jiskřilo. Bylo to milé, vtipné, romantické, ale bohužel chvilkama nudnější a zdlouhavé bych řekla, což je opravdu škoda. Autorka nás do poslední chvíle napíná ať už Liiným tajemstvím či tajemstvím Noaha. Lii mi bylo hodně líto, trochu upřímně jsem v ní viděla své tajemství z minulosti. V knize se řeší závažná témata které sem psát nebudu abych příliš nespoilerovala. Určitě doporučuji přečíst a rozhodně si koupím další díly. 


A co jste za uplynulé tři měsíce přečetli Vy? Četli jste nebo vás zaujala některá z mých knih?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Z tvých knih mě zaujalo snad všechno kromě 1984. :)
    Já jsem přečetla Severku od Niny Špitálníkové, Zápisky Georgie Nicholsnové a teď mám rozečtenou Pýchu a předsudek :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No knihy od Niny Špitálníkové mám na seznamu knih, které si chci přečíst právě.

      Vymazat
  2. Četla jsem Orwella - 1984 je za mě jedna z nejlepších knih, které jsem četla. Mám doma několik atomových titulů. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla dvě knihy od Orwella a obě dvě se mi líbila ačkoliv tento žánr moc vlastně vůbec normálně nečtu.

      Vymazat