Spotřebováno | Červenec - Září

 Ahoj, tak jsem opět po 3 měsících tu se spotřebovanými produkty.

Červenec
Moc dobrá čokoláda ze Slovinska. Rozhodně když ji někde uvidíte berte ji a to jakoukoli příchuť.
Objevila jsem v obchodě tuhle limitovanou edici radlera od Birella a moc mi zachutnala, jelikož mango prostě miluji. Rozhodně stojí za vyzkoušení ♥
Teď tu máme nějaké produkty na vlasy. 3v1 body and hair gel byl fajn, ale nic dramatického. Dostala jsem to jako dárek od tety. Řekla bych, že se mi hodí na cestování, kdy nemusíte vézt sebou milion věcí a vezmete jen jeden. Šampon od Elseve mám ráda a tahle náhradní náplň mi přijde dost velice šikovná. Všeobecně mám jejich šampony ráda, střídám je s těmi od Welly právě.
Tento kartáček od Curaproxu už taky jde do věčných lovišť. Je doporučuji všem kudy chodím, protože já osobně jiné kartáčky už ani nekupuji, jelikož tyhle mě vyhovují moc.
Další spotřebovaná lahvička téhle čistící pěny. Hrozně mě vyhovuje za ty peníze. Teď zkouším v tuhé formě tak uvidíme jak mi bude vyhovovat, ale tuhle rozhodně doporučuji.
Další lahvička tohohle krému na obličej. Maximálně mi vyhovuje. Jelikož mám smíšenou pleť tak všeobecně můžu mít na obličeji jakýkoliv krém, který je málo parfemovaný. 

Srpen
Tyhle vzorečky dostala mamka na eshopu DM ze kterého objednávala. Za mě oboje byli moc fajn.
Šampony na vlasy od Elseve používám už roky a nemůžu si je vynachválit jelikož je střídám s těmi od Welly. Tenhle na ochranu barevných vlasů je za mě super. Hlavně od nich se mi teď líbí novinka, že prodávají náhradní náplně do těchto šamponů.
Kondicionér z kozí řady od Ziaji byl za mě fajn, ale nic co by mě upřímně extra uchvátilo.
Tyto séra používám opakovaně a za tu cenu mě hodně vyhovují mám už několikáté balení.

Září
Za září jsem nespotřebovala vůbec nic.

Co jste naposledy vypotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Mangový Birell jsem zkoušela a byl skvělý ♥
    Já naposledy vypotřebovala malinový sprcháč z Yves Rocher :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaja je super značka, mám ráda jejich tělová mléka. :)

    OdpovědětVymazat