ŘÍJEN

 Krásné středeční odpoledne! Měsíc zase utekl jak voda a zase je tu mé měsíční shrnutí. Tento měsíc se nic extra nedělo, byl víceméně spíše pracovní a dost odpočívací.
Zase tu mám docela dost nových písniček a taky pár nových skladeb od skupiny Sebastian, která před pár dny vydala své nové album, které je za mě naprosto boží ♥
Takové menší drobnosti, které jsem dostala od rodiny k mému svátku.
Mé říjnové nákupy byli hlavně ve znamení doplnění zásob. Pak barvy na vlasy, jelikož mě v listopadu čekají dva vánoční večírky a také už mi barva šíleně odrostla. Největší položkou v nákupech se však stal adventní kalendář z eshopu grizly. Měla jsem ho i loni a byla jsem s ním neskutečně spokojená.

Za měsíc říjen jsem žádnou knihu nepřečetla spíš dočítám rozečtenou knihu.

Co se týče toho co jsem v říjnu viděla na své poměry docela dost. Viděla nebo spíš byla jsem na divadelním představení ve Východočeském divadle v Pardubicích Orlando. Bylo to zajímavé představení ačkoliv ani já ani mamka jsme vlastně nevěděli nejen kdo je Orlando, ale vlastně jak by jsme vysvětlili o čem tato hra je. Další co jsem viděla tak byl dokument v ČT a to Co je ti? Nic. Velice přínosný dokument nejen pro ty co se zajímají o to jak je v ČR na tom dětská psychiatrie. Člověk se až zděsí jak špatně na tom jsme. Další v pořadí byla série Beckham. Jakmile vyšla věděla jsem, že ji chci vidět a udělat si svůj obrázek. Něco mě vyrazilo dech a něco extrémně zděsilo jaký je bulvár. Co také doporučuji je pořad Ztracená rodina, kterou vysílá Nova a je to něco na způsob Pošty pro tebe, ale spíš to točí více dokumentaristicky. Už párkrát jsem u toho brečela jak želva. Posledním takovým typem je pořad Doupě, který vysílá ČT a všechny díly jsou na ivysílání. Je to hudební pořád, kde hrají hudebnící své songy za kterými se ohlížejí. V posledním díle hrála skupina Jelen.

A jaký byl Váš říjen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Super inspirace na písničky! Moc ráda poslouchám. :)
    Doplnění zásob taky dělám dost pravidelně, snad každý měsíc :D:D
    Jinak můj říjen byl poměrně klidný a vlastně docela fajn. :) Těším se na listopad a pak na Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy jsem ráda, že mi tu někdo pochválí tu inspiraci na písničky a to je to proč to dělám. Já každý měsíc úplně ne, spíše každý druhý :D Já se těším na Vánoce letos hodně ani vlastně nevím proč.:)

      Vymazat
  2. Novinku od Lenny a Marpa úplně miluju! ♥
    Jinak můj říjen byl více méně jen pracovní. V listopadu budu hodně dovolenkovat, tak jsem se snažila strávit co nejvíce času v říjnu v práci. :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta je pěkná, já teď jedu nonstop nové album od Sebastiana. Já dovolenkovat budu až o Vánocích.

      Vymazat
  3. Na arašídová másla od Allnature nedám dopustit, jsou chuťově ty nejlepší, jaké jsem kdy vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat