LISTOPAD

  Krásné páteční odpoledne! Měsíc zase utekl jak voda a zase je tu mé měsíční shrnutí. Tento měsíc se nic extra nedělo, byl víceméně spíše pracovní a dost odpočívací.
Zase tu mám pár písniček, které jsem si oblíbila.
Mé listopadové nákupy byli nějaké doplnění zásob, ale pak i trochu vánoční dárky. Takže teď už vlastně mám všechny vánoční dárky doma což byl takový můj každoroční plán.
Jediným zážitkem tohoto měsíce byli narozeniny mého druhého synovce. Nemůžu uvěřit, že už jsou mu 4 roky.

Za tento měsíc jsem přečetla dvě knihy. Více se o nich dozvíte v článku až v roce 2024.

Co se týče seriálů a filmů tak pár jsem jich shlédla za tento měsíc. Hlavně v období kdy jsem byla nemocná. U filmů to byli starší filmy a to Pomáda, Chicago a Princezna ze mlejna I. Ze seriálů to byla hlavně 1. část 6. série The Crown. Líbila se mi třeba mnohem více než 5. série, protože u ní jsem kolikrát přeskakovala. Také jsem shlédla 3 díly Doupěte a to Kateřiny Marie Tiché, Davida Kollera, Lenny.

A jaký byl Váš listopad?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments