VÁNOČNÍ PRAHA

 Krásné odpoledne přeji! První adventní týden už bude téměř za námi a já tu mám pro Vás ještě nějaké střípky z minulého víkendu v Praze, kdy byla ještě ta pěkná sněhová vánoční nadílka. Sama si myslím, že v tomhle roce byla asi poslední. Vánoční Praha je pro naši rodinu každoroční klasika, letos to vyšlo hned první prosincový víkend.
Po příjezdu a obědě jsme vyrazili na výstavu Šaty, které tančí do Tančícího domu. Jsou zde vystaveny šaty ze Stardance, která i momentálně běží v České televizi a jsou zde vystaveny až do 25.2. 2024. Mě osobně se výstava moc líbila.
Pak jsme letem světem koukli na Staroměstské náměstí na stromeček a řeknu víc lidí jsem za ty roky neviděla a po loňské zkušenosti ze svařákem odtud, který byl extrémně hnusný a takový malý tip ode mně pokud chcete moc dobrý svařák je u divadla Ungelt a dost často tam není ani moc lidí.
Před představením v divadla jsme si dali něco sladkého ve Světozoru, což je taky prostě naše klasika ♥ V divadle Palace jsme byli na představení Štěstí, ve kterém hráli Hynek Čermák a Lucie Vondráčková. Moc pěkné představení u kterého se fakt pobaví ať už mladí nebo staří, rozhodně můžu doporučit :D
V neděli jsme začali komentovanou prohlídkou v Klementinu, kde jsem před tím nikdy nebyla a bylo to zajímavé i tím, že nás nezahlcovali moc informacemi. Z astronomické věže je nádherný výhled. Poté jsme šli přes Karlův moc, Kampu až k Betlémské kapli, kde kousek odsud jsme šli na oběd a po něm do Creme de la créme.
Od půl 2 jsme měli komentovanou prohlídku v Národním divadle. To se mi taky líbilo ačkoliv už jsem na ni kdysi byla takže taky moc doporučuji. Nezahlcoval nás průvodce moc informacemi, spíš ty důležité které člověk zná ze školy. 

Byl to příjemně strávený první adventní víkend.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Vánoční Praha je nádherná! Zažila jsem ji ne jednou a moc se mi tam líbilo. Jen na staromáku se nedá hnout, ale s tím člověk musí během Vánoc počítat. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to máš pravdu! Na Staromáku je vždy hodně lidí a s tím jsme počítali, ale tohle za nás všechny co jsme byli byl opravdu masakr :D

      Vymazat
  2. Tak to sis Prahu užila se vším všudy ♥ Já jsem řekla, že do Prahy o víkend (především při vánočním čase) nepojedu, protože ty davy lidí je masakr :-D Ale vypadá, že sis to náramně užila a to je dobře ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Stihli jste toho opravdu hodně. :) V divadle na představení Štěstí jsem nedávno také byla a moc se mi líbilo stejně tak prohlídka Klementina. :)

    OdpovědětVymazat