Ohlédnutí za rokem 2023

 Po skoro 3 letech jsem se dokopala napsat článek tohoto typu. Viděla jsem ho u Páji, která ho píše každý rok a moc se mi to líbí, vlastně ani nevím proč jsem ho nedělala loni a předloni. Poslední článek v tomto roce bude obsahovat mé zásadní momenty a události. Letos se toho událo poměrně dost ať už co se týče dovolených v zahraničí či akcí v Čechách. I tento rok jsem neočekávala hodně, jelikož díky práci je to i u mě jako na houpačce bych řekla. Dost často mám ráda věci naplánované, ale musela jsem být připravená na to, že ne všechno se vydaří což se v hodně případech i stalo.

Vlastně do Velikonoc, které byli začátkem dubna se u mě nic moc nedělo. Chodila jsem pořád do práce, četla a občas si zacvičila. Velikonoce jsem také celé proležela. Na konci dubna jsme byli na prodlouženém víkendu ve Špindlerově mlýně se známými. Vždycky mi tyhle prodloužené víkendy v horách neskutečně dobijí baterky, které mi občas chybí. V květnu jsem poprvé letěla letadlem do Paříže, byl to pro mě neskutečný zážitek. V červnu jsme byli opět na víkendu s rodiči a našimi známými v Praze, kde jsem si užila okolí Prahy, ale také po hodně letech i prohlídku pražských dominant. V létě jsem byla na dovolené u Koperu s kolem, ale také se zúčastnila křestu cd jedné mé oblíbené kapely.

Na podzim jsme se jeli s mamkou podívat za tetou do Chorvatska, strávili jsme ještě pár posledních dní u moře. Za poslední roky to byla jedna s nejlepších zážitků na které budu hodně dlouho vzpomínek i prostřednictví fotek právě. Říkám si, že mohlo být i hůře. Nezbývá než se s rokem 2023 rozloučit a doufat, že rok 2024 bude lepší. 

Hlavně zdraví přeji i Vám, protože nic jiného v dnešní době není důležitější. Děkuji vám i za čtenářskou přízeň a těším se na další společný rok tady. ♥

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments